Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2012-06-02, 12:49
Medlem
http://www.7sur7.be/7s7/fr/1502/Belgique/article/detail/1447536/2012/06/01/Un-des-suspects-des-meurtres-d-Outlaws-decede-en-cellule.dhtml

Karma is a bitch?
Citera
2012-06-02, 13:05
Medlem
aceblacks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av forgottenone
http://www.7sur7.be/7s7/fr/1502/Belgique/article/detail/1447536/2012/06/01/Un-des-suspects-des-meurtres-d-Outlaws-decede-en-cellule.dhtml

Karma is a bitch?

Det står ju att de tror att det var en naturlig död. Fast man vet ju såklart aldrig.
Citera
2012-06-02, 14:22
Medlem
bringthenoises avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Krapulant
Det stämmer säkert: Till listan med
tjockisar,
pundare,
kvinnomisshandlare,
araber,
förståndshandikappade, kan nu läggas
plitar. Underbart!

Jag tror inte denna plit känner någon i Hells angels, han är full of shit. En feg pajas som använder deras namn utan deras vetskap. Vad jag undrade är om de ens finns i Umeå?
Citera
2012-06-02, 15:48
Medlem
Freedomprojects avatar
Carma is a malebitch.
Citera
2012-06-03, 15:03
Medlem
HA skulle inte tillåta Outlaws etablering????

Helsingborg trodde jag verkligen inte dom skulle tillåtas öppna upp i. Bandidos starka fäste och ytterliggare en 81-stad som färgas svart & vit.

Falun E-Mail
Helsingborg (Prospective) E-Mail
Lund E-Mail
Malmö E-Mail
Norrkoping (Prospective) E-Mail
Östersund E-Mail
Ronneby (Prospective) E-Mail
Sollefteå Prospective) E-Mail
Stockholm E-Mail
Citera
2012-06-03, 15:48
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av FuckOffAndDie
HA skulle inte tillåta Outlaws etablering????

Helsingborg trodde jag verkligen inte dom skulle tillåtas öppna upp i. Bandidos starka fäste och ytterliggare en 81-stad som färgas svart & vit.

Falun E-Mail
Helsingborg (Prospective) E-Mail
Lund E-Mail
Malmö E-Mail
Norrkoping (Prospective) E-Mail
Östersund E-Mail
Ronneby (Prospective) E-Mail
Sollefteå Prospective) E-Mail
Stockholm E-Mail

Dom har funnits där i över ett halvår, lutar nog mest åt en slö uppdatering på hemsidan om det kom nu. HA´s inflytande i Helsingborg är ju ytterst begränsat, det är ju dessutom en stor skillnad på att ge sig på familjeklubbar som svineri gentemot att ge sig på grabbar som har spelreglerna klara för sig. Kanske det som HA har förstått och trappat "ner/upp" mot vanliga svensson klubbar genom att sätta sig i "respekt" där. I och med att inga andra gör det.
Citera
2012-06-03, 18:18
Medlem
Citat:
Dom har funnits där i över ett halvår, lutar nog mest åt en slö uppdatering på hemsidan om det kom nu. HA´s inflytande i Helsingborg är ju ytterst begränsat, det är ju dessutom en stor skillnad på att ge sig på familjeklubbar som svineri gentemot att ge sig på grabbar som har spelreglerna klara för sig. Kanske det som HA har förstått och trappat "ner/upp" mot vanliga svensson klubbar genom att sätta sig i "respekt" där. I och med att inga andra gör det.
Trodde det var outlaws som var sveriges slagpåsar nummer ett?
Citera
2012-06-03, 18:56
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av zipoos
Trodde det var outlaws som var sveriges slagpåsar nummer ett?

Verkligheten ser lite annorlunda ut bortanför flashbacks mysiga lilla brasa där vi sitter och drar rövarhistorier för varandra. Nej men ärligt talat, istället för att Outlaws är bortrensade som det varit tal om år efter år så expanderar dom ju. Kan inte påstå att jag har någon jätteinsyn, men jag vet ett par stycken som är med och dom verkar då inte gömma sig alls. Så det där att HA ska rensa bort dom får vi nog slänga i skröna facket.
Citera
2012-06-03, 19:18
Medlem
Citat:
Verkligheten ser lite annorlunda ut bortanför flashbacks mysiga lilla brasa där vi sitter och drar rövarhistorier för varandra. Nej men ärligt talat, istället för att Outlaws är bortrensade som det varit tal om år efter år så expanderar dom ju. Kan inte påstå att jag har någon jätteinsyn, men jag vet ett par stycken som är med och dom verkar då inte gömma sig alls. Så det där att HA ska rensa bort dom får vi nog slänga i skröna facket.
Hörde att norska outlaws var de som spöade upp svenska för att dom va för fega och inte vågade hämnas deras döda president? vad säger dina källor om de?
Citera
2012-06-05, 15:03
Medlem
Citat:

verkligheten är väll den att outlaws har fått stryk gång på gång på gång av både HA och Bandidos vid ett flertal tillfällen de senaste åren, men aldrig gett tillbaka någon gång?

jag rör mig ganska mycket i mc-svängen. har sett både bandidos och hells angels vid ett flertal tillfällen men ALDRIG en outlaws. var har dom sitt klubbhus i helsinborg till exempel?

skulle tro att de inte finns ett, utan att det är en-två killar som bor där och vips så finns det en avdelning på internet

men vad vet jag..
Citera
2012-06-05, 18:22
Medlem
Ptolemaioss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kranium123321
verkligheten är väll den att outlaws har fått stryk gång på gång på gång av både HA och Bandidos vid ett flertal tillfällen de senaste åren, men aldrig gett tillbaka någon gång?

jag rör mig ganska mycket i mc-svängen. har sett både bandidos och hells angels vid ett flertal tillfällen men ALDRIG en outlaws. var har dom sitt klubbhus i helsinborg till exempel?

skulle tro att de inte finns ett, utan att det är en-två killar som bor där och vips så finns det en avdelning på internet

men vad vet jag..

Troligtvis har du rätt, de har nog inget gemensamt som de törs offentliggöra, utan endast har ett par medlemmar som bor där. Sedan som fråga till alla som upprepade gånger ifrågasätter varför inte HA och BMC stänger ner OMC, troligast för att de inte konkurrerar inom samma affärsområden, det är nog helt enkelt inte värt besväret. De lär ju knappast sitta på FB och läsa dessa trådar, så ert dissande lär ju inte gå fram. Kör istället ner till närmaste lokal och ta upp ämnet irl.
Citera
2012-06-05, 21:51
Medlem
stibkloFs avatar
Citat:

Yeah right? Var har vi Charlie i Hbg då?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in