Citat:
Ursprungligen postat av P55
För det första är det nog inte lätt att leva i kändisvärlden. Det är många som vill bli kändis och synas. Och det är många som tar till vilka knep som helst för att bli det. Kändistrappan är dessutom lång från F-kändis till A-kändis. F-kändis kan man bli genom att knulla i Big Brother, men för att klättra upp för trappan så måste man hävda sig på annat sätt...
För det andra; Lena Philipsson är en riktig A-kändis och är man en sån så har man presterat och skapat något som gör att man hamnar där. Hon är ju en av våra mest framstående artister de senaste 20 åren. Hon är otroligt duktig som artist och även varit engagerat som programledare i populära TV-program. Dessutom så har hon inte velat bli exponerad med sitt privatliv eller hur?
För det tredje: Holknekt är egentligen ingen A-kändis, snarare B eller C. Men mycket tack vare Tolstoy, Lena PH och sitt eget affärssinne så har han lyckats. Bra gjort av honom så länge det varade.
Men om det nu är som det skrivs i tidningarna att han knullat runt och varit otrogen mot Lena så är det väl inte så förbannat konstigt om hon vill skiljas. Och då får han skylla sig själv om han skiter ner sig igen med krökandet.
Sen tror jag inte att hon bryr sig om hans pengar, hon har så hon klarar sig med råge både för sig själv och sin familj.
"Sen tror jag inte att hon bryr sig om hans pengar" Där tror jag du har fel. Kvinnor som har det bra ställt ekonomiskt brukar ändå bry sig om mannens inkomst/förmögenhet. Det finns givetvis undantag och kanske var/är Lena en av dessa, men jag är inte alls så säker på det som du verkar vara.
"hon har så hon klarar sig med råge både för sig själv och sin familj" Ja, det har hon förmodligen.