Citat:
Ursprungligen postat av Dashivas
Du kan använda vilka verktyg du vill men slin ger mindre ärr vävnad och är lättare attt dosera enligt mig.
Ok, ska se med en vän som får hem HGH snart, skulle få insulin-verktyg med. Borde man ha någon AI till hands om man kör HCG? Har nolva hemma bara. Kör Susta 375mg E.W för tillfället. HCG ökar ju både testo&östro, ökad risk för gyno, borde ju nolva räcka för den biten, men kanske inte för andra östro sides dock. Men gyno är iaf det som vill undvikas som prio nr. 1 uppenbarligen. Inte full koll på HCG.
Vet inte om man ska smälla in lite mid-cycle i 2v. samt sedan i slutet 2-3v. med, borde väl funka? Ser många som kör genom hela kuren på utländska forum, men verkar inte vara någon bra idé efter vad jag läst i alla fall.
Kört Susta 375mg E.W uppdelat på två stick. Och kuken är helt död i princip 5v. in, och vart sedan 1a veckan typ. Börja med 25mg proviron för 3 dagar sedan, men ingen effekt än. Verkar lite skumt. Phoenix, och ökar så är reko varor iaf. Kan HCG i ett par veckor mid-cycle lösa/hjälpa mot detta?
Ska givetvis läsa på mer om just HCG innan jag kör igång med det, men skadar inte att fråga runt lite, så sjukt mkt olika info överallt. Litar mer på svenskar vad gäller detta.