Flashback bygger pepparkakshus!
2003-12-22, 02:57
Bannlyst
skön rapport Unknown.. själv så försöker jag hålla mig som vanligt när jag trippar på foxy, känns dumt o skratta åt grejjer som rör sig som eg. inte gör det
osv.. men om man har rökt oxå så har man ju lite svårt o fatta sånt..

edit: visserligen kanske det itne är så smart o verka normal när man är trippad, tex fick jag för mig att kärringen bakom mig som stirrade på menyn på mc donalds tittade in i mina öron, så jag vände mig om och frågade vad hon skulle beställa..

en annan skum tankke jag får är att ja får för mig att alla ser ner på mig, för att alla kan se aatt jag knarkat oxå, vilket inte är kul.. bättre o åka t thailand eller spáninen lr nått..

ger man något psykadellisk substans t någon så ska man fan säga tilll innan.. speciellt i ditt fall, där det verkar vara en tjej som du känner väl.. knäppgök..
hoppas hon hade trevligt iaf
Citera
2003-12-22, 03:37
Bannlyst
har fortfrande dåligt samvete... Jag trodde inte skiten var så potent som den var... Den färgade värkligen på som fan... det gäller att värkligen vilja bli trippad också... titta ordentligt på ett mönster gärna en skugga! Du som bara tog 15 mg ta fan hela burken eller 3 tabletter man lever fan bara en gång...

plus att det inte finns något att vara rädd för det är bara att käöra på som fan det e ju kul att bli förföljd
Citera
2003-12-22, 04:40
Bannlyst
du är inte rädd för o trippa för långt? hehe

"det är ju kul o bli förföljd"?? hmm säg det till judarna..
Citera
2003-12-22, 13:51
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Pr0n-Gamer
du är inte rädd för o trippa för långt? hehe

"det är ju kul o bli förföljd"?? hmm säg det till judarna..

Vilka judar? Alla blev ju inte försöljda! Skall jag gå runt till varende jude och säga att det är kul och bli förföljd? De skulle skratta åt mig... PDe flesta judar som blev försföljda är 1000 miljoner år nu och har skägg ner till tårna eller skrumpen hud i alla fall... Så de skulle nog inte förstå vad jag sa till dem...

Den nya generationen tror jag är lite mer inriktad på framtiden än dåtiden... Min släktingar är förfölda av billgates för det kom egenligen på windows...

--------------------------------------------------------------------

Att trippa för långt kan vara äckligt vid tillfället men fan va kul det är att tro att man skall dö eller bli så rädd så att man nästan pissar på sig! Det är helt underbart dan efter det är ett jävla rus! Skulle det inte vara för att jag är sån fegis och ynkrygg skulle jag lätt kunna tänka mig att bli terrorist fast bara mot elka människor som förkänar det som scandia cheferna spränga deras lyxvilla på djursholm och typ spränga göran perssons lyx villa! etc etc spränga kungens samling med bilar!
Citera
2003-12-22, 17:26
Bannlyst
ang. judarna, så skulle jag bara skämta till det. det gick inte så bra märkte jag då du gick djupare.. hehe näe va fan trippa på du.. Visst det är skitkul, en gång så var snuten exakt överallt och jag sprang o gömde mig bakom buskar o skit, jag tänkte inte ens på att jag hade tagit något, och nojjan varade hela kvällen, alltså jag sprang runt i min hemstad lite överallt, kom hem sent som fan nästa dag och då trodde jag snuten va under trappan hemma.. Visst det beror på vad det är för humor man har..
Citera
2003-12-22, 19:01
Bannlyst
humor

Enligt mig så kan man skämta om allt... Men alla har ju inte humor genen som en annan har........ Tips: Ta inte allt på allvar hela tiden, man märker om det är allvar tids nog.

Simma lugnt Misters coh misterets
Citera
2003-12-28, 16:31
Medlem
Chims avatar
Ok här kommer min tripprapport på bm2.

