Citat:
Ursprungligen postat av Son.of.God
Hej!
Jag har en laptop vars mus och tangentbord slutar fungera då jag loggar in i windows. Det funkar utmärkt med extern mus och tangentbord och efter lite användning fungerar även laptopens tangbord och mus.
Jag har start om flera ggr och lyckats anmärka att det är när windows säkerhetsmeddelanden börjar ladda som allt hänger sig.
Själv har jag funderat över om det kan vara en inställning i ms-config då jag har en tendens att stänga av vissa processer. Men då jag nyligen omformaterat datorn bör ju problemet lösa sig men detta har jag redan testat. Jag antar att det har med windows och göra men har egentligen ingen aning.
/Zeus
Tangentbordet låter konstigt men styrplatten brukar iaf ha ett eget litet program som körs och ligger och irriterar nere i höger hörn. Utan det programmet så fungerar inte styrplattan och om du tycker om att stänga av onödiga saker har du säkert avinstallerat det programmet

Annars försök ladda ner en nyare version av det programmet.. eller en äldre.. eller en hel.. eller vad nu behövs