2009-09-03, 02:17
Medlem
tänkte till helgen blanda sobril 25mg + massa starköl

frågan är bara hur mkt alkohol + sobril kan jag ta för att känna av ett rus?

när börjar det bli farligt?

Citera
2009-09-03, 10:05
Medlem
Himmler!s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av da_grace
tänkte till helgen blanda sobril 25mg + massa starköl

frågan är bara hur mkt alkohol + sobril kan jag ta för att känna av ett rus?

när börjar det bli farligt?

Skippa sobrilen och håll dig till alkoholen. Sedan tar du sobrilen på bakfyllan istället. Bättre tips kan ingen ge dig. Du får komma upp i enorma mängder innan det börjar bli farligt.
Citera
2009-09-03, 10:18
Medlem
alprazolam_s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Himmler!
Skippa sobrilen och håll dig till alkoholen. Sedan tar du sobrilen på bakfyllan istället. Bättre tips kan ingen ge dig. Du får komma upp i enorma mängder innan det börjar bli farligt.
Ett utmärkt råd. Sobril finns inget missbruks värde alls. Inte någon som helst kick.
Citera
2009-09-03, 11:35
Medlem
Jonas_s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av alprazolam_
Ett utmärkt råd. Sobril finns inget missbruks värde alls. Inte någon som helst kick.

knappt att dom funkar ens på bakfyllan/ om man har ångest..

men dom är ju bättre än inget =)
Citera
2009-09-03, 11:56
Medlem
SinCitys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Jonas_
knappt att dom funkar ens på bakfyllan/ om man har ångest..

men dom är ju bättre än inget =)

Det är väl det bästa man kan göra med den mängden benso. Spara till bakfyllan. Ska man blanda nåt med alkohol så är det amfetamin och kola som gäller. Benso är till för ångesttillstånd och jag har aldrig fattat varför folk tror att det är nån flumdrog.

Varför det är attraktivt på drogmarknaden är ju bl a för att många som använder droger ofta lider av något ångesttillstånd(drogframkallat eller ej, finns både och) och sen vissa droger såsom t ex amfetamin framkallar ångest under AT och benso är ett ypperligt sätt att slippa biverkningarna både under och efter ruset.

Benso och alkohol är endast något som är lämpligt om man ej vill dricka så mkt då 1+1=3 i effekt, dvs. att fyllan blir värre och minnesluckorna fler om man överdoserar, eller det räcker ju med att man dricker lika mkt som vanligt eller mindre tom liksom... Oftast slutar dock kombinationer av benso och sprit i katastrof...
Citera
2009-09-03, 12:25
Bannlyst
Ta sobrilen och ta sedan en öl i taget så du ser hur påverkad du blir.
Citera
2009-09-03, 16:38
Medlem
pherbl0ws avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Himmler!
Små mängder för att bli riktigt jävla borta däremot.
Citera
2009-09-03, 18:25
Medlem
tem04s avatar
Sobril??

Citat:
Ursprungligen postat av alprazolam_
Nog mår då jag gooare på 4-8 25mgare Oxascand än på Xanor..
Jag har gått på Benzo i alldelens för många år men Nitrazepam å Oxascand bytar jag inte ut mot något annat.
Citera
2009-09-03, 18:27
Medlem
jugbandbluess avatar
Dito. Men ack så svårt att få tag i.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in