2013-02-17, 23:51
Medlem
Torasts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Antialles
Svenska spel förnekar sig inte...

https://svenskaspel.se/?pageid=/foru...&topicID=27743

Ska kanske tillägga att det inte är jag som har gjort det spelet, jag följer bara deras forum just för att läsa om deras senaste dumheter.

Största skitföretaget i Sverige alla kategorier, och då menar jag verkligen ALLA KATEGORIER!

Ja, fy fan. Annullera spel i efterhand skulle aldrig något annat bolag ens komma på tanken att göra.
Citera
2013-02-27, 01:18
Medlem
Någon som vet om man kan få in en vinst på lången till sitt konto och inte kontanter?
Citera
2013-02-27, 08:28
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Adan
Någon som vet om man kan få in en vinst på lången till sitt konto och inte kontanter?

Menar du bankkonto eller ditt svenskaspel-konto?
Om du har spelat med spelkort och väntar 90 dagar så kommer din vinst automatiskt att sättas in på det bankkonto som du har kopplat till ditt spelkonto.
Spel gjorda hos ombud går inte att få överförda till ditt spelkonto, vare sig om spelet är lagt med spelkort eller inte.
Citera
2013-02-27, 11:38
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Strappa71
Menar du bankkonto eller ditt svenskaspel-konto?
Om du har spelat med spelkort och väntar 90 dagar så kommer din vinst automatiskt att sättas in på det bankkonto som du har kopplat till ditt spelkonto.
Spel gjorda hos ombud går inte att få överförda till ditt spelkonto, vare sig om spelet är lagt med spelkort eller inte.

Bankkontot. Går det? Hur lång tid tar det innnan man får in pengarna på bankkontot?
Citera
2013-02-27, 11:59
Medlem
Citat:
Bankkontot. Går det? Hur lång tid tar det innnan man får in pengarna på bankkontot?

När spelkvittot ( som är registrerat med ditt spelkort) slutar att gälla efter 90 dagar så skickar Svenska Spel dina vinstpengar till det bankkonto som finns registerat på ditt svenskaspel-konto ( som du angav när du skaffade spelkortet ).
Citera
2013-02-27, 13:16
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Strappa71
När spelkvittot ( som är registrerat med ditt spelkort) slutar att gälla efter 90 dagar så skickar Svenska Spel dina vinstpengar till det bankkonto som finns registerat på ditt svenskaspel-konto ( som du angav när du skaffade spelkortet ).

Jag har inte registrerat mitt bankkonto hos svenska spel. Men om man han har spelkvitto plus spelkort kan man inte be att få in pengarna på sitt bankkonto? Som när man gör en retur hos en butik. Dra kortet och sedan få in pengarna på det kontot?
Citera
2013-02-27, 13:20
Medlem
Citat:
Jag har inte registrerat mitt bankkonto hos svenska spel. Men om man han har spelkvitto plus spelkort kan man inte be att få in pengarna på sitt bankkonto? Som när man gör en retur hos en butik. Dra kortet och sedan få in pengarna på det kontot?

Nej det tror jag inte.
Det verkar märkligt att inte ha ett bankkonto kopplat till spelkortet. Det var ju själva grundidén med kortet, att man skulle få bevakning av sina vinster och inte gå miste om dem efter 90 dagar.

Några returer med eller utan överskott tror jag inte ombuden står till tjänst med.
Citera
2013-03-08, 21:01
Bannlyst
Svårt att sätta in pengar på svs konto just nu?
Får upp en ruta men inget mer händer?
Någon som har samma problem?
Citera
2013-10-07, 18:59
Medlem
Smirmats avatar
Hur kollar man på streams på svenska spel? såg att dom skulle sända Örebros match.

Edit: Hittade.
Citera
2013-10-08, 09:51
Medlem
deadhead.s avatar
Hur är det, kan man spela ML på matcher på lången?
Citera
2013-10-08, 11:10
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av deadhead.
Hur är det, kan man spela ML på matcher på lången?

Nej jag har aldrig hittat hur man gör iaf..
Citera
2013-10-15, 19:24
Medlem
Lilongwes avatar
Hur fan ser man vad man har för odds på det man har satsat med Oddsen Matchen på nätet?

Odds för mitt vad
När du fyllt i kupongen kan du kontrollera de aktuella oddsen för ditt vad. Det gäller både för enkelrader och systemspel. Gör så här:
1. Klicka på länken: "Odds för mitt vad".

2. Oddsen för ditt vad presenteras till höger om kupongen.

Finns ingen jävla länk som heter "Odds för mitt vad".

Och sen när jag kollar på spelkupongen för mina pågående spel finns det inte heller några odds för det resultat som jag har satsat på?

Vad fan är det frågan om? Man vill ju ändå svart på vitt i sin spelkupong ha en siffra på hur mycket man potentiellt kan vinna?!
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in