2009-08-30, 19:53
Medlem
Har som sagt haft en riktigt rolig (?) vecka där jag snittat 20-40 mg ikto om dagen (har extrem tolerans och vana av benzo sen tio år, kan lätt käka 5 mg xanor och käka middag med morsan). Men senaste dagarna har jag utöver den kroppsliga avslappningen och allmäna välmåendet känt en svag ångest mitt i allting. Visserligen drog jag kola i fredag vilket brukar ge mig lite ångest de efterföljande dagarna. Men det borde ju stora mängder benzo råda bot på så nu vänder jag mig till expertisen här=)...

Är det nån som känner igen sig och har någon teori/vetskap om detta..

Ps. Är inte så dum i huvet som man kan tro men tjejen var på semester och jag kände helt enkelt för att flöddra fett..

"Some people tell me that i need help, some people can fuck off and go to hell!"
Senast redigerad av JusticeTonight 2009-08-30 kl. 19:58.
Citera
2009-08-30, 20:29
Medlem
Öl är mycket uppskattad vid ikto intag är relativt bäng för tillfället, hög dos ikto 20-25mg idag o druckit 1 stark öl 33cl o nu dricker jag 2,8 (6st) men de är så klena så jag sveper. hade fint o skit i uppåt droger som cola o tjack(om du inte klarar av AT'n indvividuellt självklart hur mycket ångest de ger upphov till, när jag tar tjack så ligger jag 3 dagar deprimerad som en melanskolisk apatsik psykpatient men man mår gött som satan på tjack men det som ska upp går självklart ner(speciellt på mig) får även ångest av alkohol pga dopaminpåslaget, må väl. trodde xanor var in älsklingsbenso förut men de dämpar hjärnan för mkt enligt mig för att man ska kunna njuta av musik. bättre fest drog enligt än xanor då man inte vill bli helt nädstängd i hjärnan o upp fatta livets njutningar speciellt musik. Ni andra har säkert andra åsikter vilka bensos ni föredrar, beror på intressen osv.
mvh
Senast redigerad av optimum 2009-08-30 kl. 20:34.
Citera
2009-08-30, 21:04
Medlem
BrainDisorders avatar
Citat:
Ursprungligen postat av optimum
Öl är mycket uppskattad vid ikto intag är relativt bäng för tillfället, hög dos ikto 20-25mg idag o druckit 1 stark öl 33cl o nu dricker jag 2,8 (6st) men de är så klena så jag sveper. hade fint o skit i uppåt droger som cola o tjack(om du inte klarar av AT'n indvividuellt självklart hur mycket ångest de ger upphov till, när jag tar tjack så ligger jag 3 dagar deprimerad som en melanskolisk apatsik psykpatient men man mår gött som satan på tjack men det som ska upp går självklart ner(speciellt på mig) får även ångest av alkohol pga dopaminpåslaget, må väl. trodde xanor var in älsklingsbenso förut men de dämpar hjärnan för mkt enligt mig för att man ska kunna njuta av musik. bättre fest drog enligt än xanor då man inte vill bli helt nädstängd i hjärnan o upp fatta livets njutningar speciellt musik. Ni andra har säkert andra åsikter vilka bensos ni föredrar, beror på intressen osv.
mvh

Allvarligt talat, sluta upp med knarket tills du har lärt dig att använda punkter.
Citera
2009-08-30, 21:53
Medlem
Instämmer med föregående talare.. Sen svarade du ju inte på många av mina frågor heller...=) Men uppenbarligen mår du bra så grattis till dig

Men back till topic nu..
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in