• 1
  • 2
2009-12-15, 14:30
Bannlyst
jag startade inte tråden av en orsak men valde istället att forsätta på den eftersom den nästan handlar om min fråga, sen så lägger du ner oerhört mycket tjaffs i onödan, du kan inte säga något, låt bli med och hänvisa hit och dit då.
Citera
2009-12-15, 16:41
Medlem
stillsams avatar
Citat:
Ursprungligen postat av KramliG
jag startade inte tråden av en orsak men valde istället att forsätta på den eftersom den nästan handlar om min fråga, sen så lägger du ner oerhört mycket tjaffs i onödan, du kan inte säga något, låt bli med och hänvisa hit och dit då.

Läs på och återkom om du fortfarande har frågor:

https://www.avanza.se/aza/kunskapsce...kapscenter.jsp
Citera
2009-12-15, 16:51
Medlem
arowanajs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av KramliG

Jag har för mig att ingen sagt en till två arbetsdagar. Så jag berättar det för dig då =)

Till den som frågade om det gick att handla med aktier på swedbank så är svaret ja:
Citat:
Ursprungligen postat av Swedbank
Swedbanks värdepapperstjänster är till för kunder som vill handla med olika typer av värdepapper.

Värdepapperstjänsterna är utformade i enlighet med hur ofta kunden vill handla, men också för vilken typ av värdepapper de vill handla med.

Det går alltid att handla via internetbanken, via ett bankkontor eller telefonbanken. Vissa värdepapperstjänster ger också möjlighet att ta hjälp av en personlig mäklare eller förvaltare som en kvalificerad resurs i dina värdepappersaffärer.

Som ett stöd för sina värdepappersaffärer kan kunderna även ta del av Swedbanks omfattande analysarbete, i sammanfattad form eller i sin helhet med vissa värdepapperstjänster.
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in