2010-12-25, 21:11
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av TheRotter
Källa på att hon har legat sig upp tack.

Lena S har ett så bedrövligt CV, så hon får komplettera detta med "lite grädde på moset". Så går det till när kunskaperna inte är tillräckliga, man blir en mediahora.
Citera
2010-12-25, 22:07
Medlem
TheRotters avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Lingonsyltegott
Pizza är italiensk mat. Italienare är vita kaukasoider, alltså samma ras som svenskar. Alltså ingen rasism tillämpbar.

Men pizzorna bakas väl i regel av folk ni kallar MENA- invandrare?
Citera
2010-12-25, 22:10
Medlem
TheRotters avatar
Citat:
Ursprungligen postat av eastenders
Lena S har ett så bedrövligt CV, så hon får komplettera detta med "lite grädde på moset". Så går det till när kunskaperna inte är tillräckliga, man blir en mediahora.

Vad står det i hennes CV? Du kan inte visa på källan att hon har "legat sig upp" då, utan det var bara en av dina äppelskruttar till uttalanden?

Du får tycka vad du vill om henne men gör någonting själv istället för att spy galla.
Citera
2010-12-25, 22:13
Medlem
TheRotters avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Batuta
Om hon är halvkoreanska, är den sannolika förklaringen att hon är bortlämnad av en koreansk prostituerad moder.
Hon avlades -71, vid den här tidpunkten ska det i Korea funnits gott om bordeller, dit bland annat de amerikanska vietnamsoldaterna åkte till och kopplade av under sina permissioner.
I det starkt rasistiska koreanska samhället förekom knappast interracial sex vid början av 70-talet, förutom i samband med köpsex. De halvkoreanska barn som sedan föddes var mycket lågt värderade, men uppskattade på den internationella adoptionsmarknaden.

Det här kan vara en delförklaring till gåtan Lena Sundström, till varför hon blivit den obehagliga feminist och ohämmade mångkulturförespråkare som plågar oss med sina åsikter. Vi får betala för hennes mors tragiska öde.

( Funderar på om galningen Tobias Hübinette kan ha en liknande bakgrund, ser han inte lite japansk ut?)

Åh herregud. Underbart hur du lyckats kartlägga henne bakgrund utan att veta ett skit. Hur mår du?
Citera
2010-12-25, 23:04
Medlem
Citat:
Åh herregud. Underbart hur du lyckats kartlägga henne bakgrund utan att veta ett skit. Hur mår du?

Tackar för berömmet, det är klart att man känner sig lite stolt när så mycket fakta kan baseras på i stort sett ingenting. Gissar att Lena Sundström kände ungefär likadant då hon skrev sin skitbok om Danmark, i stort sett utan research.

Har du något som talar emot att Lena Sundströms mor inte jobbade på en sjaskig koreansk bordell?
Citera
2010-12-25, 23:51
Medlem
Citat:
Tackar för berömmet, det är klart att man känner sig lite stolt när så mycket fakta kan baseras på i stort sett ingenting. Gissar att Lena Sundström kände ungefär likadant då hon skrev sin skitbok om Danmark, i stort sett utan research.

Har du något som talar emot att Lena Sundströms mor inte jobbade på en sjaskig koreansk bordell?
Har hon den belastningen från sin mor, så klarnar synen av en djup personlighetsstörning.

Flera pusselbitar passar in i denna profil, när man tar del av era tankar och berättelser som ni ger.

Jag har ett videoklipp när hon "diskuterar" med Jimmie Åkesson, hennes obalans, hennes vrede och kropps och ansiktsspråk, uppfyller kriterierna för att klassas som "våldsam och störd, med djupa traumatiska inslag."
Citera
2010-12-25, 23:56
Medlem
Citat:
Vad står det i hennes CV? Du kan inte visa på källan att hon har "legat sig upp" då, utan det var bara en av dina äppelskruttar till uttalanden?

Du får tycka vad du vill om henne men gör någonting själv istället för att spy galla.
Detta är den bild som klart framträder enl. "scourmetoden".
Citera
2010-12-26, 00:02
Medlem
TarmTomtes avatar
Citat:

Du verkar ju vara ett råmongo... RÅMONGO!.. Suger du Marcus Birros sura penis?
Citera
2010-12-26, 09:32
Medlem
Herostratoss avatar
Oj vad tonen var hetsig i den här tråden. Jag gillar inte heller Sundström men varför bjuda henne på en massa citat som hon sen kan använda till att uppfinna en martyrroll?

