• 1
  • 2
2009-09-05, 16:52
Medlem
alybalys avatar
Det är såhär, jag har pojkvän i en annan stad. Eftersom vi inte träffas så jätte ofta då båda pluggar så vill jag och han göra det bästa av sexet (och självklart umgänget också, men alla blir väl överkåta när man inte har sex en vecka/två eckor? )när vi ses. Vi har varit tillsammans sen juni ungefär, så det är fortfarande rätt nytt mellan oss. Vi vet ganska mycket om vad den andra gillar och har absolut inga problem med att tillfredsställa varandra. Men vi är båda lite sugna på olika sexställningar, nya och heta ^^

Tips? Om ni har någon jättebra, istället för att skriva vad den heter så kan ni väl skriva hur man gör? taack.
Citera
2009-09-05, 16:53
Medlem
kanskeTHs avatar
2an

ställ dig på alla fyra och ta den i 2an?
Citera
2009-09-05, 16:59
Medlem
alybalys avatar
Jo, absolut, men någonting nytt var det.
Citera
2009-09-05, 17:03
Medlem
Om du hade läst tråden som är sticky på detta forum så hade du funnit denna länk
http://erotik.sajberia.se/stallningar.php
Citera
2009-09-05, 17:07
Medlem
alybalys avatar
Jag är rätt ny här så allting har inte funnit sin plats än

edit; Kollade lite på sidan, har redan sett de flesta på den sidan och även testat många av dom :P

Citat:
Ursprungligen postat av karlstaden
Om du hade läst tråden som är sticky på detta forum så hade du funnit denna länk
http://erotik.sajberia.se/stallningar.php
Senast redigerad av alybaly 2009-09-05 kl. 17:10.
Citera
2009-09-05, 18:27
Medlem
Digums avatar
Nu verkar sidan lite skum i layouten men det ordnar sig nog, finns en del där... http://encyclopediadramatica.com/List_of_Sex_Moves
Citera
2009-09-05, 22:25
Medlem
HHRs avatar
Har du testat den där du ligger på mage medan han peneterarar dig mellan benen? (inte i 2:an)
Citera
2009-09-05, 23:02
Medlem
hönsmammas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av HHR
Har du testat den där du ligger på mage medan han peneterarar dig mellan benen? (inte i 2:an)
Jag röstar också på den!

Alla tjejer och killar älskar den
Citera
2009-09-06, 01:48
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av hönsmamma
Jag röstar också på den!

Alla tjejer och killar älskar den

Instämmer, bättre ställning finns antagligen inte.
Citera
2009-09-06, 04:26
Medlem
Mannen ligger på rygg och kvinnan ovanpå "facing upwards" MAO full koll på allt!
Eventuella skrivfel skylls på min promille...
Citera
2009-09-06, 16:23
Medlem
Ingoteras avatar
Ifall du vill göra det hett så är ju inte en ny sexställning kanske det rätta svaret.
Ha på dig sexiga kläder, rollspela eller liknande fungerar mycket bättre än att bara köra en ny ställning enligt mig.
Citera
2009-09-06, 16:26
Medlem
lillaryds avatar
Herregud, hur svårt kan det egentligen vara att utforska själva? Knappt så fantasin sätter gränser!
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in