Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2012-05-10, 23:44
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av stroh80
inte alls f1ttan inte alls. skulle kunna namge personen i fråga. men vet att han har en liten dotter + en gravid flickvän. så samvetet säger emot. trots att han är (var?) nasse! detta kanske ger han en tankeställare nu när han hamnade "on the receiving end" av ett tillhygge! nybro?? jo den här killen vet jag har vänner från SL och gamla nasse kollegor i nybro. men vad jag hört har dessa lagt ner nasse karriären. folk har kort och gott fått barn ,jobb, skaffat ett liv helt enkelt och kommit på att det kanske inte va varken sossarnas eller invandrarnas fel att de levde på soc och söp varje helg.nassar/ex.nassar är ganska klantiga med fyllesnack samt val av facebook vänner. just saying så ringer det några klockor nu?

Så du menar att raiden var helt okej?
Citera
2012-05-10, 23:45
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av stibkloF
Eh, jag är ingen HA fantast - jag är inte speciellt bra på svenska MC scenen överhuvudtaget. Men nu har ju HA skapat den svenska modellen. De flesta känner väl till den. HA tyckte väl att de inte lyckades sno åt sig tillräckligt med pengar från Svineriets MC träff. Tja - fel - ja det är åt helvete fel. Men nu är det ankdammen i SE.

Ge fan i att bilda MC klubbar då med alla attiraljer - det skriker ju bara att de vill vara en bad 1% klubb på fritiden.

Jag har ingenting med 1% att göra.

Vad är du ute efter då? Ja, förutom att övertyga oss om att HA är handen som styr och att alla andra ska vara deras marionetter. Fjant.
Citera
2012-05-10, 23:48
Bannlyst
Citat:
Självklart! Mer motstånd. Svineri MC var en sitting duck. Ni missförstår mig- jag har inget med HA att göra eller sympatiserar - jag har kunskaper från AU - om du kränger på dig MC attiraljer så får du finna dig att nån 1% kommer att syna korten.

Jag var 81 supporter men nu supportrar jag dom 99% efter fega 81 attacker av 99% klubbar. Trodde bättre om 81
Citera
2012-05-10, 23:50
Medlem
stibkloFs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av 0910SS
Vad är du ute efter då? Ja, förutom att övertyga oss om att HA är handen som styr och att alla andra ska vara deras marionetter. Fjant.

Tack. Reality. Yes it sucks - I know. HA tycker de kan rula hela MC scenen - har så tyckt de senaste 20 åren - alla i svängen vet om det - så när det då smäller så ser alla ut som fån.

Antingen så står man då upp - och ta det och bjuder på fight - eller så gör man som Svineri och säger att HA aldrig var där.

Varför - när man vet spelreglerna - ja de är åt helvete - fortsätter man vara en klubb med patches osv - när man vet att HA är på en. Demokrati? Ja - men nu är det som det är.
Citera
2012-05-10, 23:52
Medlem
stibkloFs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ondgod
Jag var 81 supporter men nu supportrar jag dom 99% efter fega 81 attacker av 99% klubbar. Trodde bättre om 81

Ok - kul för dig. Såg ett antal 81 på byn när jag handlade - brukar inte se dem annars - men de vart väl på väg till nån slags "symapti"-rally i Hbg.
Citera
2012-05-10, 23:56
Medlem
"Självklart! Mer motstånd. Svineri MC var en sitting duck. Ni missförstår mig- jag har inget med HA att göra eller sympatiserar - jag har kunskaper från AU - om du kränger på dig MC attiraljer så får du finna dig att nån 1% kommer att syna korten. "

Du har kunskap i AU, men ändå försöker du göra dig till guru i Sverige...
Du har haft fel i alla dina profetior.
Varför fortsätter du att leka Nostradamus?
Citera
2012-05-10, 23:56
Bannlyst
Citat:
Tack. Reality. Yes it sucks - I know. HA tycker de kan rula hela MC scenen - har så tyckt de senaste 20 åren - alla i svängen vet om det - så när det då smäller så ser alla ut som fån.

