Citat:
Ursprungligen postat av svenskmexikan
Det kommer
miljontals människor hit varje år för att turista. Det måste väl vara för det är så dåligt.

Många sparar i
åravis för att komma tillbaka hit. Jag har själv många kunder som kommer tillbaka år efter år.
Så länge man inte är inblandad i narkotikahandel så är risken mycket liten att du skall utsättas för våld i Mexico.
Ordningsmakten är som den är men de håller inte på med några nazist förföljelser av bikers som inte gjort något. Men du äger och kör inte en motorcykel eller hur?
Saludos
Ska egentligen inte svara på ditt inlägg, men jag har väl lite tråkigt nyss hemkommen från mitt arbete..
Min första epa köpte jag av johans innan argenturen för epatraktorer gick till zäta på friggagatan och pga den blev jag svårt trakasserad av bröderna grip som krävde bullertest..Dessutom besökte jag den första high chaparall träffen med denna.
Min andra epa köptes av zätamotor.
Den andra gången bröderna grip trakasserade mig, var när hising island( som ju tyvärr lade ner pga vissa omständigheter) hade ett av sina avrostningsrace för epatraktorer..bullertest igen..
Min tredje köptes på ett ställe i malmö,som också servade en del av de stora pojkarnas epas. lite intressant att veta kan ju vara att malmökillarnas epas ansågs vara riktiga ratepas jämfört med helsingborgkidsens dito. Annan kultur kanske?
Sedan blev det ett eget epabygge som besökte ålborg, köpenhamn, tyskland mm.. Men du har rätt..jag har ingen epa sedan tio år. Får jag skriva i tråden ändå?
Och.. en miljard turister i cancun kan inte ha fel..mexico är underbart och mår perfekt..