2009-08-28, 22:54
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av AddeColciago
Max smakar för mycket hamburgare. McDonkens är den som smakar mest fabrikat och är således den godaste.

Allt enligt min egen ringa åsikt.

Åfan, jag trodde jag va i stort sett den enda i världen som föredrar McDonkens hamburgare framför dom andra.

Dock är jag osäker på om inte sibylla slår MCD, fast det är inte riktigt samma sak heller.
Citera
2009-08-29, 01:15
Medlem
U137s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av superKing
Trodde det var för att Max är ett svenskt företag som dom kör med den som slogan, donken å kungen är ju invandrare
Kungen är inte invandrare, han är numera assimilerad.
Citera
2009-08-31, 02:12
Medlem
The Beach boys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av U137
Lär väl bli lynchad, men MAX suger grisröv, Burger king är mycket godare
Iförsig äter jag inte kött längre men när jag åt kött så tyckte jag bättre om Burger King än Max så jag håller med dig.
Citera
2009-08-31, 03:08
Medlem
cheeffs avatar
Är jag helt fel ute om jag säger att Max (MAX? Spelar ingen roll kanske) har väl åkt dit på något liknande förr? Att dom körde med något påstående som dom inte kunde styrka eller hur fan man säger. Eller var det någon annan kedja kanske?

Anyways Max gör nog godaste burgare och Burger King bästa pommesen
Citera
2009-08-31, 07:01
Medlem
idels avatar
Max är ju faktiskt den enda av dom 3 som ger ett ungefär vad man beställer.
Beställ en Big Mac på Mc och du får en tillplattad liten skit burgare, beställ en Whooper på Bk och du får en miniburgare, och ta vad som helst på Max så får man ju faktiskt en riktig hamburgare.

Mc och Bk har ju riktiga leechers när de gäller käk, så lite som möjligt för så mycket pengar som möjligt.
Citera
2009-08-31, 08:21
Medlem
kato85s avatar
skulle beställa en cola på donken i ösd igår kväll.
"sexton kronor tack" svarade tjejen i kassan.
jaha tänkte jag, det ska smaka med en stor då , hehe

..till min förvåning slänger hon upp en 33cl burkcola...
för 16 kr??
Citera
2009-08-31, 11:00
Medlem
cerns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kato85
skulle beställa en cola på donken i ösd igår kväll.
"sexton kronor tack" svarade tjejen i kassan.
jaha tänkte jag, det ska smaka med en stor då , hehe

..till min förvåning slänger hon upp en 33cl burkcola...
för 16 kr??
Ja vet, deras priser är vidriga! Jag skulle gå in för att köpa en liten piss milkshake för någon vecka sen så sa bruden i kassan "Det blir 19kr tack" då blev jag fan irriterad och sa "nehe du fan heller,den här ska kosta 16kr och inte mer" och visst hade jag rätt. Förstår inte hur hon tänkte när hon sa 19kr när 16kr är helt sjukt dyrt.

OnT: Max har goda hamburgare men de är just det. Dom är goda men inget mer. När jag varit där inne och käkat deras burgare och lämnar resturangen så har jag glömt bort smaken lika fort som dörren hinner att stängas.
Sveriges godaste hamburgare? mera: Sveriges goda hamburgare.
Citera
2009-08-31, 11:25
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av AddeColciago
Max smakar för mycket hamburgare. McDonkens är den som smakar mest fabrikat och är således den godaste.

Allt enligt min egen ringa åsikt.

Konstig åsikt... Varför föredrar man "fabrikat" framför äkta vara?
Max hamburgare är mycket godare än McDonald's kladdiga klump. Burger King är också att föredra.
Citera
2009-08-31, 15:23
Medlem
Dom hade även en egen "omröstnings-maskin" där dom ställde frågan; "vilken hamburgekedja föredrar du?"

Deras mat är överlägsen både Donken och BK's, utan tvekan.

Sen är svenskt kött att föredra... vilket varken BK eller MC har.

<8 Max
Citera
2009-08-31, 17:25
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Reagger
Dom hade även en egen "omröstnings-maskin" där dom ställde frågan; "vilken hamburgekedja föredrar du?"

Deras mat är överlägsen både Donken och BK's, utan tvekan.

Sen är svenskt kött att föredra... vilket varken BK eller MC har.

<8 Max

Såvitt jag vet så har MCD faktiskt svenskt kött också. Har hört det från deras reklam nångång har jag för mig.
Citera
2009-08-31, 17:27
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Oilkink
Konstig åsikt... Varför föredrar man "fabrikat" framför äkta vara?
Max hamburgare är mycket godare än McDonald's kladdiga klump. Burger King är också att föredra.

Kladdiga klump? Jag förstår inte hur folk tänker när dom säger så. MCD har extremt mkt torrare (dvs mindre kletig) än BK. Testa bara att hålla hamburgarna i ena kanten och se vilken som slokar mest. Inte är det är det MCD's hamburgare iaf.
Citera
2009-08-31, 17:42
Medlem
Det är ju faktiskt så att big boy gör dom godaste, men det finns ju inte överallt, hahahoho
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in