2009-09-02, 20:33
Medlem
zoksens avatar
Hej!

Vad jag har förstått har många Kriminella i Borås dom senaste åren dött i olika former så såsom mord,självmord mm.

Jag har bott utomlands under några år och känns som om jag har missat en del av vad som hänt hemma i dessa trakter Borås med omnejd...

Har ni lust att upplysa mig om vissa händelser mm med dödlig utgång från lått oss säga ca 10 år tebax i tiden.

Gärna händelser,platser,Offer och gärningsmän,länkar,osv. Har hittat en del trådar men tänkte vi kanske kunde göra en gemensam tråd med lite uppdateringar.

Se så vet att finns många insatta och duktiga här på fb så skriv på nu.

En del händelser vet jag om tex carla,järvteg mm osv
Citera
2009-09-02, 20:36
Medlem
Bläckfiskens avatar
Glöm inte Krull...
Citera
2009-09-02, 20:37
Medlem
zoksens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Bläckfisken
Glöm inte Krull...

vad hände med honom
Citera
2009-09-02, 20:44
Medlem
Bläckfiskens avatar
Dog under konstiga omständigheter, polisen betedde sig mycket märkligt i många avseenden. Var hos honom kvällen/natten innan han avled.
Glöm inte Alex Bäckström heller, pratat med hans far, Håkan, och fått höra historian ur familjens perspektiv. Samma sak där som med Krull, utredningarna lämnade många konstiga frågetecken...
Citera
2009-09-03, 10:50
Medlem
Bläckfiskens avatar
Kan ta historierna via PM om du hör av dig. En del personliga detaljer för många inblandade i dessa historier som jag inte vill redovisa offentligt...
Citera
2009-09-03, 14:58
Medlem
zoksens avatar
...

Kom igen nu då och berätta lite ? Ni brukar ju vara så frispråkiga annars =)
Citera
2009-10-27, 13:58
Medlem
kriminella

Verkar som polisen försöker köra med en hårdare attityd mot kriminella i borås..dom får mycket stryk, och polisen har alltid ryggen fri. dom verkar inte klara av att klara upp vanliga brott så dom försöker få till våld mot tjänsteman, och det ger väl ett år back?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in