Flashback bygger pepparkakshus!
2012-09-09, 22:23
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av xtroverto
Hur vet du att de inte är sympatiska?

Och vad jag vet skyddar jag inte själva kulturen, jag mer är mån om att folk inte läser boken och går ännu en bluff. Han ljög om mycket och han ljuger i boken. Icensätter du en skottlossning emot dig själv, för att förstärka hotbilden och ge dig själv möjlighet till bästa möjliga skydd, ja då är ju lite lögner i boken en petitess i sammanhanget.

Alltså...Din tönt...Börja med att stava rätt! Du måste sitta på grym info! Så han hittade på att någon sköt mot honom? Och han ljög om mycket? Alltså...Hur orkar du? Och du säger att han ljög om skottlossning emot sig? Du talar sanning? Du måste verkligen retat dig på honom när han gled på stan i fina bilar?Lägg din energi på knega på lite så kanske oxå du kan glida på stan en dag.
Citera
2012-09-09, 22:30
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av brafinans
Alltså...Din tönt...Börja med att stava rätt! Du måste sitta på grym info! Så han hittade på att någon sköt mot honom? Och han ljög om mycket? Alltså...Hur orkar du? Och du säger att han ljög om skottlossning emot sig? Du talar sanning? Du måste verkligen retat dig på honom när han gled på stan i fina bilar?Lägg din energi på knega på lite så kanske oxå du kan glida på stan en dag.

Jag glider fortfarande men hans resa är slut. Inte flykten och dess resa då, den lär väl fortgå tills han dör.

Vad är det du har svårt ta in? Att han var ett falskt myglande kräk? Att han var en bluff? Ok.
Citera
2012-09-09, 22:43
Medlem
Citat:
Jag glider fortfarande men hans resa är slut. Inte flykten och dess resa då, den lär väl fortgå tills han dör.

Vad är det du har svårt ta in? Att han var ett falskt myglande kräk? Att han var en bluff? Ok.

Du glider...Kul kille.Hur var det nu med skotten mot honom?
Citera
2012-09-09, 22:49
Medlem
Citat:
Du glider...Kul kille.Hur var det nu med skotten mot honom?
Det ser ut som om både branden på hans villa och skotten bär hans signum.
Citera
2012-09-09, 22:55
Medlem
Citat:
Det ser ut som om både branden på hans villa och skotten bär hans signum.
Det ser ut så säger du. Du talar sanning och mannen som blivit utsatt ljuger.Att du inte skäms. Ang huset. Han tände eld på det själv va?Du som vet allt. Tror du försäkringsbolaget betalade vad bygget kostat eller vad dom skulle få vid ev försäljning? Sug på den innan du säger att folk tänder eld på saker.
Citera
2012-09-09, 23:14
Bannlyst
Citat:
Det finns även en jävla massa som förlorade deg när grisen fick fly, alla de hade han hade lånat av/blåst. Så sluta försvara en kille som har sig själv att skylla. Han har gjort vidriga saker. Ursäkta om det är din son eller bror, men så är det.

När en annan medlem åkte ut så var Mljuga framme med slipmaskinen och var hänsynslös. Varför utmålar idioten sig till ett offer?

Om du bara visste hur mycket jag njuter av att han ALDRIG kan glida runt i Götet igen, och leka en kung han aldrig var. Bluffen är synad. Fly, för bövelen, fly!

Fan, jag trodde att ni som skriver här var insatta men det fetstilta visar ju med all tydlighet att det inte förhåller sig så. Vet ni allvarligt inte att slipmaskinen är en myt? OK att folket i Raffa-tråden inte vet det men ni ska ju för fan vara experter.
Citera
2012-09-09, 23:15
Medlem
Citat:
Det ser ut så säger du. Du talar sanning och mannen som blivit utsatt ljuger.Att du inte skäms. Ang huset. Han tände eld på det själv va?Du som vet allt. Tror du försäkringsbolaget betalade vad bygget kostat eller vad dom skulle få vid ev försäljning? Sug på den innan du säger att folk tänder eld på saker.
Du kallar mig saker och du kan köra upp dina frågor i din röv. Uppfattat? Sitta här och förklara den största myglaren som klubbarna haft, han var så girig och falsk den feta fega, numera flyende golbögen. Lånade deg av sina vänner (utanför klubblivet) som han sket i att betala. Backade upp hasslare som blåste folk, bara han fick sin del. Listan kan göras lång.
Citera
2012-09-09, 23:17
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Attributt
Fan, jag trodde att ni som skriver här var insatta men det fetstilta visar ju med all tydlighet att det inte förhåller sig så. Vet ni allvarligt inte att slipmaskinen är en myt?
Vad menar du med myt?
Citera
2012-09-09, 23:23
Medlem
Citat:
Vad menar du med myt?

Du som vet allt borde väl vetat för länge sedan att det inte var någon slipmaskin! Din trovärdighet börjar sakta sjunka..Kanske snart helt avklädd.Glidare där...
Citera
2012-09-09, 23:28
Medlem
Citat:
Du som vet allt borde väl vetat för länge sedan att det inte var någon slipmaskin! Din trovärdighet börjar sakta sjunka..Kanske snart helt avklädd.Glidare där...
Jag hade för mig att det var en hyvel???

Både Bengan och Mljkuga är borta från dem nu, haha.

Tror jag ska glida ner på stan imorgon, ta mig något gott att äta, hälsa på vänner, hoppas det blir bra väder.

Undra vad Bengan och Mjuga ska göra. Fast Bengan ska inte sammankopplas med svinet, även om de höll ihop lite väl bra ett tag. Bengan lämnar vi därhän. Så han håller ställningarna.
Citera
2012-09-09, 23:29
Medlem
Citat:
Du kallar mig saker och du kan köra upp dina frågor i din röv. Uppfattat? Sitta här och förklara den största myglaren som klubbarna haft, han var så girig och falsk den feta fega, numera flyende golbögen. Lånade deg av sina vänner (utanför klubblivet) som han sket i att betala. Backade upp hasslare som blåste folk, bara han fick sin del. Listan kan göras lång.

Ja. Du känns helt seriös och trovärdig. Kallar dig saker? Känns som du kallar folk för saker. Lycka till!
Citera
2012-09-09, 23:31
Medlem
Citat:
Jag hade för mig att det var en hyvel???

Både Bengan och Mljkuga är borta från dem nu, haha.

Tror jag ska glida ner på stan imorgon, ta mig något gott att äta, hälsa på vänner, hoppas det blir bra väder.

Undra vad Bengan och Mjuga ska göra. Fast Bengan ska inte sammankopplas med svinet, även om de höll ihop lite väl bra ett tag. Bengan lämnar vi därhän. Så han håller ställningarna.

Om du undrar vad bengan ska göra så kan du väl bara ringa och fråga? Han glider nog bättre än dig. Men han befinner sig nog inte i samma sandlåda som du.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in