2009-09-01, 18:00
Medlem
Xtfrs avatar
Jag flyttar nu i dagarna upp till norra norge (Finnsnes närmare bestämt) för att jobba.

Jag behöver dock skriva högskoleprovet, nu i oktober, så jag undrar hur jag ska lösa detta.
Jag bor för tillfället i södra sverige, så att åka hem och skriva är inget (rimligt) alternativ.

Tack på förhand,

- Xtfr
Citera
2009-09-01, 18:02
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Xtfr
Jag flyttar nu i dagarna upp till norra norge (Finnsnes närmare bestämt) för att jobba.

Jag behöver dock skriva högskoleprovet, nu i oktober, så jag undrar hur jag ska lösa detta.
Jag bor för tillfället i södra sverige, så att åka hem och skriva är inget (rimligt) alternativ.

Tack på förhand,

- Xtfr

När du anmäler dig, välj att du ska skriva i någon annan svensk stad, som är närme till den arbetsort i Norge
Citera
2009-09-01, 18:02
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Xtfr

Tack på förhand,

- Xtfr

Du kan välja att skriva det i en annan ort än där du bor, du fyller i orten där du vill skriva provet när du anmäler dig

Edit: för långsam
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in