2009-08-29, 01:52
Bannlyst
Vad ger ni för tipps 1g i veckan?? De snubbens första kur, låt han checka kolla hur det blir med dubbel deca o 500mg eller 250mg ena, och kolla hur den svarar,

Ha inte för bråttom med kurer, du kan alltid köra nya, prova sen känner du vartefter.

Minns min första kur på dubbel deca i veckan o 3 thai om dagen, gick up 14kg,, 7kg vatten 8kg muskler blev kvar efter jävligt nöjd,,, men allt e genetik också.
Citera
2009-08-29, 01:56
Medlem
BengtZzs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av shakademus
Vad ger ni för tipps 1g i veckan?? De snubbens första kur, låt han checka kolla hur det blir med dubbel deca o 500mg eller 250mg ena, och kolla hur den svarar,
Ingen som har givit något tips på 1g i veckan.
Citera
2009-08-29, 02:09
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Boldenone
Jag talar bara sanning, det är kritik, du behöver inte bli leddsen för det.

Ja du kan köra kuren 12V.

Upplägg : 1G 2 första sticken, Fronta alltså. För att sedan lägga dej på 500mg e5d, blir bra så.

Ok det var det jag missläste lite,,, att han ska fronta med 1g,, även det är för mycket för att fronta,, ta de sakta med säkert känn efter istället.
Citera
2009-08-29, 02:10
Medlem
BengtZzs avatar
Citat:
Ok det var det jag missläste lite,,, att han ska fronta med 1g,, även det är för mycket för att fronta,, ta de sakta med säkert känn efter istället.
Nej.
Det är matematiskt korrekt för den doseringen, halveringstiden och administrationsfrekvensen.

Mvh
Citera
2009-08-29, 02:21
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av BengtZz
Nej.
Det är matematiskt korrekt för den doseringen, halveringstiden och administrationsfrekvensen.

Mvh

Nej inte som första kur,, peroslig smak,,, upp till var o en. Jag skulle inte göra det för jag vet inte hur jag skullle svara på bola som första gången.
Citera
2009-08-29, 02:23
Medlem
BengtZzs avatar
Citat:
Nej inte som första kur,, peroslig smak,,, upp till var o en.
Steadystate på 500mg ew motsvarar exakt 1g två första sticken i och med att halveringstiden är såpass lång.

Citat:
Jag skulle inte göra det för jag vet inte hur jag skullle svara på bola som första gången.
Steadystate når man ändå, lika bra att nå det på två stick istället för 8 stick.
Citera
2009-08-29, 02:29
Bannlyst
Citat:
Steadystate på 500mg ew motsvarar exakt 1g två första sticken i och med att halveringstiden är såpass lång.

Steadystate når man ändå, lika bra att nå det på två stick istället för 8 stick.

Återigen smaksak, efterom de första gångskur. Alla har sina åsikter. Jag skulle defintift inte köra så som första,, skulle gärna känna prova på hur det är första gången.
Citera
2009-08-29, 02:31
Medlem
BengtZzs avatar
Citat:
Återigen smaksak, efterom de första gångskur. Alla har sina åsikter. Jag skulle defintift inte köra så som första,, skulle gärna känna prova på hur det är första gången.
Då tycker vi olika! Jag tycker din inställning är sundare än min dock. Men att säga att det är en för stor front är direkt fel.
Citera
2009-08-29, 02:38
Bannlyst
Citat:
Då tycker vi olika! Jag tycker din inställning är sundare än min dock. Men att säga att det är en för stor front är direkt fel.
Ja vi tycker olika, jag anser man kan kura flera gånger man ska prova sig fram. Men men som du vet säker allt klickar olika...
Citera
2009-08-29, 03:06
Medlem
Är nog inte så smart att sätta dubbelstick när det är ens första kur. Bättre att känna av hur bieffekterna ter sig. Spara dubbelsticken till nästa kur.
Citera
2009-08-29, 23:24
Medlem
Kommer köpa mera preps och förlänga kuren till 12v

Kommer köra så som jag sa från början:

250mg deca/ e5d
250mg Testo/ e5d

fick tips om att om jag ska köpa mera kan jag köpa trenbol också

köra dom sista 3-4 veckorna
250mg deca/e5d
250mg Tren/e5d iställe för Testo E

Är han ute och cyklar eller kan de va nått för att deffa sista tiden och bli hårdare?
Citera
2009-08-29, 23:26
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Kaimy
Kommer köpa mera preps och förlänga kuren till 12v

Kommer köra så som jag sa från början:

250mg deca/ e5d
250mg Testo/ e5d

fick tips om att om jag ska köpa mera kan jag köpa trenbol också

köra dom sista 3-4 veckorna
250mg deca/e5d
250mg Tren/e5d iställe för Testo E

Är han ute och cyklar eller kan de va nått för att deffa sista tiden och bli hårdare?

Hohoho. Nådig din kuk kommer bli med 2 st 19nor, och utan testo. Helvete alltså. Nejdu krabben. Tycker faktiskt du bör läsa på mer, för din egen skull.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in