2009-09-06, 11:24
Medlem
Son.of.Gods avatar
Hej!

Jag har en laptop vars mus och tangentbord slutar fungera d jag loggar in i windows. Det funkar utmrkt med extern mus och tangentbord och efter lite anvndning fungerar ven laptopens tangbord och mus.

Jag har start om flera ggr och lyckats anmrka att det r nr windows skerhetsmeddelanden brjar ladda som allt hnger sig.

Sjlv har jag funderat ver om det kan vara en instllning i ms-config d jag har en tendens att stnga av vissa processer. Men d jag nyligen omformaterat datorn br ju problemet lsa sig men detta har jag redan testat. Jag antar att det har med windows och gra men har egentligen ingen aning.

/Zeus
Citera
2009-09-11, 00:51
Medlem
karl18s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Son.of.God
Hej!

Jag har en laptop vars mus och tangentbord slutar fungera d jag loggar in i windows. Det funkar utmrkt med extern mus och tangentbord och efter lite anvndning fungerar ven laptopens tangbord och mus.

Jag har start om flera ggr och lyckats anmrka att det r nr windows skerhetsmeddelanden brjar ladda som allt hnger sig.

Sjlv har jag funderat ver om det kan vara en instllning i ms-config d jag har en tendens att stnga av vissa processer. Men d jag nyligen omformaterat datorn br ju problemet lsa sig men detta har jag redan testat. Jag antar att det har med windows och gra men har egentligen ingen aning.

/Zeus

Tangentbordet lter konstigt men styrplatten brukar iaf ha ett eget litet program som krs och ligger och irriterar nere i hger hrn. Utan det programmet s fungerar inte styrplattan och om du tycker om att stnga av ondiga saker har du skert avinstallerat det programmet Annars frsk ladda ner en nyare version av det programmet.. eller en ldre.. eller en hel.. eller vad nu behvs
Citera
2010-02-07, 01:28
Medlem
Son.of.Gods avatar
syntopic r frstyrplattan och r alltid igng... det kommer upp en ruta som visar att ett program krs

med en ikon av en blixt typ, jmf med daemon och d hnger sig datorn som beskrivet.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in