2009-08-31, 00:43
Medlem
Micke7s avatar
Är det någon här som har en? Skulle vara tacksam för anv.recensioner på denna modell, som jag har själv köpt, för en vecka sedan! Allt verkar toppen hittils! Som alla mina erfarenheter med Mac!

Nu är jag HELT befriad av PC_träsket!!! Lär inte vänta tillbaka till en PC!

Är det någon, som har bytt till mera minne? Utan svårigheter? Jag har hört att Kingston minnen skall vara det bästa för Mac! Vad tycker ni?

Hör gärna av er här, med positivt och om möjligt negativt!
2009-08-31, 00:45
Medlem
smurfehs avatar
Att det ska vara så förbannat jävla svårt att använda de klistrade trådarna! Nej, du får inte mer uppmärksamhet för att du gör en ny tråd.

Gör om, gör rätt
2009-08-31, 00:49
Medlem
Micke7s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av smurfeh
Att det ska vara så förbannat jävla svårt att använda de klistrade trådarna! Nej, du får inte mer uppmärksamhet för att du gör en ny tråd.

Gör om, gör rätt
Så ja! Tona ner lite! Jag är inte efter upmärksamhet! Utan som jag skrev, en nybliven ägare till en MacBook 13". Jag startade tråden, för att få andra med likadan dator skriva sina omdömen! utan att man behöver leta efter tusen olika trådar, för att finna svar!

Om du tycker att det är jobbigt! Gå och surfa någon annanstans!
Alternativt, skaffa ett liv!

OBS! Modden får gärna flytta tråden, tillsammans med min andra! Men jag tyckte att det var bättre att skilja på dom sakerna!!
Senast redigerad av Micke7 2009-08-31 kl. 00:51.
2009-08-31, 00:59
Medlem
smurfehs avatar
Summa summarum: Latmask.

Edit: Så lat att du inte ens kan ta reda på namnet på produkten du köper. https://www.flashback.org/showthread.php?t=987603

Ja vad ska man säga.. Får ursäkta om jag låter otrevlig, är väl trött.
Senast redigerad av smurfeh 2009-08-31 kl. 01:03.
2009-08-31, 10:15
Moderator
^Eazs avatar
Smurfeh har rätt, finns trådar, använd dem.
Hänglås
/Mod

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in