2021-07-25, 21:13
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av miikos
Konstigt, fungerar alltid bra fr mig. Tar ut med Swish och det tar ca 2 sekunder.

Inte skert att andra r bttre dock. Hrt att ngra inte fr ut sina pengar alls p en del bolag. S jag skulle nog kolla recensionerna innan jag stter in.

Edit: Om du har Skandibanken s hade swish problem 25 juli 2021, 00:38 -
25 juli 2021, 02:34.

Och alla banker 23 juli 2021, 22:59 -
24 juli 2021, 19:10

https://www.swish.nu/driftinformation

N jag menar mina vinster , Fortfarande inte ftt vinsterna in p spelkontot, Bara gtt 10 timmar nu
Citera
2021-07-26, 00:01
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Sture12347
Det r inte swish som r problemet. Jag har haft en betting kupong klar nu i ver 7 timmar fortfarande inte ftt pengarna trots att kupongen r rttad. Vrdels sida

Gtt 12 timmar nu, fortfarande inte ftt in pengarna, de kan knappast jobbat p att lsa problemet i 12 timmar, va sjutton r svenska spel fr skrp
Citera
2021-07-26, 09:27
Medlem
kostymnisses avatar
Har samma problem (givetvis eftersom det r Svenska Spel och inte nn bank som har problem) med att f ut vinsterna.
Det har gtt iaf ett dygn med samma problem, hur svrt kan det vara att fixa det hela liksom? r det ett svrt problem fr man ju bara kalla in extra personal s det lser sig. Kan ju ocks tnka mig att det r mngfalt fler som spelar nu under OS s det br ju ligga i Sv.Spels intresse att lsa det betydligt snabbare n vad det tar nu.
Citera
2021-07-28, 20:24
Medlem
Fyllefyllots avatar
Det r helt sjukt hur mycket problem Svenska spel har sedan man gick ver till SBtech, det r ju p veckobasis man fr upp felmeddelanden om att ngot inte fungerar som det ska och s hr har det ju varit sedan man bytte.
Citera
2021-07-31, 13:49
Medlem
Jag hller med er, en jvla massa tekniska problem med S. Spel nu men inte bara det, deras odds p Champions League kval matcher fr ngra dagar sen var de smsta i hela Europa utan konkurrens , t.o.m smre n monopolistiska Norsk Tippings odds och det r JTTE svrt att ha smre odds n N Tipping.
Senast redigerad av Ultravox75 2021-07-31 kl. 13:51.
Citera
2021-08-01, 10:20
Medlem
kostymnisses avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ultravox75
Jag hller med er, en jvla massa tekniska problem med S. Spel nu men inte bara det, deras odds p Champions League kval matcher fr ngra dagar sen var de smsta i hela Europa utan konkurrens , t.o.m smre n monopolistiska Norsk Tippings odds och det r JTTE svrt att ha smre odds n N Tipping.

Stundtals strul igr igen med oddset.

Ja, i europamatcher var oddsen riktigt dliga. Vissa delar verkar vara fr att Sv.Spel lever kvar i vilka lag som var bra fr flertalet r sedan vilket iofs gr att man kan tippa p deras "skrllar" men det gr ju inte att oddssttningen r bttre fr det.
Citera
2021-08-02, 17:50
Medlem
Fyllefyllots avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ultravox75

Citat:
Ursprungligen postat av kostymnisse
Stundtals strul igr igen med oddset.

Ja, i europamatcher var oddsen riktigt dliga. Vissa delar verkar vara fr att Sv.Spel lever kvar i vilka lag som var bra fr flertalet r sedan vilket iofs gr att man kan tippa p deras "skrllar" men det gr ju inte att oddssttningen r bttre fr det.

Anledningen till att oddsen r lga p exempelvis sna dr konstiga grejer r fr att man frmodligen inte har stllt in terbetalningen frn leverantren s att terbetalningen r standard p typ 85% eller ngot s det r knappast s att man har oddssttare som sjlv gr oddsen fr den typen av grejer, man reglerar bara befintliga odds.

Egna odds gr man bara p vissa grejer nu fr tiden antar jag, typ svensk fotboll, ishockey, kanske lite NHL och snt som r poppis bland svenskar resten kps in av sbtech som r deras oddsleverantr (samma som exempelvis comeon anvnder).
Citera
2021-08-03, 02:57
Medlem
Deras Champions League odds r helt galet ospelbara och direkt pinsamma, jag ska bara ge ett exempel.
1. Malm - Rangers
S. Spel 3,10- 3,24- 2,11 (terbetalning 90%)
Unibet 3,45 - 3,50 - 2,10 ( terbetalning 95%)
N.Tipping 3,10 - 3,30 - 2,15 ( terbetalning 91%)

Att ha smre odds p Champions League n det absolut smsta spelbolaget i hela Europa, den fortfarande spelmonopoliska N.Tipping, r direkt sorgligt. Dessutom r bara S Spel och inget annat spelbolag i vrlden som har strykit bort en Champions League match ( Rda Stjrna - Sherrif) frn utbudet. Ingen vet varfr.
Allt detta + tekniska strul = tack och hej d frn min sida.
Citera
2021-08-04, 12:53
Medlem
Och nu kommer S.Spel med samma mrkliga sak igen, 93% terbetalningen p Europa Conference League. Detta r ett system som de kr hela tiden, 90% p Champions League matcher och 93% p Conference League dvs skitodds p matcher typ Spartak Moskva-Benfica eller Malm - Rangers och helt ok odds p sdana matcher som Kups-Astana eller Pacos Ferreira - Larne.
Borde det inte vara tvrtom? Ngon som kan frklara detta fenomen?
Citera
2021-08-17, 19:38
Medlem
anre24s avatar
Inte mycket som fungerar p Svenska Spel idag. Gr inte ens logga in.
Citera
2021-08-17, 19:55
Medlem
Svenska spel var riktigt bra innan ngon idiot fick fr sig att ndra till ny oddssttning. Ingenting fungerar. Knns som att ansvariga har noll intresse fr spel, lyssnar inte p kunder. Knns vldigt skrmmande att personalen verkar vara 16-17 r och anstllda av slktingar i huset. Hela svenska spel r frstrt. Har slutat spela p allt. Jag trttnade p allt med spel med dessa stndiga problem med SVS
Citera
2021-08-22, 12:55
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av jonte400
Svenska spel var riktigt bra innan ngon idiot fick fr sig att ndra till ny oddssttning. Ingenting fungerar. Knns som att ansvariga har noll intresse fr spel, lyssnar inte p kunder. Knns vldigt skrmmande att personalen verkar vara 16-17 r och anstllda av slktingar i huset. Hela svenska spel r frstrt. Har slutat spela p allt. Jag trttnade p allt med spel med dessa stndiga problem med SVS

Det r vl det som r tanken kanske, erbjuda snt skit s folk lgger ner spelandet.
Har ocks lagt ner allt frutom nn eurojackpot. Inga bonusar och massa jobbiga grnser och skit hela tiden som de pminner om.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in