2009-09-05, 00:46
Bannlyst
i den här tråden https://www.flashback.org/showthread.php?t=836890

Andledningen är att jag vill att man ska skriva vad tråden handlar om i spoilern innan man postar. Det är jättejobbigt att hålla på och klicka upp tråd efter tråd när man inte finner alla man öppnar som roliga.
2009-09-05, 00:52
Medlem
Cotillions avatar
Har du fått hjärnblödning eller?
2009-09-05, 00:53
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Cotillion

vad menar du?
2009-09-05, 00:54
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Cotillion

Somliga har dålig humor och jag vill inte läsa den. Är det något fel med det eller?
2009-09-05, 01:01
Medlem
googlevistas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av goagubbar
Somliga har dålig humor och jag vill inte läsa den. Är det något fel med det eller?

Du har i alla fall bra humor! Jag skrattade gott, högt och länge när jag läste den här tråden!
2009-09-05, 01:02
Medlem
Are-ons avatar
Inte du som startat tråden heller. Då är det inte ditt ansvar, i och med att denna ändring gör tråden bättre för alla FB användare.
2009-09-05, 01:05
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av googlevista
Du har i alla fall bra humor! Jag skrattade gott, högt och länge när jag läste den här tråden!

Det var bara en idé. Jag vet inte vad du har för dator, Men för mig som har en laptop är det ganska jobbigt att klicka hela tiden utan att man vet vad man finner. Inte för att verka gnällig eller så men jag får ont i armen. Ni som har en laptop förstår vad jag menar.

Några andra förslag då på hur man kan göra tråden lite enklare så att man vet vad man klickar upp?
2009-09-05, 01:06
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Are-on
Inte du som startat tråden heller. Då är det inte ditt ansvar, i och med att denna ändring gör tråden bättre för alla FB användare.

Det är inte jag som har startat flashback heller men jag får väl ha synpunkter?
2009-09-05, 01:08
Bannlyst
Man kan väl skriva i trådstarten att alla måste skriva i spoilern?
2009-09-05, 01:09
Medlem
Are-ons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av goagubbar
Det är inte jag som har startat flashback heller men jag får väl ha synpunkter?

Jo, det får du. Men om det är. Jag tycker F:et på Flashback logan ska vara med litet f, ja då tar nog ingen dig på allvar heller. Hade det varit något vettigt du hade tillfört tråden, sure. Men det var det inte. Inte bara jag som har den åsikten som du märker...
2009-09-05, 01:12
Medlem
Cotillions avatar
Ja det kan man, troligtvis kommer de flesta skita i det ändå men att gå in och ändra allt sånt i efterhand måste ju ta år och dar för den stackars modden som tar jobbet.
Skaffa dig en extern mus kanske?
2009-09-05, 01:13
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Are-on
Jo, det får du. Men om det är. Jag tycker F:et på Flashback logan ska vara med litet f, ja då tar nog ingen dig på allvar heller. Hade det varit något vettigt du hade tillfört tråden, sure. Men det var det inte. Inte bara jag som har den åsikten som du märker...

Oooh noo man kan inte skaffa massor nick och skriva massa skit eller?

Btw skiter i det här nu, Har iallafalla framfört min åsikt.
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in