• 1
  • 2
2009-09-01, 18:57
Medlem
rillebancks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av VinterFlickan
Jag har en del att raka och det tar en stund att göra det(hårig som bara den ). Nu ska en kille komma och hälsa på mig och bo här i fyra dagar. Problemet är att jag får stubb redan dagen efter...
Så killar, vad ska jag raka mig varje dag eller ska jag låta det bli lite stubb och bara skita i det?
Kanske ska tillägga att det är benen det gäller

Börja vaxa?
Citera
2009-09-01, 19:43
Medlem
Men raka bara, hans stubb kommer ju också växa ut om han rakar där nere, thats life.
Citera
2009-09-01, 21:32
Medlem
Har han någit innanför pannebenet och ni funkar bra ihop bör du nog inte oroa dig för stubben. MEn du bör ju raka benen innan han kommer
Citera
2009-09-01, 21:39
Medlem
Studsbolls avatar
Har du inte pejlat av honom när det gäller hans smak i frågan? Jag skulle kollat sådant i förväg för att se om man var på samma planhalva innan det var dags för hemmamatch. Men kör på rakat varje dag, det borde vara det statistiskt mest troliga.
Citera
2009-09-01, 21:42
Bannlyst
Kan du inte starta en blogg om det här enorma problemet?
Citera
2009-09-01, 21:44
Medlem
thefisks avatar
Varför ska han knulla och slicka benen för?

Är väl bara raka fettan så blir han nog nöjd ska du se...
Citera
2009-09-01, 21:47
Medlem
ElNinoDeLaCalles avatar
Dagens I-landsproblem?

Bara att berätta för honom hur det ligger till. Säg att du inte pallar raka benen varje dag. Tror inte att han kommer börja tjuta för det.
Men du kan åtminstonde raka dig varannan dag? Inte så skönt att mysa i sängen med en tjej med stubb på benen, det sticker så irriterande.
Citera
2009-09-01, 22:45
Medlem
Oj, vad en del var kinkiga!

Jag är som du, dvs. jag bedömer mina ben mer håriga än "normalt". Nästan så att om jag rakar på morgonen så är de inte längre lena på kvällen

Har aldrig fått någon kommentar om detta (och vem orkar rakar sig hela tiden..). Huvudsaken är väl att inte ha den värsta synliga stubben.

I och för sig så brukar jag nog förekomma själv om det är riktigt illa, typ att oj, nu är jag nog lite rivig eller att jag inte har orkat raka benen.
Men så att säga: Är ni på g eller om det är din pojkvän har ni väl förhoppningsvis mer intressanata saker att diskutera och göra än att han ska orka irritera sig på dina "o-lena" ben
Citera
2009-09-02, 11:29
Medlem
adoptivnegers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av VinterFlickan
Jag är mer än normalhårig kan jag säga Men vaulv skulle jag inte kalla mig
Känns lite som att jag kommer att skrämma iväg honom om jag inte rakar benen? Frågan är ju bara om jag ska raka det varje dag, jag känner ändå lite som du... det är inget jag kommer att göra resten av livet så det vore ju bra om han vande sig med lite stubb Dock är jag lite rädd att skrämma iväg honom pga. det...

Vill du ens ha en kille som blir rädd vid åsynen av stubb? Ett sånt keff lär inte gå emellan när du blir sexrånad. Ge honom en chans att visa att han inte är en sån tönt, och visar han sig vara det tycker jag du ska gå vidare. Livet är för kort för att hänge sig åt såna as. Möjligtvis kan du ge honom en deal; du rakar dig när han gör det. Har han humor och stake nog att gå med blanka spiror i shorts för din gunst förtjänar han en lika len dam
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in