2009-09-06, 23:58
Medlem
Nu får det vara nog! Jag orkar inte se en till av dessa värdelösa trådar startas och bumpas och hej och hå. Kan inte alla dessa värdelösa små miserabla trådar slås samman till en mastodonttråd?

Det skulle kunna skicka ut en signal också; så här blir din fråga behandlad, som en i mängden hamnar den på ett stort jävla berg av nästan exakt likadana, och du visste det när du ställde den precis lika väl som du visste vad du borde göra utan att behöva fråga någon om råd, och de enda råd du kommer att få är från någon vansinnig neurotisk jävel som sitter och bevakar mastodonten för att ta första bästa tillfälle att göra sig starkare på din bekostnad.

Nej men visst, det finns lite substans i vissa av trådarna, ibland är det någonting lite småintressant och utstickande, kan inte påminna mig att jag hittat någonting direkt högintressant eller unikt dock.

Egentligen är det bara samma skit om och om igen. Det kan verka lite väl kanske, men jag menar det.
Citera
2009-09-07, 00:13
Medlem
orkarNs avatar
Vi testade det ett tag i våras. Det gick sådär.
Citera
2009-09-07, 01:29
Medlem
Mhm. Synd. Går det inte att skapa ett eget underforum åt de trådarna då? Egentligen så har de bara vagt med A&S att göra överhuvudtaget. "Vad ska jag göra?" behöver inte nödvändigtvis besvaras inom ramarna för studier och arbete.
Citera
2009-09-07, 07:15
Medlem
orkarNs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ben-Benn
Mhm. Synd. Går det inte att skapa ett eget underforum åt de trådarna då? Egentligen så har de bara vagt med A&S att göra överhuvudtaget. "Vad ska jag göra?" behöver inte nödvändigtvis besvaras inom ramarna för studier och arbete.
Här är tråden: https://www.flashback.org/showthread.php?t=872508
Jag ser inte riktigt någon poäng med att skapa ett underforum för folk som inte vet vad de ska göra. Visst är det många trådar - så har det alltid varit - men faktum är att många av dem får ett antal vettiga svar och jag antar att många användare faktiskt får hjälp av FB om de är tillräckligt utförliga i sina frågor. Däremot kunde rubriksättningen på de där trådarna ofta bli bättre.
Citera
2009-09-08, 18:13
Medlem
Instämmer 100%. En del av problemet ligger bara i rubrikerna. Men en annan del är att det rätt frekvent kommer upp en typ av fråga som är helt generisk, där det är som Kuggarn säger att en ny tråd får ersätta en gammal. Så det går att rapportera trådar och få dem inbakade i Studievägledningstråden?
Citera
2009-09-08, 21:39
Medlem
orkarNs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ben-Benn
Instämmer 100%. En del av problemet ligger bara i rubrikerna. Men en annan del är att det rätt frekvent kommer upp en typ av fråga som är helt generisk, där det är som Kuggarn säger att en ny tråd får ersätta en gammal. Så det går att rapportera trådar och få dem inbakade i Studievägledningstråden?
Nej, den är stängd. Förklaring finns i sista inlägget:
Citat:
Ursprungligen postat av Kuggarn
Tyvärr så har du alldeles rätt i det du skriver. Jag trodde att detta skulle vara en bra idé men tråden blev alldeles för oöverskådlig direkt. Vi avslutar därför detta experiment ,låser denna tråd och låter medlemmar som har frågor av den här typen starta egna trådar. Den får stå kvar som sticky ett tag till /Mod
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in