2009-09-02, 18:06
Medlem
Hej jag är 4 reserv på HP på tandläkarprogramet på KI i stockholm, hur stor är chanserna att komma in? de började ta in reserver igår (tisdag).
Någon som blivit antagen?

/Nerrvig jävel
Citera
2009-09-02, 18:09
Medlem
hanswolfs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Andreo
Hej jag är 4 reserv på HP på tandläkarprogramet på KI i stockholm, hur stor är chanserna att komma in? de började ta in reserver igår (tisdag).
Någon som blivit antagen?

/Nerrvig jävel

Har ingen större koll på tandläkarprogrammet, men jag skulle tro att dina chanser är goda att bli inringd andra veckan! Många avbryter tidigt!

Varför vill du gräva främmande personer i munnen?
Citera
2009-09-02, 18:15
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av hanswolf
Har ingen större koll på tandläkarprogrammet, men jag skulle tro att dina chanser är goda att bli inringd andra veckan! Många avbryter tidigt!

Varför vill du gräva främmande personer i munnen?

att gräva fram deg i munnen på folk gör mig glad och lycklig nämligen.
MÅSTE VETA HJÄLP!
Tack! du gav mig lite lugn!!!!
Citera
2009-09-02, 18:17
Medlem
hanswolfs avatar
Du lär veta inom någon vecka. Ingen här kommer kunna ge dig ett säkert svar, så måste du veta, så är inte det här rätt forum. Om du måste veta så kan du ju ringa ansvarig för ditt programm och kanske få något mer pålitligt svår om ändå ringa.

Lycka till!
Citera
2009-09-02, 19:41
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av hanswolf
Du lär veta inom någon vecka. Ingen här kommer kunna ge dig ett säkert svar, så måste du veta, så är inte det här rätt forum. Om du måste veta så kan du ju ringa ansvarig för ditt programm och kanske få något mer pålitligt svår om ändå ringa.

Lycka till!

Okej! tack ändå! ska ringa imorgon!
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in