Rösta fram årets bästa pepparkakshus!
  • 6
  • 7
2009-09-24, 20:04
Medlem
copyguys avatar
Bump. Hur går det med detta?
Citera
2009-09-24, 22:09
Medlem
googlevistas avatar
Hur går det med vadå? Har du missat t.ex. detta inlägget:
Citat:
Ursprungligen postat av Snövit
Kan du inte citera kommentaren på FB som gör gällande att den som postar framställer dem sexuellt. Jag ser nämligen inte något annat än länkar i inlägget du länkar till.

Ser du regelbrott så rapportera dessa. Vad är problemet?
Citera
2009-09-25, 04:19
Medlem
Fina Gubbens avatar
Inte för att jag inte tycker att tråden borde tas bort men TS, om du verkligen vill göra slag för din sak så kan du väl ändå ge lite argument för att tråden uppenbarligen bryter mot KFK;

Citat:
Flashback Forum ställer krav på kvalitet och läsvärde. Medlemmar som motarbetar den fria debatten i forumet, genom att publicera inlägg med för låg kvalitet och bristande debattunderlag blir bannlysta. Förkortningen KFK står för "kvalitet framför kvantitet".
Av det jag sett i tråden så pågår det väldigt lite diskussion om rörande bilderna. Allt som oftast är det någon kommentar, hint, requests eller länkar. Uppenbarligen pågår det ingen diskussion (imo) i tråden.

Trådstarten är även den lite konstig. Kommer man verkligen undan med en sådan trådstart? Om någon skulle starta en tråd i t.ex. Politik med bilder på politiker tvekar jag inte en sekund på att den skulle slängas väldigt snabbt.

Fast å andra sidan.. så är det rätt roligt att se hur dagens ungdomar framför sig själva på nätet jämfört med för 10 år sedan. Kanske starta en tråd med att diskutera det & ibland länka till lite bildbevis?
Citera
2009-09-25, 17:38
Medlem
_Winstons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Are-on
okej. Bara inse att FBs ledning är hycklare då. man få lägga ut bilder på sexiga barn, bara man kan prata runt sig det. Patetiskt....

Jävla PK:it. Flashback startade en gång i tiden för att just kunna bevara yttrandefriheten till de yttersta, då ska inte du tro att man kan tysta någon som som vill se fjortisar. Och om någon frivilligt lägger upp bilder och någon vill se de i en tråd här, må så va!
Citera
2009-09-25, 17:40
Medlem
EvilAnnanass avatar
Citat:
Ursprungligen postat av 2nd
Men är syftet verkligen att framställa dem som sexuella objekt?
Skulle snarare kalla dem runkobjekt, ser inget fel med det.
Citera
2009-09-25, 18:03
Medlem
fizzles avatar
Länka då du några bilddagbokenbilder på minderåriga tjejer och skriv ned dina våta drömmar om dem, det är ju inget fel med det.
Citera
2009-09-25, 19:01
Medlem
copyguys avatar
Men detta skulle ju upp i outlaw hur har det gått där då?
Citera
  • 6
  • 7

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in