2009-09-02, 17:16
Bannlyst
Detta är inte alls likt FB. Snart 50 inlägg och ingen är i närheten av att identifiera tjejen. Det måste ju finnas folk här som gick på Jakans gymnasium samtidigt som hon. Ingen?
Citera
2009-09-02, 17:19
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Apologeten
Detta är inte alls likt FB. Snart 50 inlägg och ingen är i närheten av att identifiera tjejen. Det måste ju finnas folk här som gick på Jakans gymnasium samtidigt som hon. Ingen?

Gick tyvärr inte i samma gymnasium som henne. Dock hela grundskolan samma klass.
Citera
2009-09-02, 17:21
Medlem
alpha-betas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MrErik
Gick tyvärr inte i samma gymnasium som henne. Dock hela grundskolan samma klass.

Men för HELVETE MrErik, lite skvaller då!
Citera
2009-09-02, 17:22
Medlem
"Gick tyvärr inte i samma gymnasium som henne. Dock hela grundskolan samma klass."

Kolla runt potentiella vänner som skulle kunna ha kontakt med henne via Facebook, att du kikar igenom vännerlistorna på dina vänner från förr.
Citera
2009-09-02, 17:25
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av alpha-beta
Men för HELVETE MrErik, lite skvaller då!

Rätt smart brud som hamnade i punk/skins-kretsar rätt så tidigt. Uppväxt i Viksjö, född 76. Gick 1-6 i Lundskolan sen Viksjö 7-9 och gymnasiet i Jakan.
Citera
2009-09-02, 17:39
Bannlyst
Citat:
Rätt smart brud som hamnade i punk/skins-kretsar rätt så tidigt. Uppväxt i Viksjö, född 76. Gick 1-6 i Lundskolan sen Viksjö 7-9 och gymnasiet i Jakan.

Åh, äntligen nån som vet något. Vad heter hon?
Citera
2009-09-02, 17:40
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Apologeten
Åh, äntligen nån som vet något. Vad heter hon?

Hon heter Erika men kallades för Irri
Citera
2009-09-02, 17:43
Medlem
alpha-betas avatar
Citat:
Hon heter Erika men kallades för Irri

Jag antar att hon var en riktig smart ass som lärarna hatade för att knäckte dem i alla diskussioner?
Citera
2009-09-02, 17:48
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av alpha-beta
Jag antar att hon var en riktig smart ass som lärarna hatade för att knäckte dem i alla diskussioner?

Kanske lite. I vart fall var hon en tjej som alltid stod upp för sina åsikter. Bra som dåliga.
Citera
2009-09-02, 17:52
Medlem
L0darens avatar
Citat:
Kanske lite. I vart fall var hon en tjej som alltid stod upp för sina åsikter. Bra som dåliga.

Lite mer info vore trevligt...

Typ vad hon heter i efternam? Vad gor hon idag?
Har hon liknande asikter? Politiskt engagerad osv osv
Citera
2009-09-02, 17:57
Medlem
superKings avatar
Wow, hur kan ni påstå att hon är smart? Visst är det jättebra att hon vågar stå för sina åsikter men hon har ju inget vettigt att säga i hela den diskussionen, bara klämmer ur sig saker utan någon som helst fakta.
Sen att hon ser förjävlig ut hjälper ju inte.
Citera
2009-09-02, 17:57
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av L0daren
Lite mer info vore trevligt...

Typ vad hon heter i efternam? Vad gor hon idag?
Har hon liknande asikter? Politiskt engagerad osv osv

Ska jag vara ärlig kommer jag inte ihåg vad hon heter i efternamn. Vad hon har för åsikter idag har jag ingen aning om. Dessutom är hon inte en offentlig person och det är väl knappast schysst (eller ens tillåtet) att droppa hennes efternamn här.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in