• 3
  • 4
2009-09-05, 20:18
Medlem
Chokemeisters avatar
Har tävlat i jujutsu där jag har en SM-medalj i juniorklassen.
Tävlat MASSA i bjj där jag nu är blåbälte och satsar på lila innan vintern.
Ska även börja tävla i SW och Shootfighting i höst.
Citera
2009-09-06, 12:52
Medlem
Paljetts avatar
Massvis med matcher i Judo och ett gäng i BJJ
Citera
2009-09-06, 13:28
Medlem
Tropicmadnesss avatar
Gått massa matcher i MMA och sedan har jag spöat Anderson Silva när jag var med kungafamiljen i USA...

sånahär trådar är rätt värdelösa när det inte finns material som bevisar något...
Citera
2009-09-06, 14:07
Medlem
fugus avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Tropicmadness
Gått massa matcher i MMA och sedan har jag spöat Anderson Silva när jag var med kungafamiljen i USA...

sånahär trådar är rätt värdelösa när det inte finns material som bevisar något...
De flesta ser det nog inte som en kukmätartävling och därför behövs inga bevis.
Citera
2009-09-06, 14:18
Medlem
Res-Qs avatar
Citat:

Tycker endå det inte har sagts något vääääldigt överdrivet än :P
Citera
2009-09-06, 15:11
Medlem
≈MisterPapa≈s avatar
Citat:

haha, varför skulle folk ljuga om att dom gått lite amatörmatcher? det är inte som att tråden utvecklatrs till någon ljugartråd. Inte ännu iaf.
Citera
2009-09-06, 19:13
Medlem
Citat:

Ser ingen större skillnad på denna frågeställning eller om man frågat hur många som gått en tennismatch. Ingen som påstått något direkt orimligt ännu, att ha tränat med stora namn (som någon ovan säger sig gjort) har många som varit på en "riktig" kampsportsklubb en längre tid gjort...
Citera
2009-09-07, 01:05
Medlem
Jag har gått x antal vardagsrumsfighter, har några polare som jag gjort fräcka benlås och chokes på. Mitt record ligger nog nånstans runt 35-2...

Eller nä, vänta lite.. Glömde bort en hel barndom med MMA fighter mot min större och starkare storebror hemma på gården och alla rummen i vårt barndomshem.. Man, tror jag måste ändra mitt record till 35-155 nånting

Vann aldrig mot bror....

Sen måste jag nog ha ett rätt bra record i mental MMA. Har vunnit många fighter på krogen genom att stirra ner motståndarna till marken.. Jag brukar även köra lite GnP genom snabba blinkningar, de ber om nåd då...
Citera
  • 3
  • 4

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in