2021-01-08, 18:49
Medlem
trist för er ungdomar men när ni blir äldre då kommer ni kanske göra era egna hamburgare från grunden
ock då kommer ni få en schyst burgare på 140 gr med alla tillbehör för ca 15 kr
Citera
2021-01-09, 06:39
Medlem
Max mal köttet till en smet. Gegga som någon skriver. Man känner inte att det är kött. Man kan ana sig till varför, de använder dåligt kött och alla eventuella broskbitar senor måste utplånas. Alltså mal de det extra noga och all struktur känsla malet kött är borta. Burger King är bättre på köttet men jag killar inte högar av rå lök och har inte klurat ut vilka burgare som inte har det.
Citera
2021-01-14, 01:52
Medlem
Kirk.Douglass avatar
Längesen jag åt på Max, men återvände dit i tisdags. Beställde en Cheese 'n' Bacon med Crispy Fries. Pommes friten var väldigt goda, gillade hur tunna de var och välsaltade. Men burgaren var inte värd sitt pris; köttet smakade uppvärmd, fryst köttpuck á la Sibylla vilket fick det att kännas som man satt på Sibylla istället för Max. Är inte vegetarian men jag brukar beställa Umami Halloumi, så kanske får jag köra på säkra kort i fortsättningen hos Max, för köttburgaren var riktigt undermålig kvalitetsmässigt.
Citera
2021-01-16, 08:35
Medlem
Tycker MAX har blivet sämre, förr tyckte jag deras burgare var riktigt bra, men nu är det mest som en gegga man får där man inte känner skillnad på vad som är bröd och kött. Deras läsk smakar också skumt, vette fan vad det är, men Colan smakar inte bra på Max, misstänker att de blandar den snålt i maskinen.

Ska jag äta hamburgare ute numera är det Gatukök som gäller.

Dock är varken McD eller BK bättre, alla är dåliga men på olika sätt.
Citera
2021-01-16, 08:40
Medlem
S.O.Stolps avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Wowbagger2000
Tycker MAX har blivet sämre, förr tyckte jag deras burgare var riktigt bra, men nu är det mest som en gegga man får där man inte känner skillnad på vad som är bröd och kött. Deras läsk smakar också skumt, vette fan vad det är, men Colan smakar inte bra på Max, misstänker att de blandar den snålt i maskinen.

Ska jag äta hamburgare ute numera är det Gatukök som gäller.

Dock är varken McD eller BK bättre, alla är dåliga men på olika sätt.
Jätteintressant. Var du köper din burgare är ju dock inte ämnet.

TS frågar ju om max får säga "Sveriges godaste hamburgare". Får dom verkligen säga så i sin reklam?
Citera
2021-01-16, 08:43
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av S.O.Stolp
Jätteintressant. Var du köper din burgare är ju dock inte ämnet.

TS frågar ju om max får säga "Sveriges godaste hamburgare". Får dom verkligen säga så i sin reklam?

Iof sant, men efter 12 år tror jag inte han bryr sig så mycket längre, och tråden bytte inriktning mot att diskutera kvaliteten på MAX burgare om du läser de inlägg som är gjorda i år.
Citera
2021-01-16, 08:53
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Flatamoderata
Max mal köttet till en smet. Gegga som någon skriver. Man känner inte att det är kött. Man kan ana sig till varför, de använder dåligt kött och alla eventuella broskbitar senor måste utplånas. Alltså mal de det extra noga och all struktur känsla malet kött är borta. Burger King är bättre på köttet men jag killar inte högar av rå lök och har inte klurat ut vilka burgare som inte har det.
Du har inte "klurat ut" att du kan beställa utan lök? 👍

OnT: Max är ett skitföretag som gör undermålig mat och föraktar sina kunder. De ska bojkottas, vilket jag personligen har gjort de senaste åren.
Citera
2022-01-04, 21:33
Medlem
Nu är dom igång igen.. Reklam med slogan "Sveriges godaste burgare"
För det första så är det den sämsta kedjan för min del.
Och sen förstår jag inte att dom ens får igenom reklamen..
Både burger king och McDonalds är ljusår bättre!
Kan det vara så att dom kommer igenom med sin reklam för att dom benämner det som burgare och inte hamburgare i reklamen?
Som t.ex. "matbullar" i stället för "köttbullar" om köttmängden är för lite..
Citera
2022-01-05, 13:36
Medlem
DamnDiddies avatar
Jag hatar att dom säger så - dom skjuter sig i foten, för det är en ren lögn--hamburgaren jag lagade hemma förre tisdagen är det absolut godaste!
Citera
2022-01-06, 12:05
Medlem
De kan hålla på och vara så jävla fräcka sålänge 98% av Sveriges 12-20 åringar från övre medelklassen äter där. De har en otrolig förkärlek till max. Det är nästintill kultbeteende.
Citera
2022-03-25, 18:26
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Flatamoderata
det är bara att be om att få utan lök så skippar dom det. Har varit på max nyligen och blev mäkta besviken nät jag beställde en meny för ca 110 kr. Slabbigt kött som påminner om när jag en gång gjorde misstaget att mikra en eldorado hamburgare (bara köttet alltså) en väldigt negativ upplevelse. BK och McD gör iallafall burgare där man kan urskilja Vilket djur maten kommer ifrån.
Citera
2022-05-11, 23:42
Medlem
PC-Dators avatar
Länge sen jag käkade på max men gjorde det idag pga tidsbrist. Att dom får säga att deras mat är "sveriges godaste burgare" är bara sinnessjukt. Den var mycket långt ifrån den godaste burgaren jag ätit. Faktum är att köttet var av samma skitkvalitet som de billiga frysta hamburgarna i mataffären, en hård, torr, tråkig, smaklös jävla skosula. Resten av burgaren var lika intetsägande som McDonalds skräpburgare, bl.a. med icke-sköljda grönsaker tvii. Svindyrt var det också i jämförelse. Nä, jag var inte nöjd. Kommer inte hända igen.

Betyg: 🤮
Senast redigerad av PC-Dator 2022-05-11 kl. 23:53.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in