Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2012-03-06, 08:25
Medlem
johnthedickholmess avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Moto
HA är alldeles för starka för att bli "utrensade", kommer aldrig hända.
Därimot kommer det finnas klubbar som är/blir så starka så att man kommer att kunna stå upp om det behövs, mot vem som helst. terrorbalans helt enkelt. HA vet att det kommer att kosta väldigt mycket blod och pengar om man ger sig på tex AOA och därför låter man bli. Är vi där idag? vet jag inte.

Har jag bommat något? Blev inte Outlaws mörchade på Krokodilen i Stockholm alldeles nyss av HA?
Citera
2012-03-06, 10:32
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Suck
Ok,,jag formulerade mej kanske lite tokigt då jag skrev "Svartvita sfären". Vi har ju tydligen RMMc och en del andra så kallade "motståndare" till HA i sverige nu oxå. Kan dessa tänkas göra gemensam sak mot HA,,,och kan det då tänkas att BMC och HA går ihop (Tillfälligt) för att försvara sina positioner som dom ledande klubbarna i landet ?

Lite mycket frågor för att verka hälsosamt kanske,,,,men jag tänker på alla "freeriders" som kan komma att befinna sig på "fel" klubb vid fel tillfälle,,om du förstår hur jag menar ?
Mvh
"Suck"
"FEFR"

RMMC, VMC, MMC, OMC, är de fyra aktörerna, tror inte det blir något samarbete dom fyra emellan, starkast är väl OMC som ensamma skulle kunna mäta sig med HAMC i dagens läge,

sen är det konstigt att HAMC har sett mellan fingrarna och inte gjort någonting när dom tre andra etablerade sig, jag och många med mig trodde att både MMC och VMC skulle få stänga igen direkt men HA har ju inte brytt sig, är det så att dom vill ha fler aktörer på spelplanen??
Citera
2012-03-06, 15:03
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av jdrock
RMMC, VMC, MMC, OMC, är de fyra aktörerna, tror inte det blir något samarbete dom fyra emellan, starkast är väl OMC som ensamma skulle kunna mäta sig med HAMC i dagens läge,

sen är det konstigt att HAMC har sett mellan fingrarna och inte gjort någonting när dom tre andra etablerade sig, jag och många med mig trodde att både MMC och VMC skulle få stänga igen direkt men HA har ju inte brytt sig, är det så att dom vill ha fler aktörer på spelplanen??

Kan ju vara så,,det skulle kanske få snuten att släppa lite på span på HA ett tag.Inte en helt fel tankegång från dej där. Samtidigt så har väl ingen av "dom nya" trängt sig på och stört HA. Stöter dom däremot ihop på krogen så kan det nog bli lite gruff.

Personligen så tror jag inte på något storskaligt krig som det var på 90-talet.
Mvh
"Suck"
"FEFR"
Citera
2012-03-06, 18:03
Medlem
http://avisen.dk/over-100-maskerede-boeller-angreb-politiet_161772.aspx
Citera
2012-03-06, 20:44
Medlem
allywaykids avatar
JÖNKÖPINGS TINGSRÄTTRotel 4

DOM

B 3189-11

Alexander Ivanovic har yrkat skadestånd av Christoffer Kronqvist med 50 000 kravseende ersättning för sveda och värk och ränta på beloppet från den 4 juni 2011tills betalning sker.

Ursäkta off topic, men är det någon i denna tråd som vet om detta är samma Alexander Ivanovic? Som sprang omkring i OGMC färger i sommras och kallade sig "yrkesmördare"
Citera
2012-03-06, 20:55
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Wurzten
Kanske är svaret varken eller. Eller så är svaret både och. Bara ja eller nej är det inte.
Du är för skön

Blivande politiker?
Citera
2012-03-06, 20:57
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Gustav2adolf
Ja skiter i hur verkligheten ser ut.
Det är så jävla illa
Ärligt talat,vekligheten skiter nog i dig med.
Life goes on.......
Citera
2012-03-06, 22:09
Medlem
Ptolemaioss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av allywaykid

DOM

B 3189-11

Alexander Ivanovic har yrkat skadestånd av Christoffer Kronqvist med 50 000 kravseende ersättning för sveda och värk och ränta på beloppet från den 4 juni 2011tills betalning sker.

Ursäkta off topic, men är det någon i denna tråd som vet om detta är samma Alexander Ivanovic? Som sprang omkring i OGMC färger i sommras och kallade sig "yrkesmördare"

Troligtvis, han var väll i sällskap med den mördade Mik*el K*rlsson på High Chaparral, nämns väll i tråden om det mordet.
Citera
2012-03-06, 22:42
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av allywaykid

DOM

B 3189-11

Internat huliganen
Ja rättssamhället och polisen kan vara bra att ha ibland. Vilken jävla idiot han är!
Citera
2012-03-06, 23:09
Medlem
Wurztens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av blueberry4life
Du är för skön

Blivande politiker?
Hojåkare sedan många år och därför politiker sedan nästan lika många år
Citera
2012-03-07, 00:32
Medlem
lotos avatar
Hells angels har det tufft där nere i Danmark.

Dom dör som flugor om dom inte sätter stopp för fienderna.

http://www.sydsvenskan.se/danmark/article1613259/Man-skjuten-till-dods-i-Kopenhamn.html

Mördad man anknytning till HA.

Vilka är fienderna.
Citera
2012-03-07, 01:00
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av loto
Hells angels har det tufft där nere i Danmark.

Dom dör som flugor om dom inte sätter stopp för fienderna.

http://www.sydsvenskan.se/danmark/article1613259/Man-skjuten-till-dods-i-Kopenhamn.html

Mördad man anknytning till HA.

Vilka är fienderna.

Dom dör som flugor där nere ? Va?
Det vet du att dom gör, men du vet inte vilka dom har problem med ? Du borde skriva en fakta bok märker jag.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in