2009-09-05, 18:50
Medlem
mophrs avatar
Försöker bränna ett spel till dvd PowerISO. Allt gå bra först, men sen ungefär halvvägs avbryts bränningen och det står nått om dataskrivningsfel. Försöker man bränna på samma skiva igen står det "Verifieringsfel av tom skiva". Någon som känner igen detta?
Citera
2009-09-05, 19:07
Medlem
the_c00l_guys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av mophr
Försöker bränna ett spel till dvd PowerISO. Allt gå bra först, men sen ungefär halvvägs avbryts bränningen och det står nått om dataskrivningsfel. Försöker man bränna på samma skiva igen står det "Verifieringsfel av tom skiva". Någon som känner igen detta?
Ja, "Verifieringsfel av tom skiva" är ju uppenbarligen för att du nyss brände ett "halvt" spel på skivan.
Sen varför den ballar ur efter ett tag är ett mysterium.
Citera
2009-09-05, 19:15
Medlem
mophrs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av the_c00l_guy
Ja, "Verifieringsfel av tom skiva" är ju uppenbarligen för att du nyss brände ett "halvt" spel på skivan.
Sen varför den ballar ur efter ett tag är ett mysterium.

Jo det tänkte jag först, men sen då jag kollade så fanns det ingenting att ta bort från skivan. Dock är ju att det inte funkar att bränna det största problemet.
Citera
2009-09-05, 19:21
Medlem
CyrusGNetWorks avatar
Provar med IMGBurn, se om detta kan hjälpa dig.
Citera
2009-09-05, 22:26
Medlem
mophrs avatar
Nu lyckades jag bränna det, men då jag ska spela spelet står det att skivan inte går att läsa. Den köptes idag och är helt repfri
Citera
2009-09-06, 02:12
Medlem
the_c00l_guys avatar
Citat:
Nu lyckades jag bränna det, men då jag ska spela spelet står det att skivan inte går att läsa. Den köptes idag och är helt repfri
Så du har alltså bränt spelet, installerat det och sen när du ska spela står det att skiten är repig? Funderat på att cracka?

Är du dum eller bara urusel på att förklara problemet?
Citera
2009-09-06, 05:10
Medlem
mophrs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av the_c00l_guy
Så du har alltså bränt spelet, installerat det och sen när du ska spela står det att skiten är repig? Funderat på att cracka?

Är du dum eller bara urusel på att förklara problemet?

Det rör sig om ett Xbox spel, så det nuvarande problemet hör egentligen inte hemma under datadiskussioner, orkade bara inte göra en ny tråd.
Citera
2009-09-08, 15:31
Medlem
the_c00l_guys avatar
Citat:
Det rör sig om ett Xbox spel, så det nuvarande problemet hör egentligen inte hemma under datadiskussioner, orkade bara inte göra en ny tråd.
Du måste ha en dual-layer skiva samt brännare om du ska bränna xborre-spel. Kanske det som knasar? Om du har en vanlig skiva/brännare?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in