Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2012-12-16, 20:30
Medlem
Är dappe kvar i red devils eller?
Hört han ska bo i bojsen
Citera
2012-12-16, 22:42
Medlem
HanSomForsvanns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Jeremy Roenick
Var nämner jag att jag är tuff någonstans???

Däremot känner jag absolut ingen sympati för dessa slynor. Däremot tycker jag synd om detta foster och troligtvis nu detta barn att ha sådana vidriga föräldrar.

Du kanske är en sådan här slyna? Eftersom du tar åt dig.

By-slynor ska ha stryk är det rätt uppfattat? Mvh
Citera
2012-12-17, 00:46
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av HanSomForsvann
By-slynor ska ha stryk är det rätt uppfattat? Mvh

Var har jag skrivit det?
Jag ser dessa som drink,drog luder. Slynor och löst patrask. Och man väljer sitt umgänge.
Det frö man sår får man också skörda.
Citera
2012-12-17, 00:57
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Jeremy Roenick
1: Kan absolut inte känna någon som helst sympati för dessa horor.
2: Oavsett vem du är eller vad du tillhör så gillas inte att slå ett foster eller barn. Var nämner jag 1%are i detta? Var nämner jag förakt för 1%are?
Tror du på fullaste allvar att dessa får en ryggdunk av sina "bröder" för att slagit ett barn?

Men du som riktig HA kännare kan ju dela med dig på denna tråd av vad du vet.

Naaaw... gubben där...
Du kan inte ha haft det lätt med kvinnor, som du går igång. Det jag skrev kvarstår liktförbannat eftersom det inte var frågor utan konstateranden. Alltså att det du postat hitintills får dig bara att framstå som.
A. lika vidrig som de 1% du uttrycker förakt mot
B. dubbelmoralisk eftersom du ger dig själv rätten till att behandla folk som skräp samtidigt som du fördömer andra som gör det.
C. retarded för att du inte självmant inser punkt B.

Tack för att du underströk min poäng genom att försvara dina vidriga åsikter som en valp som inte vet bättre än att fortsätta gläfsa. Någon dag kanske du också kommer över dina kvinnorelaterade barndomstrauman...
Lycka till
Citera
2012-12-17, 01:03
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av joffepoffe
Naaaw... gubben där...
Du kan inte ha haft det lätt med kvinnor, som du går igång. Det jag skrev kvarstår liktförbannat eftersom det inte var frågor utan konstateranden. Alltså att det du postat hitintills får dig bara att framstå som.
A. lika vidrig som de 1% du uttrycker förakt mot
B. dubbelmoralisk eftersom du ger dig själv rätten till att behandla folk som skräp samtidigt som du fördömer andra som gör det.
C. retarded för att du inte självmant inser punkt B.

Tack för att du underströk min poäng genom att försvara dina vidriga åsikter som en valp som inte vet bättre än att fortsätta gläfsa. Någon dag kanske du också kommer över dina kvinnorelaterade barndomstrauman...
Lycka till

oj oj. Svar från en hobby psykolog.
Men du är välkommen att ta hand om dessa slynor. Får se hur länge dom stannar hos dig din lilla mors gris.
Citera
2012-12-17, 01:55
Medlem
guldankans avatar
Ang konsthärva // HA-medlemmar släppta ur arresten

http://mcrazzia.blogspot.se/2012/12/ha-man-i-konstharva.html
Citera
2012-12-17, 08:33
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av DallasSkulls
Vill minnas att man i lokaltidningen skrev: Fd President i Red Devils ( Falun ) sen att han tidigare blivit dömd för brott i USA. Fre*** Nore*** var ju inblandad i hojhärvan i Californien så det var väl typ Tidningen som skrev ut det ja asså utan namn.

Läs artikeln igen så ser du att det är han som efterträdde Fredrik som pres i RD Falun som fått stryk.
Citera
2012-12-17, 09:34
Medlem
DallasSkullss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Frito
Läs artikeln igen så ser du att det är han som efterträdde Fredrik som pres i RD Falun som fått stryk.

Ja jävlar...my bad
Citera
2012-12-17, 14:02
Medlem
HerrBormanns avatar
Inte hängt med i detta förrän Raffa blev aktuell för OMC, men det verkar alltså hända den del mellan HD/RD och OMC.

Är det alltså att HA har vikt ner sig för OMC i Falun och försvunnit med svansen mellan benen? Är det bara Svensson-klubbar, som Svineri i Kalmar, som man törs ge sig på?
Citera
2012-12-17, 14:19
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av HerrBormann
Inte hängt med i detta förrän Raffa blev aktuell för OMC, men det verkar alltså hända den del mellan HD/RD och OMC.

Är det alltså att HA har vikt ner sig för OMC i Falun och försvunnit med svansen mellan benen? Är det bara Svensson-klubbar, som Svineri i Kalmar, som man törs ge sig på?

HA har aldrig funnits i Falun..
Outlaws kommer att finta bort sig själva. Var så säker.
Citera
2012-12-17, 14:25
Medlem
veritatems avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ENM123
Nej det är inte fel att ta med sina barn till en familjefest i en fredlig mc klubb. det är fel att attackera en fredlig mc klubbs familjefest!! punkt slut!!
det är inte heller ok att attackera en president för raw i hans hem med fru och barn hemma!! punkt slut!!
bmc håler inte på med detta smuts betende och det är all heder till dem. man kan kriga med heder och inte smutsa ner sig!
Skriver det återigen eftersom du är mer än normalt trög.
Tar man på sig en väst med MC på ryggen så får man räkna med att man hamnar i konflikter med både polisen och andra klubbar som har ett annat tänk än du.
Och därmed anser jag att barn inte har att göra på en MC klubb, och förstå att jag skriver MC och inte MCC, MK osv.
Citera
2012-12-17, 14:25
Medlem
DallasSkullss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av HerrBormann

Det var Red Devils som fanns i Falun och det är en officiell support till HA och en ren MC klubb dvs inget wannabe utan hoj.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in