Rösta fram årets bästa pepparkakshus!
2011-09-01, 23:47
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av 1ofakind
Berätta gärna var marken är gratis,så är du hygglig.

Gratis som i nästan gratis... Överallt norr om Gävle kostar en hektar max några hundra tuss... Särskilt om man tycker att det är ok att hänga i gummidäckskvarteren...

Ni är så sjukt fattiga... och tjocka...
Citera
2011-09-01, 23:50
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Ptolemaios
Mark är inte gratis, I Luleå kostar det rätt mycket dessutom. Sedan behövs det bygglov för att bygga något större än en "friggeboda" på 15 kvm, byggloven ansöks hos en nämnd på Luleå kommun som troligtvis skulle motarbeta och dra ut på varje ansökning som kommer in från omkretsen till dessa herrar. Likväl motarbetas ev. fastighetsköp och försök att hyra fastigheter, av både polismyndigheterna och kommunen. Så det är nog inte så lätt som du verkar tro, de måste nog göra köpa/hyra genom bulvan.

Zzzzzzzz... Ok, ni har med andra ord ingen makt och inga pengar över huvud taget. Ni fixar inte ens en Friggebod... Jäva fetknoppar...
Citera
2011-09-02, 08:36
Moderator
blomvattnares avatar
OT raderat.

/Mod
Citera
2011-09-02, 08:48
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Popocatepetl
Gratis som i nästan gratis... Överallt norr om Gävle kostar en hektar max några hundra tuss... Särskilt om man tycker att det är ok att hänga i gummidäckskvarteren...

Ni är så sjukt fattiga... och tjocka...

Haha! skulle nog lägga till ointelligenta... i den meningen också

Har tänkt samma sak, om dom nu är så jävla über kriminella vart är alla pengar?

Jag kan förstå om man skiter i pengarna och lever för livsstilen men nu verkar det ju inom 1% sfären som att det inte heller är den som är speciellt viktig längre eftersom man aktivt söker folk utan mc intresse eller som ens gillar själva "grejen" utan man urholkar den med förortskids & MENA-pack.

Allah Forever Forever Allah
Citera
2011-09-02, 08:56
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av rafaelo
Haha! skulle nog lägga till ointelligenta... i den meningen också

Har tänkt samma sak, om dom nu är så jävla über kriminella vart är alla pengar?

Jag kan förstå om man skiter i pengarna och lever för livsstilen men nu verkar det ju inom 1% sfären som att det inte heller är den som är speciellt viktig längre eftersom man aktivt söker folk utan mc intresse eller som ens gillar själva "grejen" utan man urholkar den med förortskids & MENA-pack.

Allah Forever Forever Allah

Vadå var är alla pengar? Vem har ont om pengar?
Citera
2011-09-02, 09:20
Medlem
Citat:

Alltså du är fantastisk, finns det nåt inlägg i denna avdelning som du inte svarat på?

Möller och några till har, men dom andra lever som kyrkrottor.

Och jag definierar inte "att ha pengar" i förorts mått mätt nu där en; belånad bil (modell BMW eller Mercedes så klart), belånad platt tv, pengar till att betala betala hyran för sin lägenhet i förorten (naturligtvis hyresrätt), tillräckligt med pengar för att flasha på krogen då & då samt en stulen 180g guld kedja pryder hans bruna hals som framgång & rikedom.

Hur många i HA tror du har ens en miljon i tillgångar? nej just de.. kanske 4-5st...

Jag vill betona att om man har pengar till att klara dom vardagliga kostnaderna men lever ett liv som man är tills fred med och som man njuter av (som säkert många biker gör) så anser jag att det är att leva i rikedom.
Men på de viset som dessa lever med ständig bevakning från myndigheter & tryck utifrån andra kriminella osv så tror jag knappast det är nån utopi. Om man då dessutom inte har nå pengar på fickan så är misären ett faktum.
Lägg där till att man ska börja blanda upp sig med Muhammed & Ali...
Senast redigerad av rafaelo 2011-09-02 kl. 09:45.
Citera
2011-09-02, 09:51
Bannlyst
Citat:

Måste haka på rafaelo här. Som svar på frågan så har HA ont om pengar, Bandidos har ont om pengar och alla andra wannabeklubbar har ont om pengar. Titta för fan hur på medlemmarna bor, hur de äter och var deras klubbhus ligger (om det ö.h.t. finns något). Det är zigenarnivå på varenda detalj. Möller har som sagt kanske sparat ihop litet men inte mer än att han gör bort sig för hela Sverige genom att valsa runt i pressen för bidragsbedrägerier. Det är rikt, eller hur. Framförallt jävligt 1%.

Nä du, det finns inga pengar. Om det funnits skulle det synas eftersom fetknopparna på klassiskt blattemanér måste visa vad de har råd till.
Citera
2011-09-02, 09:53
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av rafaelo
men dom andra lever som kyrkrottor.
Varför säger du saker som är grundade utifrån dina spekulationer? Och varför skriver du som om du vore svagbegåvad? Du har ingen aning om vilken ekonomi medlemmarna har, så sluta hitta på. Du är inte i SL-tråden nu.

Kyrkråttor. Svårt ord det där.
Citera
2011-09-02, 10:01
Bannlyst
Citat:
Måste haka på rafaelo här. Som svar på frågan så har HA ont om pengar, Bandidos har ont om pengar och alla andra wannabeklubbar har ont om pengar. Titta för fan hur på medlemmarna bor, hur de äter och var deras klubbhus ligger (om det ö.h.t. finns något). Det är zigenarnivå på varenda detalj. Möller har som sagt kanske sparat ihop litet men inte mer än att han gör bort sig för hela Sverige genom att valsa runt i pressen för bidragsbedrägerier. Det är rikt, eller hur. Framförallt jävligt 1%.

Nä du, det finns inga pengar. Om det funnits skulle det synas eftersom fetknopparna på klassiskt blattemanér måste visa vad de har råd till.
Helvete vad fel du har. Länge sedan jag läste ett inlägg med så många fel. Ta din zigenarattityd och dra. HA är en mycket rik klubb.
Citera
2011-09-02, 10:21
Bannlyst
Citat:
Helvete vad fel du har. Länge sedan jag läste ett inlägg med så många fel. Ta din zigenarattityd och dra. HA är en mycket rik klubb.

Ingenting är fel bara för att du säger det. Folk förstår att det är som jag säger. Det är bara se själv.

Om vi håller oss till HA Sverige så kan vi konstatera att
- Alla medlemmar lågutbildade. Det beror antingen på dumhet eller på fel socialgrupp från början. Ingen kommer att ärva några tillgångar av sina föräldrar.
- Inga medlemmar bor i något glassigt hus eller bra våning
- Klubbhusen ligger i nedgångna industriområden eller på vischan och ser ut som pissiga lagerlokaler
- Alla har fula tjejer
- Många medlemmar har feta guldkedjor runt halsen (de tror att det är rikt men alla andra vet att det är ett tecken på fattigdom)
- Man har börjat ta in blattar i klubben, vilket är det ultimata fattigdomsbeviset.

Allt ovan visar att pengar saknas. HA är en mycket fattig klubb.

AFFA
Citera
2011-09-02, 10:42
Bannlyst
Citat:
Ingenting är fel bara för att du säger det. Folk förstår att det är som jag säger. Det är bara se själv.

Om vi håller oss till HA Sverige så kan vi konstatera att
- Alla medlemmar lågutbildade. Det beror antingen på dumhet eller på fel socialgrupp från början. Ingen kommer att ärva några tillgångar av sina föräldrar.
- Inga medlemmar bor i något glassigt hus eller bra våning
- Klubbhusen ligger i nedgångna industriområden eller på vischan och ser ut som pissiga lagerlokaler
- Alla har fula tjejer
- Många medlemmar har feta guldkedjor runt halsen (de tror att det är rikt men alla andra vet att det är ett tecken på fattigdom)
- Man har börjat ta in blattar i klubben, vilket är det ultimata fattigdomsbeviset.

Allt ovan visar att pengar saknas. HA är en mycket fattig klubb.

AFFA

HA anlitas av kändisar, de är med på bioduken, de är världens största och mest kända MC-klubb, HA säger åt designers att ge fan i att kopiera deras loggo och får sin vilja igenom, alla medlemmarna har rest jorden runt, HA äger stora kvarter i många länder, rikedom är vardag för dem. Tyvärr Zigge.
Citera
2011-09-02, 10:43
Medlem
Citat:
Varför säger du saker som är grundade utifrån dina spekulationer? Och varför skriver du som om du vore svagbegåvad? Du har ingen aning om vilken ekonomi medlemmarna har, så sluta hitta på. Du är inte i SL-tråden nu.

Kyrkråttor. Svårt ord det där.

Som jag skrev innan, enligt din "förorts måttstock" på vad rikedom är så är dom rika ja men enligt resten av Sverige så lever dom som zigenare.
Hur många av dom har inte kronofogden efter sig?
Att dom skulle vara rika är dina spekulationer skulle jag vilja påstå.

Jag lägger ut lite stav fel här & där så ni får fräscha upp eran SFI litegrana*

*=hint
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in