2009-09-05, 14:10
Medlem
Hej!

Fick ett problem med min datorn igr kvll , tnkte nu hra med er p flashback om ni vet vad jag ska gra.

Det brjade med att jag satte igng min dator som vanligt , gick sen ivg en liten svng o nr jag kommer tillbax s vill windows xp gra vissa uppdateringar och brjade att uppdatera utav sig sjlv. Fick sen 2 alternativ.
"Vill du starta om datorn nu"
"starta om datorn senare"

Jag valde starta om datorn nu , nr datorn startades upp igen s gr den igng o windows laddas o skrivbordet o allt kommer upp som vanligt. men sen efter ca 30 sec s bara startar den om automatiskt.

Sitter nu i "fel skert lge" o d startar den inte om.
Har testat att gra en virus skning men mit virusprogram hittar inga virus (avg-free)

Hur kan jag bra mig t fr att lsa detta problem? .Vad tror ni att det kan vara fr fel virus? Gr detta att lsa utan att formatera om datorn.
Citera
2009-09-05, 14:31
Medlem
CyrusGNetWorks avatar
Trd -> Support

//Mod
Citera
2009-09-05, 21:55
Medlem
Ngon som har ntt frslag?
Citera
2009-09-05, 22:15
Bannlyst
Svrt att svara p. Frmodligen uppdaterades din dator med en "HotFix". Du skulle kanske kunna testa att avinstallera den s att systemet tergr till det ursprungliga lget. Gissningsvis finns fixen, lngst ner i listan nr du ppnar kontrollpanelen och klickar p "Lgg till/Ta bort program".
Citera
2009-09-05, 22:27
Medlem
hmm okej jag ser en fil i "lgg till/ta bort program" som jag minstnker . Men det gr ej att ta bort. fr detta fel medelande

The windows installer service could not accesed , This can occur if you ar running windows in "safe mod" bla bla bla

mvh
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in