2012-12-08, 20:45
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Nyttnick
No hard feelings, bro!
I brist på bättre satt jag och kollade på "Outlaw Bikers" på Kanal 10 här om kvällen, det handlade i stort om HA (och lite BMC) i Skandinavien. För en dokumentär var programmet fullspäckad med rena faktafel, t.ex. påstod man att det endast var Blondie som tog HA till Danmark; men det var ju 4 klubbar som slogs ihop med uteslutandet syftet att bli HA, man påstod också att han egenhändigt gick in på krogen "Sjöpromenaden" och blixtsnabbt skar av halserna på tre Bulshitmedlemmer som satt där, saningen var att de fick ett telefonsamtal i Titangade och åkte dit ett gäng, med bl.a. Blondie som knivade en eller två av dessa en jäkla massa gångar, man bevakade dörren så ingen kom in och var inte i underläge, de som dog var inte mycket över 20.
Jag hyser stor respekt för Bullshit som satte emot HA.

haha ja bullshit var fan dom sissta riktiga bikers i danmark , synd att dom gav sig till slut , men det var nog mest för att dom mistade christiania som bas , efter det började det gå snett för dom
Citera
2012-12-08, 21:04
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av greatbacon
haha ja bullshit var fan dom sissta riktiga bikers i danmark , synd att dom gav sig till slut , men det var nog mest för att dom mistade christiania som bas , efter det började det gå snett för dom
Bullshit var skitfräna, några av medlemmerna i Filthy Few gick med där och andra gick till HA. Lite OT; men Makrellens dåvarande fru har varit med i danska Robinson.
Citera
2012-12-08, 21:09
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Nyttnick
Bullshit var skitfräna, några av medlemmerna i Filthy Few gick med där och andra gick till HA. Lite OT; men Makrellens dåvarande fru har varit med i danska Robinson.

jag vet växte upp med dom runt om mig , kommer fortfarande ihåg dagen som beslutet om att slänga ut dom blev tagen , då dom hittade killen dom gjutet ner i golvet i klubben i multihuset..
fy fan det luktade , och frun hade kört runt med liket i bagagelucka i veckor innan dom gjutade ner han , kört barnen till och från skola och så haha
Citera
2012-12-09, 09:59
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av maci
Finns filmen från slagsmålet vid El Cocodrilo ute på nätet någonstans? (Kalla fakta hade tydligen kommit över det så...)

Ingen som vill kännas vid någon film?
Citera
2012-12-09, 13:52
Medlem
Citat:

Du får väl kontakta rätten som dömde dom.
Citera
2012-12-09, 19:54
Medlem
blavitts avatar
Citat:
gå in på tv4 play o se på kalla fakta klippet,så e det med när dom slåss inne på el coco drilo
Citera
2012-12-10, 00:39
Medlem
Såg filmen från el cococrilo, hahahah fan vilka mesar HA är, eller bikers i överlag, herregud, hur många var dom? 25-30 mot 5-6 killar? Jävla fjollor.
Citera
2012-12-10, 09:45
Medlem
veritatems avatar
Citat:
Ursprungligen postat av DonKilluminati
Såg filmen från el cococrilo, hahahah fan vilka mesar HA är, eller bikers i överlag, herregud, hur många var dom? 25-30 mot 5-6 killar? Jävla fjollor.
Nu förstår jag inte riktigt vad du yrar om?
Så du menar att när en kriminell organisation har bestämt sig för att ge sig på en konkurent så ska man ta kontakt med denna och organisera en boxningsgala eller mma gala och sen ska gossarna gå upp i ringen en och en , och till slut ska segraren koras eller vad ?
Fan du har ju inte fattat ett jävla skvatt , när något sånt här skall genomföras så bör man väll vara rätt så säker på att inte hamna i underläge , det vill säga : man ska vara fler , gärna ha fler vapen tillhyggen , helst vara på sin hemmaplan osv osv .
Omdu inte är helt korkad så kan du väll ta och fundera på hur tex polisen gör vid ett gripande !?!?!
JUST DET JA , dom är typ 3-4 st på en , varför tror du det ditt klappmongo ?
Citera
2012-12-10, 10:57
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av veritatem
Omdu inte är helt korkad så kan du väll ta och fundera på hur tex polisen gör vid ett gripande !?!?!

nu är poliser ju det fegaste mesigaste kräk som finns generellt så det var en dålig jämnföring
Citera
2012-12-10, 11:04
Medlem
veritatems avatar
Citat:
Ursprungligen postat av greatbacon
nu är poliser ju det fegaste mesigaste kräk som finns generellt så det var en dålig jämnföring
Det kan så vara , men dom misslyckas relativt sällan med ett övergrepp/gripande , eller hur ?
Citera
2012-12-10, 11:43
Medlem
Citat:
Det kan så vara , men dom misslyckas relativt sällan med ett övergrepp/gripande , eller hur ?

det är sant ..
Citera
2012-12-10, 11:52
Medlem
Citat:
Nu förstår jag inte riktigt vad du yrar om?
Så du menar att när en kriminell organisation har bestämt sig för att ge sig på en konkurent så ska man ta kontakt med denna och organisera en boxningsgala eller mma gala och sen ska gossarna gå upp i ringen en och en , och till slut ska segraren koras eller vad ?
Fan du har ju inte fattat ett jävla skvatt , när något sånt här skall genomföras så bör man väll vara rätt så säker på att inte hamna i underläge , det vill säga : man ska vara fler , gärna ha fler vapen tillhyggen , helst vara på sin hemmaplan osv osv .

Hör du dig själv, du träffar rätt, jag tycker hela mentaliteten med gäng är så feg, flera på en, sen kan dom inte fightas för fem öre heller, ingen av dom, jag känner 18 åringar som skulle få dessa tatuerade fjantar att gråta efter 30 sek.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in