• 5
  • 6
2009-09-04, 16:22
Medlem
Zumas avatar
Vafan, när man tittar lite extra noga i papperskorgarna så ser man ju att vissa av dom där jävla hålen sitter i samma påse Så var det förut iallafall och sen jag märkte det har jag låtit skiten stå.
Citera
2010-06-16, 23:23
Medlem
Om du känner dig som en vinnare när du fått en anställd att börja gråta för att få pengarna tillbaka, plus kompensation, så verkar du snarare som en känslokall, snål pajas. Men det är ju bara vad jag tycker.
Citera
2010-06-17, 02:19
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Zuma
Vafan, när man tittar lite extra noga i papperskorgarna så ser man ju att vissa av dom där jävla hålen sitter i samma påse Så var det förut iallafall och sen jag märkte det har jag låtit skiten stå.

Allt skräp hamnar på samma stalle, ja. Anledningen till att det finns en särskild tunna för muggar tror jag mest handlar om att man då oftast tänker på att tömma muggen innan man slänger den också. Annars är det lätt att bara hiva ner allt på en gång.
Och en sopsäck med tio liter dricka i är inte jättetrevligt att släpa ut.

OnT: Tråkigt för folk med dåliga upplevelser, men att sitta och skryta på internet om hur tuff man varit mot de stackars små tjejerna i snabbmatskassan, hur felfuckad uppväxt har man inte haft då?
Citera
2010-06-17, 04:21
Medlem
Ogdens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Teliatomten
Hände något "liknande" idag när jag käkade på Mcdonalds med några polare ( tjejer och killar )
Vi killar hade beställt cola och ja det var ingen cola smak, bara vatten
Tar tag i våra drickor går fram och "släpper" dom över disken.
Colan smakar bajs skriker jag lite halvt till henne, och hon går då till en kille som ja typ har hand om Pommes, han tittar snett på mig, ja nog fan fäster man blicken på han, Hon fixar fram nya drickor, ja nog fan ger hon då 2 mellan drickor och 1 stor, vi skulle ha 2stora och 1 mellan
jag- Fel storlek lilla du
hon och killen byter i kassan.
han- varför måste du va så uppkäftig?
jag- För jag tar anabola, hurså?
man ser att han blir lite rädd, går och hämtar snällt ny dricka.
jag- Bra, så ska det skötas

går tillbaka till bordet, ja nog fan smakar drickan skit igen, men den här gången så jag skiter vi i det då vi är hungriga och en av tjejerna la sig hos mig

Men i gentjänst till mcdonalds så lämnade vi bordet med mat efter 6st menyer, servetter över allt och lite pommes över hela bordet, riktigt vidrigt såg det ut, vi tog brickorna i allfall och la tillbaks dom
"Fel storlek, lilla du", "Bra, så ska det skötas" varför detta behov av att vara så jävla nedlåtande? De är människor som står i kassan, inte dina privata undersåtar. "Colan smakar bajs" och "För jag tar anabola, hurså?" är ju bara så bottenlöst töntigt.

Men men, jag ska inte döma dig för hårt. Man kan ju inte hjälpa att man är dum i huvudet.
Citera
2010-06-17, 04:46
Medlem
Lalajlajs avatar
TS gjorde helt rätt. BK personalen gjorde fel som argumenterade med kunden.
I serviceyrken så har kunden alltid rätt, framförallt när kunden faktiskt har rätt. Att som personal då argumentera emot är helt fel.

Därför anser jag att TS kompensation på 100 kr är helt korrekt och avser att han blev nonchalant behandlad.

Självklart ska man behandla andra som man vill bli behandlad själv och med respekt, oavsett. Men fel ska altid rättas till omgående, med ett leende, utan att försöka lägga skulden på kunden.

Folk i tråden som ser det som en merit att ha arbetat på BK är patetiska.
Citera
2010-06-17, 04:50
Medlem
TheMPGs avatar
Jag har aldrig någonsin fått fel på BK, kör alltid specialare
Citera
2010-06-17, 05:40
Medlem
haiguises avatar
Citat:
Ursprungligen postat av DarkKnight
Vem äter egentligen på Burger King och ännu värre McDonalds? Ingen av dom har bra service och deras käk smakar inte speciellt gott. Nej tacka för Max finns, godare kan det inte bli.

I vår gudsförgätna håla (Göteborg) ligger inte max i så bra lägen, den enda jag känner till är vid ullevi och palla åka ut dit då man är i stan (centralen/nordstan, för övrigt endast då jag köper mcd/bk) liksom, 5 - 10 minuter restid för inte enorm skillnad på burgarna.

Tycker för övrigt alla 3 har ganska slafsigt käk, en hel del snabbmat blir ofta godare färdigköpt (thai,pizza) men hemmagjorda burgare är fan godare tycker jag. Framför allt icke prisvärt på de 3 kedjorna, kostar oftast uppemot 70 spänn att bli mätt känns det som, och jag är då inget fläskberg att tala om (66 eventuellt 67 mäktiga pannor).
Citera
  • 5
  • 6

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in