2009-09-10, 08:08
Medlem
Supertramp01s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Donco
Det är ju precis det som pågår nu...

Baksidan med hennes häpnadsväckande reportage och medverkan är att media tyvärr kommer att beskydda invandrarkriminaliteten och blattementaliteten ännu mer nu.
Ja, och det är SÅ JÄVLA SJUKT! Att man öppet kan förespråka censur här! Att säga att man SKA ljuga och förvrida!

Jag står inte ut.
Citera
2009-09-10, 09:51
Medlem
Knullkungens avatar
http://www.aftonbladet.se/nyheter/kolumnister/lenasundstrom/article5768793.ab

Hennes senaste krönika i Aftonbladet är mer än lovligt korkad och svårbegriplig.
Citera
2009-09-10, 10:01
Medlem
Supertramp01s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Knullkungen
http://www.aftonbladet.se/nyheter/kolumnister/lenasundstrom/article5768793.ab

Hennes senaste krönika i Aftonbladet är mer än lovligt korkad och svårbegriplig.
Vad jag fick ur den är att hon avfärdar Winston Churchills citat men hyllade ett citat från en karaktär i filmen "Milk".
Citera
2009-09-10, 10:56
Medlem
http://www.aftonbladet.se/kultur/article5766880.ab

Mer dravel...
Citera
2009-09-10, 13:21
Medlem
MoLoKs avatar
Hon tar en chansning. Hon bygger sin karriär. Tråkigt att hon gör det med sånt förakt och med sådana skygglappar.
Citera
2009-09-10, 15:38
Medlem
L0darens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MoLoK
Hon tar en chansning. Hon bygger sin karriär. Tråkigt att hon gör det med sånt förakt och med sådana skygglappar.

inte ens PKmedia orkar dock bry sig om henne...vare sig "dokumentaren" eller hennes bok om samma sak....jag kan ganska starkt misstanka att Lena ar valdigt besviken over den reaktion som uteblev.

"Beating a dead horse" tycker jag sammanfattar hennes forsok ratt bra.
Citera
2009-09-10, 20:36
Medlem
trickydicks avatar
11.23 in i Godmorgon Sverige

http://korturl.se/rmtg
Citera
2009-09-10, 21:39
Medlem
Keruacs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av trickydick
11.23 in i Godmorgon Sverige

http://korturl.se/rmtg

Precis som jag förutspådde.

Efter tre månader på Nörrebro så är numera denna naiva idioten Lena Sundström en "expert" på både dansk och svensk "främlingsfientlighet".

Hon kommer givetvis att vara en självskriven gäst när Svt och Tv4 skall diskutera "främlingsfientlighet". Det är ta mig tusan skrattretande i all sin dumhet.

Men det måste ha varit några tuffa (hela tre månader) för denna koreanen på Nörrebro!
Om idioten bara tittar sig själva i spegeln så borde hon förstå vad dom infödda danskarna menar när dom säger att Nörrebro inte är Danmark längre..
Citera
2009-09-10, 21:45
Medlem
L0darens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Keruac

Efter tre månader på Nörrebro så är numera denna naiva idioten Lena Sundström en "expert" på både dansk och svensk "främlingsfientlighet".

Hon kommer givetvis att vara en självskriven gäst när Svt och Tv4 skall diskutera "främlingsfientlighet". Det är ta mig tusan skrattretande i all sin dumhet.

Men det måste ha varit några tuffa (hela tre månader) för denna koreanen på Nörrebro!
Om idioten bara tittar sig själva i spegeln så borde hon förstå vad dom infödda danskarna menar när dom säger att Nörrebro inte är Danmark längre..

Roligaste är ju att hon ska spela invandrarkortet själv, som att hon använder det faktumet att hon är född i Asien till att hon skulle vara nån slags invandrare med ett utanförskap.

Asså det är ju så jävla tamt hela grejjen....haha..som många andra sagt detta stinker 90-tal, vi har faktiskt kommit liiiiite längre i debatten än att ta såna här floskler på allvar.
Citera
2009-09-10, 21:45
Medlem
StigAllans avatar
Citat:

Detta är rent skrämmande!
Hur lätt är det att bli oemotsagd expert egentligen?
Brukar av vana skippa hennes skriverier men denna gången så var jag tvungen att åtminstone börja läsa igenom naiviteterna som hon skriver.
Tyvärr så blev det ingen guldstjärna för henne denna gången heller.

Ännu lever tråkigt nog journalisternas värdelösa uppfattning om invandringsproblematiken här i Sverige!
Citera
2009-09-10, 22:42
Medlem
Loyals avatar
Jag har aldrig sett något så blåögt förnekande någonsin tidigare! Herregud vilka floskler de kör med.
Man blir ju deprimerad av att dessa är belönade av våra TV-licenser. Tror verkligen Svensson hemma i soffan på detta skiten och lik förbannat går och röstar S nästa val?
Citera
2009-09-10, 22:58
Medlem
the_dude82s avatar
Citat:

Ja det där var ju helt fantastiskt uselt. Floskeltuggandet triumferar. "Hur ska media förhinda sd i rd"? Bara frågan i sig är sinnessjuk.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in