2011-04-08, 23:17
Medlem
svenskmexikans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av thuggie
de var faktist den bästa idén i denna tråd, att ta efter mehiko. de kan ju inte bli sämre i detta jävla horland.

hoppas du njuuuter som aldrig förr svenskmexikan. Och fortsätt göra mexikos gator säkra

Saludos!

Ja Thuggie jag slutar aldrig med att förvånas över hur många Svenskar som verkligen TROR att Sverige fortfarande är ett så fantastiskt land att bo i.

Jag skall skänka den där Nafets en tanke imorgon när jag dricker min öl på stranden och tittar på topplessbrudar från jordens alla hörn och kanter.

Saludos
Citera
2011-04-09, 01:28
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av svenskmexikan
Det kommer miljontals människor hit varje år för att turista. Det måste väl vara för det är så dåligt. Många sparar i åravis för att komma tillbaka hit. Jag har själv många kunder som kommer tillbaka år efter år.

Så länge man inte är inblandad i narkotikahandel så är risken mycket liten att du skall utsättas för våld i Mexico.

Ordningsmakten är som den är men de håller inte på med några nazist förföljelser av bikers som inte gjort något. Men du äger och kör inte en motorcykel eller hur?

Saludos

Ska egentligen inte svara på ditt inlägg, men jag har väl lite tråkigt nyss hemkommen från mitt arbete..
Min första epa köpte jag av johans innan argenturen för epatraktorer gick till zäta på friggagatan och pga den blev jag svårt trakasserad av bröderna grip som krävde bullertest..Dessutom besökte jag den första high chaparall träffen med denna.

Min andra epa köptes av zätamotor.
Den andra gången bröderna grip trakasserade mig, var när hising island( som ju tyvärr lade ner pga vissa omständigheter) hade ett av sina avrostningsrace för epatraktorer..bullertest igen..

Min tredje köptes på ett ställe i malmö,som också servade en del av de stora pojkarnas epas. lite intressant att veta kan ju vara att malmökillarnas epas ansågs vara riktiga ratepas jämfört med helsingborgkidsens dito. Annan kultur kanske?

Sedan blev det ett eget epabygge som besökte ålborg, köpenhamn, tyskland mm.. Men du har rätt..jag har ingen epa sedan tio år. Får jag skriva i tråden ändå?

Och.. en miljard turister i cancun kan inte ha fel..mexico är underbart och mår perfekt..
Citera
2011-04-09, 01:48
Medlem
svenskmexikans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Nafets
Ska egentligen inte svara på ditt inlägg, men jag har väl lite tråkigt nyss hemkommen från mitt arbete..
Min första epa köpte jag av johans innan argenturen för epatraktorer gick till zäta på friggagatan och pga den blev jag svårt trakasserad av bröderna grip som krävde bullertest..Dessutom besökte jag den första high chaparall träffen med denna.

Min andra epa köptes av zätamotor.
Den andra gången bröderna grip trakasserade mig, var när hising island( som ju tyvärr lade ner pga vissa omständigheter) hade ett av sina avrostningsrace för epatraktorer..bullertest igen..

Min tredje köptes på ett ställe i malmö,som också servade en del av de stora pojkarnas epas. lite intressant att veta kan ju vara att malmökillarnas epas ansågs vara riktiga ratepas jämfört med helsingborgkidsens dito. Annan kultur kanske?

Sedan blev det ett eget epabygge som besökte ålborg, köpenhamn, tyskland mm.. Men du har rätt..jag har ingen epa sedan tio år. Får jag skriva i tråden ändå?

Och.. en miljard turister i cancun kan inte ha fel..mexico är underbart och mår perfekt..

Mexico är underbart många gånger, men långt ifrån perfekt, men vi har något som Svenskarna har förlorat för länge sedan Frihet Samhället i Sverige helt sönderknullat av regleringar för att skydda idioter.

Och visst får du skriva här vännen, men det var ganska kul att jag kunde lista ut att du inte var biker.

http://www.youtube.com/watch?v=arEVsYZEwYo

Saludos a todo la banda 1%
Citera
2011-04-09, 01:57
Medlem
Citat:
Mexico är underbart många gånger, men långt ifrån perfekt, men vi har något som Svenskarna har förlorat för länge sedan Frihet Samhället i Sverige helt sönderknullat av regleringar för att skydda idioter.

Och visst får du skriva här vännen, men det var ganska kul att jag kunde lista ut att du inte var biker.

http://www.youtube.com/watch?v=arEVsYZEwYo

Saludos a todo la banda 1%

Ja, vad ska man kalla dig..Geni?
Citera
2011-04-09, 02:12
Medlem
svenskmexikans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Nafets
Ja, vad ska man kalla dig..Geni?

Wake up to reality, Sverige är inget uber land längre den tiden är förbi. "Göran Persson och sosse-makteliten som alltid gottat sig på hederliga svenskars bekostnad och arbete under så många år medan de själva inte gjort ett skit förutom att fatta kassa politiska beslut. Fyfan för Sossarna, de har inte levt som de har lärt under de senaste 35 åren!"

För att gå tillbaks till topic.

Är inte detta pinsamt för Hells Angels?

http://www.youtube.com/watch?v=-4hn3JsXxPs&feature=player_embedded

Saludos
Citera
2011-04-09, 03:22
Bannlyst
Citat:
Wake up to reality, Sverige är inget uber land längre den tiden är förbi. "Göran Persson och sosse-makteliten som alltid gottat sig på hederliga svenskars bekostnad och arbete under så många år medan de själva inte gjort ett skit förutom att fatta kassa politiska beslut. Fyfan för Sossarna, de har inte levt som de har lärt under de senaste 35 åren!"

