2003-12-18, 23:17
Medlem
Speedzorns avatar
När jag är ute bland folk, oftast som jag inte känner så bra som på jobbet t.ex så händer det ibland att jag får upp en bild av att jag sänker personen bredvid mig med ett kraftigt slag. Detta känns så verkligt att jag själv blir lite nevös, som om jag inte skulle kunna styra mig själv. Självklart skulle jag aldrig bara slå till nån men jag hajar inte varför jag får upp dom här bilderna i huvet?
Citera
2003-12-18, 23:20
Bannlyst
du verkar helt normal.. testa o ha med dig en kniv eller yxa o om du då fortfarande tänker på att du vill slå personen så måste det vara nått slags ryck i armarna du har..
Citera
2003-12-18, 23:32
Medlem
Speedzorns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Pr0n-Gamer
du verkar helt normal.. testa o ha med dig en kniv eller yxa o om du då fortfarande tänker på att du vill slå personen så måste det vara nått slags ryck i armarna du har..

Nu känner jag mig genast mycket lugnare efter detta expertutlåtande
Citera
2003-12-18, 23:37
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Speedzorn
Nu känner jag mig genast mycket lugnare efter detta expertutlåtande
det är vad folk brukar säga när jag lägger mig i nått seriöst..
Citera
2003-12-18, 23:44
Bannlyst
Citat:
När jag är ute bland folk, oftast som jag inte känner så bra som på jobbet t.ex så händer det ibland att jag får upp en bild av att jag sänker personen bredvid mig med ett kraftigt slag. Detta känns så verkligt att jag själv blir lite nevös, som om jag inte skulle kunna styra mig själv. Självklart skulle jag aldrig bara slå till nån men jag hajar inte varför jag får upp dom här bilderna i huvet?

Ja, helt hundra i huvudet undrar jag om Du är...

// Roger P.
Citera
2003-12-18, 23:48
Medlem
Speedzorns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Roger Persson
Ja, helt hundra i huvudet undrar jag om Du är...

// Roger P.

Man tackar
Citera
2003-12-18, 23:50
Medlem
Laments avatar
Jag tror du, i tidigare livet, blivit utsatt av OMVV.

Det står för "omotiverat vardagsvåld" och betyder i princip att någon du, eventuellt litat på, helt spontant klappat till dig. Jag tror att detta gjort dig mycket osäker på dig själv och därför får du små flashbacks i vardagen nu t.ex. när du går.

Hur löser du allt detta då? Det finns en metod som jag gillar s.k AMHO. Det står för aggresiv mothuggsoffensiv och går helt enkelt ut på att när du känner dig hotat så tar du upp båda händerna i karateställning och skriker "grrrrrrr" och spänner ögonen i närmaste folket. Du kommer då känna dig säkrare.
Citera
2003-12-18, 23:56
Medlem
Speedzorns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Lament

Det står för "omotiverat vardagsvåld" och betyder i princip att någon du, eventuellt litat på, helt spontant klappat till dig. Jag tror att detta gjort dig mycket osäker på dig själv och därför får du små flashbacks i vardagen nu t.ex. när du går.

Hur löser du allt detta då? Det finns en metod som jag gillar s.k AMHO. Det står för aggresiv mothuggsoffensiv och går helt enkelt ut på att när du känner dig hotat så tar du upp båda händerna i karateställning och skriker "grrrrrrr" och spänner ögonen i närmaste folket. Du kommer då känna dig säkrare.

Men.... Då kommer jag ju få sparken på jobbbet
Citera
2003-12-19, 00:01
Medlem
Speedzorns avatar
Citat:

Skojade du eller menade du allvar med karateställningen å skrikandet??
Citera
2003-12-19, 00:05
Medlem
Laments avatar
Citat:
Skojade du eller menade du allvar med karateställningen å skrikandet??
Det lär funka ju!
Citera
2003-12-19, 00:07
Medlem
Speedzorns avatar
Citat:
Det lär funka ju!

Hehe ska testa nån gång
Citera
2003-12-19, 00:09
Medlem
Speedzorns avatar
Mitt problem låter nog värre än va det är, det är inte ens ett problem. Detta har bara hänt enstaka ggr och jag tror dom flesta kan få upp bilder bara.
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in