Jag började 19:00 ungefär med att ta första, låg och spelade lite ps2 och bara tog det lugnt och väntade på att det skulle börja verka. Runt 20:00 blev jag lite less, inte kännt något, började fundera på att slänga i mig det andra pillret, men just då började det kittlas i ena benet, ungefär som att det somnat, fick rysningar genom det. Runt 20:15 slängde jag i mig andra pillret, tänkte vafan, man lever bara en gång.

Vi gick ut en sväng för att gå, en kompis kom efter ungefär en halvtimme och vi fick åka med han ett tag. Kände fortfarande inget, inget märkvärdigt iaf.

Vi for hem till mig för att fika, jag var förbannat för att jag slängt ut 200 spänn på nåt som inte funkat (150+50 kr frakt). Men sedan när jag kommit hem till mig slog det.

Jag skulle göra kaffe, det var ett helvete, kaffekoppen blev stor som fan, och perkulatorn liten som fan.
Och det blev lite olika proportioner på allt, vissa saker såg stora ut, och andra mindre.

Sedan fick jag en känsla av att det stod någon bakom mig ungefär hela tiden. Känslan i benet satt kvar fortfarande.
Sedan gick vi ut och gick, skulle på en fest bara för att kolla läget, tidsuppfattningen hade börjat fucka sig för ett tag sedan. Ibland gick tiden svinfort, ibland gick den sakta som fan.

Alla dessa saker kom i vågor, ibland var man så gott som normal, sedan slog det till och man såg allt lite knepigt m.m.

Sedan for vi på festen, var där ett tag, och bara tog det lugnt, nu hade det mesta börjat sluta, hade kvar känslan i benet och synen var lite knepig fortfarande.

Vi avslutade kvällen med lite salvia som dock inte gav något alls.

Det var min kväll med bm2, det var en ganska rolig upplevelse. Nu vill jag bara prova salvia (och få effekt på det) och HBW frön, synd att det är så dyrt bara, känns onödigt att slänga bort 100-200 spänn på något som kanske inte funkar.

Aja nu ska jag gå och äta. Ha det bra!
Citera
2003-12-28, 18:54
Medlem
ÄlskaMigs avatar
coolt att d funkade för dig.
testade skiten satte i mig båda tabletterna (+benzo). nada! kunde lika gärna druckit ett glas vatten...
Citera
2003-12-28, 20:46
Bannlyst
s

Kanske det va +benzo som dolde effekterna. jag könde inte mycket första gången jag testa och då va jag full som fan. Ska nig testa helt nyckter och utan andra droger innan man säjer att det inte funkar. Så tycker jag iaf.
Citera
2003-12-30, 00:13
Bannlyst
Ja benzo speciellt i högre doser borde kunna motverka effekten av 5-meo-DIPT, visst?
Även Citalopram och antidepressiva(som du också tog?)

Citat:
Ursprungligen postat av ÄlskaMig
coolt att d funkade för dig.
testade skiten satte i mig båda tabletterna (+benzo). nada! kunde lika gärna druckit ett glas vatten...
Citera
2003-12-30, 00:25
Medlem
ÄlskaMigs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av istapp
Ja benzo speciellt i högre doser borde kunna motverka effekten av 5-meo-DIPT, visst?
Även Citalopram och antidepressiva(som du också tog?)
ok. visste inte d. ja jo tar minst 100mg oxascand å cipra om dagen. så om d e så vet jag varför d inte funka.
Citera
2003-12-30, 00:42
Bannlyst
Jo, 20mg borde du nog känt av annars, men du kanske inte visste vad du skulle leta efter. Iaf, en höjning av känselsinne som rapporteras också på lägre doser t.ex. 5mg.

Vet att när jag tog 2c-i och tog Remeron Citalopram så blev det inte en så kraftfull tripp, var mer kraftfull när jag hade slutat ta dem.

Citat:
Ursprungligen postat av ÄlskaMig
ok. visste inte d. ja jo tar minst 100mg oxascand å cipra om dagen. så om d e så vet jag varför d inte funka.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in