Saludos
Herregud hur gammal är du? Har sossarna drabbat dig så hårt att du flyttat till mexico och beter dig precis som en riktigt blatte och försöka identifera dig med burritos?

Faktum är sverige aldrig varit ett uber land vad är de du försöker komma fram till? Sverige har aldrig haft en jävla frihet. Har sverige drivit ut dig till vansinne och du funnit ro i Mexico? Har du lyckats bli kriminell där borta? Lycka till med någon som dig där din lilla åsna.

Sluta spela nån jävla mexare med avsluting SALUDOS i varje inlägg, riktigt omoget, och tröttsamt

Vad är det för fel på Hells angels turkey? Att det är invandrare som är med? Hade du förväntat dig blonda svenskar i turkiet eller? Sen när var du en HA som ska säga vad som är pinsamt eller inte?

Forsätt med dina främlingsfientliga åsikter på nazi forumet eller invandrarpolitik hör inte hit i tråden jävla skitunge.
Citera
2011-04-09, 04:01
Medlem
svenskmexikans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av KiriHespa
Herregud hur gammal är du? Har sossarna drabbat dig så hårt att du flyttat till mexico och beter dig precis som en riktigt blatte och försöka identifera dig med burritos?

Faktum är sverige aldrig varit ett uber land vad är de du försöker komma fram till? Sverige har aldrig haft en jävla frihet. Har sverige drivit ut dig till vansinne och du funnit ro i Mexico? Har du lyckats bli kriminell där borta? Lycka till med någon som dig där din lilla åsna.

Sluta spela nån jävla mexare med avsluting SALUDOS i varje inlägg, riktigt omoget, och tröttsamt

Vad är det för fel på Hells angels turkey? Att det är invandrare som är med? Hade du förväntat dig blonda svenskar i turkiet eller? Sen när var du en HA som ska säga vad som är pinsamt eller inte?

Forsätt med dina främlingsfientliga åsikter på nazi forumet eller invandrarpolitik hör inte hit i tråden jävla skitunge.

1. Om du studerar lite kan du se att Sverige var 3e rikaste landet i världen omkring -70 -71. Detta var innan Palme dåren ledde Sverige långt ner på listan.

2. Nej jag har inte lyckats med att bli kriminell där borta lol, jag sköter mina lagliga affärer och kör motorcykel.

3. Ja Sverige och Sossarna och PK och allt det där drev mig från Sverige, det är en av många anledningar jag sålde min firma i Sverige och flyttade, istället för att bara snacka.

4. Främlings fientliga åsikter.....hmmmm min flickvän är ganska mörk om man säger så lol

5. Sluta spela Mexare har ju bott här i 10 år lite drygt och talar flytande Spanska nästan och har Mexikansk flickvän sedan 7 år. Jag känner mig lite Mexikansk iallafall.

6. OCH NU äntligen till TOPIC, Jag skämdes lite å Hells Angels vägnar. Denna videon med rappande turkar verkar inte passa in i en organisation jag för övrigt respekterar.

Och till sist

JÄTTE SALUDOS PÅ DIG DIN SAMHALL STÄDARE
Citera
2011-04-09, 06:55
Medlem
Citat:

Saludos

Det kan jag skriva under på
Sverige är fortfarande ett relativt tryggt land pga sjukvård också vidare men absolut inget land att leva & njuta i (väder, myndigheter & PK bla).
Mexiko är väll en liten extremt jämförelse pga drogkriget som rasar just nu men om man bortser från det håller jag med dig helt.

MYCKET MYCKET PINSAMT, känns inte alls som det stämmer ihop med deras image (rock bla) & i övrigt ser de bara för pinsamt ut oavsett vilka som skulle stått där. Hur kan dom tolerera nåt sånt?
Finns ett till lika pinsamt klipp i en a trådarna då dom svansar för en stor arabfamilj i Tysklan (orkar inte leta upp det)
Citera
2011-04-09, 11:25
Medlem
Laughing-Buddhas avatar
Vänta ni bara tills dom har startat upp i Afganistan, Kongo och liknande ställen.
Citera
2011-04-09, 11:52
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Laughing-Buddha
Vänta ni bara tills dom har startat upp i Afganistan, Kongo och liknande ställen.

Haha! ok Kongo men Afghanistan! fyfan vad obehagligt med tallibaner som åker runt på mc med HA väst & spränger saker i luften.
Citera
2011-04-09, 11:56
Bannlyst
Citat:

Saludos

Turkey är tillsammans med Kroatien en av HA´s viktigaste fäste just nu.
Sedan är det kanske inte den bild man är van att se men HA anpassar sig till de olika länderna och folket. I Turkiet är dom som det ser ut ganska unga och lyssnar på rap medans många här i Sverige är äldre och kanske lyssnar på Ramstein

Skämmigt är i betraktarens ögon, vad tycker du om detta klippet?

http://www.youtube.com/watch?v=5NIvYhbKwFc
Tiden förändras lika så HA..... men jag håller med dig, lite skämmigt är det nog
Citera
2011-04-09, 12:23
Medlem
Laughing-Buddhas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av rafaelo
Haha! ok Kongo men Afghanistan! fyfan vad obehagligt med tallibaner som åker runt på mc med HA väst & spränger saker i luften.
Ha ha ja det skulle ge en helt ny innebörd av termen "mc krig"
Då samlar NATO ihop alla Bandidos och kör dit dom i Herkulesplan och bara släpper ner så får dom härja bäst fan dom vill.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in