Citat:
Ursprungligen postat av TheRotter
Har du någon siffra på hur många av de koreanska kvinnor som adopterade bort sina sönder/döttrar under detta året jobbade på bordell. Först då kan vi räkna ut procentchansen på att så kanske är fallet.
Utan någon som helst grund och med ett uppenbart syfte att kasta skit och se ner på folk så lämnar jag dig och dina kassa inlägg därhän.
500? 5.000? 50.000? Har faktiskt ingen aning om hur många det kan ha rört sig om. Använder bara Sundströms egna metoder, dvs kollar inte fakta innan jag drar slutsatser.
Jag ser inte alls ned på någon för att den blivit bortadopterad från en koreansk bordell, det är nog dina egna fördomar som istället speglar ditt svar.
I mitt inlägg försökte jag att hitta några förmildrande omständigheter till varför Lena Sundström har utvecklats till en av de otäckare varelserna som kallar sig journalister, genom att lyfta fram några vad BRÅ skulle kalla, möjliga bakomliggande socioekonomiska faktorer. Varför hatar hon Sverige, varför hatar hon åsiktsfrihet, varför är hon en rabiat feminist? Det är liknande frågar man vill finna en förklaring till.
Jag fick f ö nog av Sundström, när hon efter självmordsbombarens attentat i Stockholm satt i TV4:s morgonsoffa och förklarade hur rörd hon var, över att det ganska omgående kommit anslag med "vila i frid" där araben sprängde sig. I samma sändning ondgjorde hon sig även över att Danmarks utrikesminister uttalat sig om att attentatet var riktat mot våra västliga värderingar. Det var enligt Danmarks-experten Sundström ett lågt uttalande.