Jag har en liten historia som inleds som Molnstens; E:ad på en klubb. Under kvällens gång stötte jag på en god barndomsvän som jag nästintill tappat kontakten med och självklart var jag bara tvungen att springa fram och gå igenom alla våra barndomsminnen tillsammans utan att han ens hann säga hej. Dock så verkade han uppskatta detta (han fattade redan från början att jag inte var nykter) och gav en glad respons på de mesta av minnena som jag drog upp.
I och med detta så förhöjdes mitt extasfyllda tillstånd till det dubbla och efter samtalet så började jag starta konversationer med varenda person som jag på något sätt bara kände igen vilket ledde till lite mindre uppskattad respons jämfört med tidigare
Droppen blev när jag lyckades stöta på ännu en person med förankring i min dagisperoid, men som jag egentligen aldrig haft någon kontakt med what so ever. Han själv verkade tycka det var rätt roligt till en början men hans gäng undrade vad jag var för nån jävla typ och efter bara någon minut började han nog fundera det själv. Precis när situation blev som mest absurd så kände jag hur effekten hade börjat avta (dels på grund av situationen blev oerhört olustig vilket, dels för att alkoholen förmodligen började avta och dels för att själva MDMA:t började avta).
Det slutade med att jag sakta drog mig därifrån och därefter skyndade mig ut från klubben med en gallopernade paranoia. I dåläget så fattade jag faktiskt inte själv hur detta hade skett eller ens vad som egentligen hade hänt, men i efterhand så kan jag inte göra annat än att skratta åt hur tydligt hela spåret egentligen är.