2012-05-11, 13:40
Medlem
Glock9s avatar
Med all denna avsky mot 81 och anhängare så skulle det inte förvåna mig om det blir ett mindre krig för att komma åt makten eller plocka bort makten . Det är ett perfekt läge nu när så många vänder dom ryggen, här i alla fall
Citera
2012-05-11, 14:13
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av mick007
Blir mer och mer førbryllad øver vad som hænt. Har provat i några dagar att få tag på vænner i Hgb utan svar, och hær i København ær det ingen som førstår vad som hænt.

Læste iofs att OMC kanske har något med detta att gøra, men det tvivlar jag på.

Kænns bara jævligt trist att vænner till mig varit med om detta.

Citat:
Ursprungligen postat av skanes
sluta va så nojig,
jag kan inte se nått försvar av H.A i det Jag skrev. jag sa hur modellen i skåne funka innan och som jag tror den gör nu med.

Tycker det e kasst det H.A gjort!!!!!
men sen så är ju Svineri inte dom gullgossar som dom målas ut att va iheller, men skulle sånt här göras kunde det gjorts på ett bra mkt bättre sätt som jag ser det.

Va er det med dere, spelar inge roll vilka Svineri er, om de så skulle vart Bandidos, Mongols eller Outlaws så hopper man icke på folk i sina familjers nervaro, absolut absolut absolut icke mot barn som dere då ser detta. Det er skam!!! 81 er fega små parasits
Citera
2012-05-11, 14:55
Medlem
HA markerar inte i onödan. Svineri har gjort sig skyldiga för svineri och då får dom vad dom förtjänar. HA är och förblir dom bästa av dom bästa! Vissa nykomlignar behöver dom bara vänta ut då dom självdör och andra behöver sig en läxa.
Citera
2012-05-11, 14:58
Medlem
Glock9s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Realisten666
HA markerar inte i onödan. Svineri har gjort sig skyldiga för svineri och då får dom vad dom förtjänar. HA är och förblir dom bästa av dom bästa! Vissa nykomlignar behöver dom bara vänta ut då dom självdör och andra behöver sig en läxa.

Nä och alla som har god insyn har fel menar du Jag som så många andra tror dom spelat ut sin roll och många kommer vända dom ryggen nu
Citera
2012-05-11, 15:09
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ondgod
Men då ska jag tala om för dig. Bandidos MC Mongols MC Outlawz Mc är inte med i Sverige modelen.
Varför attackerar dom inte tillexempel Bandidos klubbhus i Malmö. Dom e ett större hot en Svineri. kan du svara på den frågan Tack.

Jag tror inte HA ville stöta sig me Bandidos! I alla fall här i Sverige. BMC i Sverige blir bara starkare och starkare med tiden
Citera
2012-05-11, 15:13
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Glock9
Nä och alla som har god insyn har fel menar du Jag som så många andra tror dom spelat ut sin roll och många kommer vända dom ryggen nu

Så du menar HA kommer lägga ner!? Hoppas jag missförstod dig!?
Citera
2012-05-11, 15:14
Medlem
Glock9s avatar
Citat:
Så du menar HA kommer lägga ner!? Hoppas jag missförstod dig!?

Ja duktigt med Dom kommer inte att ha så mycket makt tror jag men dom kommer inte att lägga ner
Citera
2012-05-11, 15:26
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Glock9
Ja duktigt med Dom kommer inte att ha så mycket makt tror jag men dom kommer inte att lägga ner

Jag har tidigare vädrat min avsky mot HA och tycker deras agerande i fallet med Svineri MC är fegt och ryggradslöst.

Tyvärr kommer Hells Angels makt att vara oförändrad. De regerar genom fruktan. De medlemmar och springpojkar som nu sitter häktade kommer med största sannolikhet att gå fria då ingen vågar vittna. HA vinner oftast mot systemet. De är som en hydra, hugger man av ett huvud växer två nya ut.

Hells Angels är nr 1 i hierarkin bland kriminella MC-gäng. Därefter kommer Bandidos. Outlaws består mest av folk som inte platsar bland de tidigare nämnda. Mongols är en pappersprodukt som bara finns på internet så de är inte ens värda att nämna.
Citera
2012-05-11, 16:28
Medlem
Folk försvarar Svineri MC utan att veta varför dom åkte på stryk. Familjeklubb som oproviserat åkte på däng ja så är det säkert...
Citera
2012-05-11, 16:44
Medlem
Glock9s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av OdinWanderer
Jag har tidigare vädrat min avsky mot HA och tycker deras agerande i fallet med Svineri MC är fegt och ryggradslöst.

Tyvärr kommer Hells Angels makt att vara oförändrad. De regerar genom fruktan. De medlemmar och springpojkar som nu sitter häktade kommer med största sannolikhet att gå fria då ingen vågar vittna. HA vinner oftast mot systemet. De är som en hydra, hugger man av ett huvud växer två nya ut.

Hells Angels är nr 1 i hierarkin bland kriminella MC-gäng. Därefter kommer Bandidos. Outlaws består mest av folk som inte platsar bland de tidigare nämnda. Mongols är en pappersprodukt som bara finns på internet så de är inte ens värda att nämna.

Du har säkert rätt tyvärr men med dom ökade insatserna från snuten och sedan om alla seriösa går i hop så kan det bli bra.. Man kanske kan säga så att myndigheterna "hjälper" till att ta bort makten från dom
Citera
2012-05-11, 16:47
Medlem
psykenos avatar
Citat:
Folk försvarar Svineri MC utan att veta varför dom åkte på stryk. Familjeklubb som oproviserat åkte på däng ja så är det säkert...

Spelar väl ingen roll varför de fick stryk, Om du läser tråden så ser du att avskyn mot Änglarna är grundat på utförandet.
Citera
2012-05-11, 17:36
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av psykeno
Spelar väl ingen roll varför de fick stryk, Om du läser tråden så ser du att avskyn mot Änglarna är grundat på utförandet.

Hotbilden och anfallet kom nog inte som en överraskning (mitt antagande).
Då har man väl för bövelen inte med sig kvinnor och barn till hufvudkontoret?!?
Senast redigerad av skaman 2012-05-11 kl. 17:44.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in