2024-10-19, 18:30
Avstängd
FindAways avatar
Citat:
Ursprungligen postat av P55
Mm, tack för svar. Och det där om 100 glömmer vi. Du har ju Sofia som nr 1 och jag håller fullständigt med dig. De andra vetefasen men jag tror faktiskt att Gessle och Lena funkar ihop, det är ju viktigt.
Sofia och han, nej känns inte som nån synk för dem. Det är nog inte riktigt hennes stil.

Jag pratade om sångerskor som sjunger betydligt bättre än LP. Hon har levt på utseende samt teaterkunnande samt förstås sång, men ingen klass på den.
Citera
2024-10-19, 18:35
Medlem
P55s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av FindAway
Jag pratade om sångerskor som sjunger betydligt bättre än LP. Hon har levt på utseende samt teaterkunnande samt förstås sång, men ingen klass på den.

Jaja, det är din uppfattning. Skiter i den och anser att dom två fixar det här.
Och som tidigare sagts, smaken är som baken!
Citera
2024-10-27, 19:30
Medlem
picapicans avatar
Herregud, vad fyllesupen hon ser ut i Efter fem nu.
Citera
2024-10-27, 19:31
Medlem
snurresprettiss avatar
Bor hon i sin hemort Vetlanda eller är det Stockholm som gäller för henne precis som alla andra kändisar?
Citera
2024-11-19, 01:27
Medlem
Ser bilder på Lena på Insta o.s.v och reagerar på hur lik hon är "snickar-Björn" som kom ut som transvestit och blev Lee. De är jätte lika.
Citera
2024-11-19, 02:42
Medlem
Lawnmoverman2011s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MissAntrophy
Det där är ett sk "pillow face", att se sömndrucken ut, nyss vaknat. Det är ett resultat av för mycket fillers. Idag/navet man att fillers sitter kvar betydligt längre än man trodde innan samt att det migrera r och flyter ut under huden. Googla pillowface!

Jag tycker att hon ser märkbart gammal ut i reklamen för någon tv-serie.

Hon känns inte heller som någon riktig skådespelare, det är inte direkt någon "Oscarvarning" på henne.
Citera
2024-12-04, 00:09
Medlem
Abelssuns avatar
Fylletanten sitter och spammar flera inlägg på raken med en ett år gammal jullåt på sitt Instagram. Är hon så besatt av royalties, eller vad är det frågan om?
Citera
2024-12-15, 20:13
Medlem
Crapmagics avatar
Vad har hennes tv series handling för koppling till låten, förutom att det bor människor på hennes gata?
Citera
2024-12-15, 21:02
Medlem
Arne Bajses avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Abelssun
Fylletanten sitter och spammar flera inlägg på raken med en ett år gammal jullåt på sitt Instagram. Är hon så besatt av royalties, eller vad är det frågan om?

Hon känns väldigt passé. Kommer hon medverka i nån julshow i år ?
Citera
2024-12-15, 23:03
Medlem
picapicans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Arne Bajse
Hon känns väldigt passé. Kommer hon medverka i nån julshow i år ?

Hon är inbjuden till sin kompis Pernilla Wahlgren på allsång på Skansen julspecial, dagen innan julafton (spelades in i början av december). Helvete, vad hon postar reklam för sitt eget rödtjut på Instagram.

Lär nog tutas en del i kammaren där.
Citera
2024-12-16, 02:03
Medlem
Skvistens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Lawnmoverman2011
Jag tycker att hon ser märkbart gammal ut i reklamen för någon tv-serie.

Hon känns inte heller som någon riktig skådespelare, det är inte direkt någon "Oscarvarning" på henne.

Inte många 58 åringar ser så bra ut som henne.

Du är nog betydligt yngre och saknar referenser.
Citera
2024-12-16, 06:23
Avstängd
thaimans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av snurresprettis
Bor hon i sin hemort Vetlanda eller är det Stockholm som gäller för henne precis som alla andra kändisar?
Östermalm Stockholm
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in