Tja du, det undrar jag med! Hur jag skulle vara utan mediciner. Vågar inte testa. Har käkat/käkar:
Efexor, Remeron, Seroxat, Mianserin, Xanor, Haldol, Zyprexa, Iktorivil, Sobril, Risperdal, Propavan, Atarax, Stilnoct, Imovane, Theralen, Esucos, Tegretol, Inderal, Nitrazepam, Fontex, Anafranil, Ritalina, Librax, Nitroglycerin + en massa illegala mediciner som Morfin, Ketogan, OxyContin, Temgesic, Durogesic, Lobac Natt, Stesolid, Efedrin o Flunitrazepam.
Inte allt samtidigt, men har för det mesta alltid haft två antideppressiva, två lugnande, ett sömnmedel och ett neuroleptika.
Dessutom går jag just nu, som jag skrev i en annan tråd, igenom en ECT-behandling. Det har däremot gjort mig mycket gladare.
[EDIT]
För att svara på frågan, så tror jag att man ändå är sig själv även om man käkar en massa mediciner. Neuroleptika kan väl i viss mån förändra personligheten, men det är om man lider av nån störning typ schizofreni eller personlighetsstörning. Personlighetsförändringar förekommer inte vid antideppressiva eller lugnande mediciner. Inte heller vid ECT-behandling.