Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2012-05-22, 20:52
Medlem
rockandrollas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av mick007
Læser du mellan raderna, om något jag inte skrivit?

Lär dig uttrycka dig så folk förstår då, för jag tolkade ditt inlägg på exakt samma vis Lococco.
Citera
2012-05-22, 20:59
Medlem
Jag hænvisade till den som presenterade mørkertal som fakta. Mørkertal ær precis som det låter dvs inte faktabaserat. Sedan læser någon stolle in att jag hævdat någon form av hederskodex???

Men att hævda att HA som grupp ræknat ær barnmisshandlare och kvinnomisshandlare tycker jag ær att ta i ganska grovt. Iofs har jag enbart empiriska åsikter om detta vilket givetvis inte ær något vært før någon mer æn mig sjælv.

Men som sagt læsa mellan raderna som fan læser bibeln ær kanske ok før vissa, men om folk inte kan læsa, well well.
Citera
2012-05-22, 21:06
Medlem
Lococcos avatar
Citat:
Læser du mellan raderna, om något jag inte skrivit?
Du började ditt skrivande om hur besviken du var på dina vänner som attackerade Svinens familjefest, efter några inlägg så hävdar du helt plötsligt att det inte fanns några barn närvarande. Till sist skriver du att en som påstår att det finns bekräftade fall med kvinnomisshandel borde heta dum. Finns inget att läsa mellan raderna. Allt finns där, svart på vitt.
Citera
2012-05-22, 21:15
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Lococco
Du började ditt skrivande om hur besviken du var på dina vänner som attackerade Svinens familjefest, efter några inlägg så hävdar du helt plötsligt att det inte fanns några barn närvarande. Till sist skriver du att en som påstår att det finns bekräftade fall med kvinnomisshandel borde heta dum. Finns inget att läsa mellan raderna. Allt finns där, svart på vitt.

Ursækta, men du kan tydligen inte læsa alls. Du tolkar det som man skriver mycket mærkligt. Visst om det stæmmer att det var barn i lokalen nær bråket børjade, och om mina sk vænner var med om det, visst då blir jag besviken.

Sedan fick jag information om att inga barn var i lokalen, men givetvis kan jag ha fel om det.

Till sist skrev jag inget om de bekræftade fallen den dumme skrev om, jag kritiserade bara att hans sk mørkertal inte ær fakta, inget annat. Kanske ska jag skriva med stora bokstæver blandat med færglagda bilder så kanske det ær lættare att førstå.

Men visa gærna var jag fortfarande hævdar någon hederskodex??????
Citera
2012-05-22, 21:18
Medlem
Før øvrigt vet jag inte om de som sitter hæktade i Kalmar ær barn och kvinnomisshandlare. Men så mycket vet jag att dom som jag kænner som just nu sitter i Kalmar inte ær något av detta.
Citera
2012-05-22, 21:33
Hej, jag var i LA för en vecka sedan och lyckades fånga två HA-snubbar på film. De är jättestora. Enjoy!

http://www.youtube.com/watch?v=qgI5Rx41Sbw
Citera
2012-05-22, 21:36
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av skanes
Nä ingen fest i Arlöv men dom hade fest i Åkarp i fredags, stod ju till o med i tidningen i lördags.
hehehe Sorry helt rätt ser dom ju om man åker med järnvägen
Citera
2012-05-22, 21:55
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Krapulant
Hej, jag var i LA för en vecka sedan och lyckades fånga två HA-snubbar på film. De är jättestora. Enjoy!

http://www.youtube.com/watch?v=qgI5Rx41Sbw
LOL
Citera
2012-05-22, 22:05
Medlem
Citat:
Nå så du kan fakta bakom mørkertalet, mærkligt, isf borde det ju vara fakta, men så ær inte fallet.

Dum ær væl bara ditt efternamn antar jag.

Tyvärr så heter jag inte det i efternamn grabben. ( Upplysningsvis är det inte möjligt att heta det i Sverige).

Det är en märklig sak med mörkertal, de är inte fakta, just därför heter det mörkertal. Eftersom det är just ej anmälda brott, så finns det ej statistik på detta.
Citera
2012-05-22, 22:14
Medlem
Grabben, nåja alltid trevligt med ett ung epitet, man tackar.

Men varfør skriva ut om det, om det inte ens finns i statistiken, och givetvis lægga till ordet grymt før att ge det extra pondus.

Inte heller vet jag om vissa av de som ær hæktade gjort sig skyldiga till barn och kvinnomisshandel, men en dum en vet kanske bættre.

Men dom jag kænner vet jag mer om, och dom ær vare sig barn eller kvinnomisshandlare.

Trist bara att folk kvider ur sig invektiv om folk dom inte kænner, och inte minst dømer folk utan rættegång.

ps, har inga problem att læsa eller førstå ord, inte heller att førstå meningar. Men visst jag kan inte læsa mellan raderna, har ju inte flashback 2.0
Citera
2012-05-22, 22:17
Medlem
densistasovjets avatar
Citat:
Før øvrigt vet jag inte om de som sitter hæktade i Kalmar ær barn och kvinnomisshandlare. Men så mycket vet jag att dom som jag kænner som just nu sitter i Kalmar inte ær något av detta.

Om man stövlar in på en fest och pucklar med tillhyggen på manfolket så att blodet sprutar och de får men för livet när kvinnor och barn är närvarande så är man per definition kvinno o barnmisshandlare. Barnen kommer få men för livet för detta men det verkar inte IQ70 klubben fatta.
Citera
2012-05-22, 22:28
Medlem
Lococcos avatar
Citat:
Men dom jag kænner vet jag mer om, och dom ær vare sig barn eller kvinnomisshandlare.
Dom slår bara män i huvudet med kulhammare? Men dåså då är dom ju helt okej!
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in