Antingen så står man då upp - och ta det och bjuder på fight - eller så gör man som Svineri och säger att HA aldrig var där.

Varför - när man vet spelreglerna - ja de är åt helvete - fortsätter man vara en klubb med patches osv - när man vet att HA är på en. Demokrati? Ja - men nu är det som det är.

Det som jag mest blir arg över är att 81 medlemmar eller supporters använder skrämsel taktik med att Bandidos är dom som sylar med det här. Dom ska man inte ha på sina fester dom e bu dom e bä dom går på vanliga Svenssons som ej e kriminella. Trodde på deras bullshit men nu har jag hört att det inte är första gången 81 gör så här. Det värkar vara vanligare hos 81 en hos andra 1% mc gäng.
Citera
2012-05-10, 23:59
Medlem
stibkloFs avatar
Nu känner jag att det håller på att balla ur - från min sida - här är vad jag vill säga:

Nej - jag är inte en HAMC fan eller sympatisör

HAMC skapade Svenska modellen - gillar jag det? Nej.

Skapar du en MC klubb idag så bör du veta det - ingen överraskning

Hålla sig borta från det träsket som HA skapat - lek inte MC klubb.

Leker du MC klubb - deal with it.
Citera
2012-05-11, 00:00
Medlem
Citat:

Jag håller med dig till viss del. Folk som har haft med HA att göra borde ju veta vilka tattare de är och därför vara beredda på något liknande. Det hade absolut varit trevligt om skökorna, förlåt änglarna menar jag, hade sprungit in i en blysvärm. Men du förutsätter att HA är jävligt badass och det stämmer ju helt enkelt inte, de skickade ju fan PRO på Svineri. Så om alla som är med i fancluben SBM kunde gå ur och göra det jävligt klart för HA att deras attack på Svineri var oacceptabel så lovar jag att det blir det sista vi hör från HA innan hudinggängen äter upp dem.

EDIT: och jag tycker demokrati är ett skitsystem
Citera
2012-05-11, 00:00
Medlem
stibkloFs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av NosaCastro
"Självklart! Mer motstånd. Svineri MC var en sitting duck. Ni missförstår mig- jag har inget med HA att göra eller sympatiserar - jag har kunskaper från AU - om du kränger på dig MC attiraljer så får du finna dig att nån 1% kommer att syna korten. "

Du har kunskap i AU, men ändå försöker du göra dig till guru i Sverige...
Du har haft fel i alla dina profetior.
Varför fortsätter du att leka Nostradamus?

Alright? Var sitter OMC och häckar? Den enda profetia jag har haft är OMC - de rosar väl inte marknaden direkt? Sen silver-ryggar - du bodde väl i Ördesundsområdet när det begavs sig? Eller satt du med dräglande tunga i Hufvudstaden när det ven skott i Hbg kvarteren? Been there - done that - didn't like it.
Senast redigerad av stibkloF 2012-05-11 kl. 00:11.
Citera
2012-05-11, 00:04
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av 0910SS
Jag håller med dig till viss del. Folk som har haft med HA att göra borde ju veta vilka tattare de är och därför vara beredda på något liknande. Det hade absolut varit trevligt om skökorna, förlåt änglarna menar jag, hade sprungit in i en blysvärm. Men du förutsätter att HA är jävligt badass och det stämmer ju helt enkelt inte, de skickade ju fan PRO på Svineri. Så om alla som är med i fancluben SBM kunde gå ur och göra det jävligt klart för HA att deras attack på Svineri var oacceptabel så lovar jag att det blir det sista vi hör från HA innan hudinggängen äter upp dem.

EDIT: och jag tycker demokrati är ett skitsystem

Vilka är hudinggängen
Citera
2012-05-11, 00:07
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ondgod
Vilka är hudinggängen

Mångkulturella gäng.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera