Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2011-08-15, 12:32
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Botobi
Och ändå ingen som hjälper till i Karlstad? Men dom kanske har semester?
Vem är det de ska hjälpa? De har ju inte hänt dem nåt?
Citera
2011-08-15, 12:35
Bannlyst
Jag vet några från BMC-avdelning i Karlstad och det finns flera tuffingar. Men jag fattar inte riktigt grejen, mer än att BMC är förbannade. Och HA i Karlstad skulle nog få problem med BMC där, det tror jag. De har kört hårt mot HA förr.
Citera
2011-08-15, 12:45
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av 1ofakind
Japp. Jag tror att en stor grupp med Crewkillar kan skrämma iväg Mongols. Ett möte och fram med automatvapnet och Mongols skulle skita på sig. Säg inte att Crewet inte är kapabla till det då de har mulat flera senaste åren.

Sedan tror jag att RD och andra grupper, utanför MC-sfären skulle bidra med mycket.

Omöjligt att spekulera om. Men resurser finns på de rödvita sidan, det kan du ge dig fan på.

Håller helt med där förövrigt så förstår jag inte ens hur man kan få för sig att jämföra Mongols med HA och BMC. Mongols är inte ens värt att nämna i en HA tråd eftersom dom inte är en mc klubb.Det som vi däremot kan nämna är att Mongols kommer åka på rådäng inom kort när HA tröttnar på tjafset och det får man ju hoppas blir rejält så det blir slut på allt flashback snack. HA är större än någonsin

//LL&R
Citera
2011-08-15, 12:50
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Botobi
Vart är HA anhängarna nu när det är krig i Karlstad? BMC har många killar här, men ingen ifrån HA syns.
Som jag fattar det, så var det väl BMC:s ledare som fick stryk av en HA o då tycker jag ju faktiskt att HA är skitstövlar som inte kan "reda ut" detta INNAN det går för långt. Jag tror att många oskyldiga kommer att bli inblandade nu tyvärr. Det är bara att hoppas på att allt händer utanför Karlstad Jag har hört på "ryktesvägen" att det är BMC som bedriver Maxim nu, men som sagt, det är bara rykten

SWEET DREAMS MANNEN genom att läsa detta inlägg så förstår man direkt att du bara är ett troll ren lögn alltihop så detta kan ju raderas direkt.

//LL&R
Citera
2011-08-15, 12:53
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av angeleyes157
HA är större än någonsin

//LL&R

Visst är det så, och ändå kommer folk och ska leka viktiga och säga att det inte är så. Och visa att de inte har så bra koll som de tror.

Håller med angående Mongols, de kommer få en kalldusch vid lämpligt tillfälle.
Citera
2011-08-15, 13:04
Bannlyst
trenbolone, eller Parabolan, bra att du avslutar dina inlägg med "1%er" så att man liksom vet att du är en sådan. Man märker det med, du verkar insatt.
Citera
2011-08-15, 13:15
Medlem
Citat:
trenbolone, eller Parabolan, bra att du avslutar dina inlägg med "1%er" så att man liksom vet att du är en sådan. Man märker det med, du verkar insatt.

Han är ju 1% er i Mongols MC så klart hahahahaha =) han glömde visst att dom är 0 procentare =).
Citera
2011-08-15, 13:23
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av angeleyes157
Han är ju 1% er i Mongols MC så klart hahahahaha =) han glömde visst att dom är 0 procentare =).
Ock? Du tillhör yttersta svansen som aldrig blir något
Citera
2011-08-15, 13:33
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av dalle66
Ock? Du tillhör yttersta svansen som aldrig blir något
Vill alla i svansen bli mer än de är då? Några vill det givetvis, men långtifrån alla.

Perfekt att hänga med klubben, få backning, vara i lokalen och vara med på möten, inte alla möten, hänga med de fullvärdiga, på stan på fester. Det räcket för många. Så man kan säga att svansen utnyttjar tillfället, som klubben ger dem
Citera
2011-08-15, 13:40
Medlem
Citat:
Vill alla i svansen bli mer än de är då? Några vill det givetvis, men långtifrån alla.

Perfekt att hänga med klubben, få backning, vara i lokalen och vara med på möten, inte alla möten, hänga med de fullvärdiga, på stan på fester. Det räcket för många. Så man kan säga att svansen utnyttjar tillfället, som klubben ger dem
Och.. ändå är det Svansarna som ställer till det för HA. dröm vidare
Citera
2011-08-15, 14:14
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av dalle66
Och.. ändå är det Svansarna som ställer till det för HA. dröm vidare
Precis, och det är HA som skapat svansen. Den svansen finns inte i alla länder, så de som skapade den får ju skylla sig själva. Även om den gjort nytta också, såklart.

Men att alla i svansen skulle vilja avancera stämmer inte, de trivs utmärkt med att glida runt och räknas som en som tillhör den rödvita sfären.På samma sätt som de in RD är nöjda med det, medan vissa klivit över.
Citera
2011-08-15, 14:21
Medlem
Citat:
Precis, och det är HA som skapat svansen. Den svansen finns inte i alla länder, så de som skapade den får ju skylla sig själva. Även om den gjort nytta också, såklart.

Men att alla i svansen skulle vilja avancera stämmer inte, de trivs utmärkt med att glida runt och räknas som en som tillhör den rödvita sfären.På samma sätt som de in RD är nöjda med det, medan vissa klivit över.
Det är där problemet är, Vem vill löpa linan ut utan att bli något, jo idioter.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in