Jag noterar att Sundström gått på Poppius journalistskola, en privat institution som bl.a. producerat följande tunga undersökande journalister:

Malou von Siwers, en kvinna som byggt sin karriär på att med jämna mellanrum intervjua Torsten Flink.

Magdalena Ribbing, vars livsuppgift består i att tala om för folk hur de skall hålla dessertbestick.

Kristin Kaspersen, förklaring överflödig.

Hon är således i gott sällskap.
Citera
2010-12-26, 17:52
Medlem
TheRotters avatar
Citat:

Har du någon siffra på hur många av de koreanska kvinnor som adopterade bort sina sönder/döttrar under detta året jobbade på bordell. Först då kan vi räkna ut procentchansen på att så kanske är fallet.

Utan någon som helst grund och med ett uppenbart syfte att kasta skit och se ner på folk så lämnar jag dig och dina kassa inlägg därhän.
Senast redigerad av TheRotter 2010-12-26 kl. 17:59.
Citera
2010-12-26, 17:58
Medlem
TheRotters avatar
Citat:
Ursprungligen postat av eastenders
Detta är den bild som klart framträder enl. "scourmetoden".

Du menar "scoutmetoden" antar jag? Vad har isåfall den med saken att göra?

Citat:
Ursprungligen postat av TarmTomte
Du verkar ju vara ett råmongo... RÅMONGO!.. Suger du Marcus Birros sura penis?

Ibland, mer sällan nu när han gått och kärat ner sig på senare år. Men när man får chansen så. En göteborgsk-italiensk touch kan man säga men inte direkt sur va?

Citat:
Ursprungligen postat av Herostratos
Oj vad tonen var hetsig i den här tråden. Jag gillar inte heller Sundström men varför bjuda henne på en massa citat som hon sen kan använda till att uppfinna en martyrroll?

Jag noterar att Sundström gått på Poppius journalistskola, en privat institution som bl.a. producerat följande tunga undersökande journalister:

Malou von Siwers, en kvinna som byggt sin karriär på att med jämna mellanrum intervjua Torsten Flink.

Magdalena Ribbing, vars livsuppgift består i att tala om för folk hur de skall hålla dessertbestick.

Kristin Kaspersen, förklaring överflödig.

Hon är således i gott sällskap.

Och detta säger att Lena Sundströms CV på något sätt skulle vara dåligt eller sämre än övriga skribenter tex i denna tråd?
Citera
2010-12-26, 19:21
Medlem
Citat:
Har du någon siffra på hur många av de koreanska kvinnor som adopterade bort sina sönder/döttrar under detta året jobbade på bordell. Först då kan vi räkna ut procentchansen på att så kanske är fallet.

Utan någon som helst grund och med ett uppenbart syfte att kasta skit och se ner på folk så lämnar jag dig och dina kassa inlägg därhän.

500? 5.000? 50.000? Har faktiskt ingen aning om hur många det kan ha rört sig om. Använder bara Sundströms egna metoder, dvs kollar inte fakta innan jag drar slutsatser.

Jag ser inte alls ned på någon för att den blivit bortadopterad från en koreansk bordell, det är nog dina egna fördomar som istället speglar ditt svar.

I mitt inlägg försökte jag att hitta några förmildrande omständigheter till varför Lena Sundström har utvecklats till en av de otäckare varelserna som kallar sig journalister, genom att lyfta fram några vad BRÅ skulle kalla, möjliga bakomliggande socioekonomiska faktorer. Varför hatar hon Sverige, varför hatar hon åsiktsfrihet, varför är hon en rabiat feminist? Det är liknande frågar man vill finna en förklaring till.

Jag fick f ö nog av Sundström, när hon efter självmordsbombarens attentat i Stockholm satt i TV4:s morgonsoffa och förklarade hur rörd hon var, över att det ganska omgående kommit anslag med "vila i frid" där araben sprängde sig. I samma sändning ondgjorde hon sig även över att Danmarks utrikesminister uttalat sig om att attentatet var riktat mot våra västliga värderingar. Det var enligt Danmarks-experten Sundström ett lågt uttalande.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in