2009-09-02, 18:24
Medlem
Vad är det för hjärndöda människor som kommenterar artikeln? Jag orkade inte läsa genom alla kommentarer, de gjorde mig bara irriterad.

Bra av motståndsrörelsen att utelämna organisationens symboler och hemsideadress, det ger pluspoäng och det kommer ändå komma fram vem det är som ska creddas för aktionen.
Citera
2009-09-02, 18:31
Medlem
Ett mycket gott initiativ
Citera
2009-09-02, 18:38
Medlem
wehrmachts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Tschandala
Vad är det för hjärndöda människor som kommenterar artikeln? Jag orkade inte läsa genom alla kommentarer, de gjorde mig bara irriterad.

Bra av motståndsrörelsen att utelämna organisationens symboler och hemsideadress, det ger pluspoäng och det kommer ändå komma fram vem det är som ska creddas för aktionen.

Man blir förvånad att de har mage att försvara pedofilerna på så hög grad. Undrar om de verkligen vågar uttrycka liknande åsikter i det öppna, har aldrig hört något liknande förutom på internet.

Som jag förstår det så gissade sig några "antirasister" fram till sanningen innan artikeln på patriot kom ut. Kanske inte så konstigt då nationella verkar vara de enda som bryr sig om våra barn och vågar agera.

Jag lägger upp skiten.. Denna får ligga uppe ett tag: http://www.speedyshare.com/384231626.html
Senast redigerad av wehrmacht 2009-09-02 kl. 18:45.
Citera
2009-09-02, 18:45
Medlem
preeoss avatar
Helt rätt, hoppas han får ett helvete till liv nu!
Citera
2009-09-02, 18:50
Medlem
tummen upp! hoppas han får ett rent helvete.
Citera
2009-09-02, 18:53
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av wehrmacht
Man blir förvånad att de har mage att försvara pedofilerna på så hög grad. Undrar om de verkligen vågar uttrycka liknande åsikter i det öppna, har aldrig hört något liknande förutom på internet.

Som jag förstår det så gissade sig några "antirasister" fram till sanningen innan artikeln på patriot kom ut. Kanske inte så konstigt då nationella verkar vara de enda som bryr sig om våra barn och vågar agera.

Jag lägger upp skiten.. Denna får ligga uppe ett tag: http://www.speedyshare.com/384231626.html

Många av dem som skrev kommentarerna måste vara samma person eller vara sammanlänkade på något sätt, annars blir jag mörkrädd.

Det är härligt att folk per automatik kopplar såna här positiva aktioner till den nationella rörelsen, det är så det ska vara.

Snyggt och enkelt flygblad, det behöver egentligen inte vara svårare än så.
Citera
2009-09-02, 19:06
Medlem
tattoosandbeers avatar
M.Skillt--> Mycket bra intag av dig.

Men sedan undrar jag, vissa Mod´s låter ju alla regler brytas så posta upp han här
Citera
2009-09-02, 19:22
Medlem
Stormtroopers avatar
Jävligt bra initiativ! Sånt här uppskattas av alla människor utom pedofiler och andra konstiga filurer.

Edit:
Tuuri... Låter inte helt svenskt... Var det en invandrare?
Senast redigerad av Stormtrooper 2009-09-02 kl. 19:25.
Citera
2009-09-02, 19:30
Medlem
iGreeds avatar
Riktigt bra jobbat säger jag bara, hade en pedofil flyttat till mitt område hade det inte varit så speciellt kul för honom.
Citera
2009-09-02, 19:34
Medlem
StigAllans avatar
Ingen som kan lägga upp en bild på svinet?
Skulle vara väldigt bra att se nunan på honom, han håller sig säkert inte bara i hemtrakterna.
Citera
2009-09-02, 19:38
Medlem
Stockholmskilles avatar
Tror att det handlar om denne herre, eller vad man nu ska kalla aset:

http://nationell-norrland.com/news.php?extend.77
Citera
2009-09-02, 19:57
Medlem
wehrmachts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Stormtrooper
Jävligt bra initiativ! Sånt här uppskattas av alla människor utom pedofiler och andra konstiga filurer.

Edit:
Tuuri... Låter inte helt svenskt... Var det en invandrare?

Låter finskt i mina öron, men kan ju lika gärna vara född här.

Nu lägger jag ned länken då även jag är osäker på hur reglerna är. 30 personer har tagit del av informationen så någon lär kunna hitta ett bättre alternativ än speedyshare, hoppas jag.

M.Skillt får ta tag i det annars

Stockholmskille: Ja det är samma person..
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in