Citat:
Ursprungligen postat av Whooo
Aldrig varit med om det och aldrig hört att det hänt någon annan i heller... Dock har jag varit med om 100tals gånger att man kryssar i fel ...
Men nästa gång du spelar så kolla din lapp och efteråt när du betalt så kolla din lapp igen och om det är fel lag så ändrar du det i kassan direkt. Många kanske inte tror det, men det går faktiskt att ändra sin långenlapp efter man betalt

.
Jag vet, situationen var sån att jag hade stått i en ICA kö i typ 10 minuter för att få lägga fram min lapp, och matchen stängde 3-4 minuter efter att jag fått lappen, så vid den tidpunkten var jag så trött av alla skrikiga barn och liknande i kön så jag bara tog lappen och gick hem.
Glädjande är väl att jag fick revanschera mig dagen efter, och vinna lite mer, men personligen misstänker jag att det som hände var att svenska spel skrev fel nummer på matchen och jag därför fick en annan. Man kan ju reklamera men om det bara hänt mig så är det ingen vits med det hela. Men helt klart ska man kolla vilka matcher man fått på sin lången, därför det är så dåligt med ica kassa där man lämnar in sina spel för dom är stressiga och ofta så är en ny kunds varor redan inlästa när man väl hinner orientera sig om att man fått fel matcher.
Bättre med ombud som endast är till för spel.