2011-01-16, 10:05
Medlem
ni som kan det mesta..jag har nyss läst svensk maffia och där står det att det finns viss skillnad mellan
klubarnas status? är det så? sen undrar jag hur ni tror en uppgörelse mellan ha och ex. bandidos skulle kunna utvecklas?
Citera
2011-01-16, 10:07
Medlem
kan vem som helst komma på dom olika bikermöten..är dät ett krav då med amerikanska cyklar, eller funkar det med engelskt
Citera
2011-01-16, 10:09
Medlem
kan vem som helst komma på bikermöten?kan man ha engelsk cykel?
Citera
2011-01-16, 17:07
Medlem
bajenvraks avatar
@allesgut; förmodligen skulle det leda till kärnvapen krig om de båda klubbarna gick i krig. Det är därför de båda har FN status, som du kanske vet sitter Barger med i säkerhetsrådet. HDs är att föredra men du kan gå med ändå, inget krav, vissa kör Indians o Yamaha också.

De olika bikermötena, ja iaf de som får bidrag ifrån ABF är alla välkomna på, bara att rulla in så kan du beställa din väst på Hobbex sen. Skit i Svensk Maffia, viktigaste infon får du här. Vad än folk säger är du fulllärd nu, läs inge mer... Skicka mig ett pm om det är ngt jag har missat.

ACAB/FTW/1%/Bajen Bärs o rakade Brudar!
Citera
2011-01-16, 21:12
Medlem
Loose Cannons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av bajenvrak
@allesgut; förmodligen skulle det leda till kärnvapen krig om de båda klubbarna gick i krig. Det är därför de båda har FN status, som du kanske vet sitter Barger med i säkerhetsrådet. HDs är att föredra men du kan gå med ändå, inget krav, vissa kör Indians o Yamaha också.
Tror knappast att någon "riskokare" är accepterad i en klubb som HA, var har du fått det ifrån? Har för mig att jag sett klistermärken där det står ungefär så här:"I would rather push my Harley then ride a rice burner."
Senast redigerad av Loose Cannon 2011-01-16 kl. 21:15.
Citera
2011-01-16, 21:35
Medlem
i_Love_MaryJanes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Loose Cannon
Tror knappast att någon "riskokare" är accepterad i en klubb som HA, var har du fått det ifrån? Har för mig att jag sett klistermärken där det står ungefär så här:"I would rather push my Harley then ride a rice burner."

Ok!! Nu vet både jag och alla andra vilken sida du står på. Bra där tack!

Om du inte vet så mycket om HA, så du missar på det här inlägget, så tycker jag du ska hålla dig borta härifrån iallafall.

Jag trodde att jag läst några av dina inlägg och uppfattade dig som något bra.

Men tydligen inte, ta reda på fakta innan du kallar folk riskokare, och specielt med HA inblandade, det är inte samma sak som för 25/30 år sen eller vad du tänker på.

Vakna där borta din stackare!
Citera
2011-01-16, 22:41
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av allesgut1111
ni som kan det mesta..jag har nyss läst svensk maffia och där står det att det finns viss skillnad mellan
klubarnas status? är det så? sen undrar jag hur ni tror en uppgörelse mellan ha och ex. bandidos skulle kunna utvecklas?

Så var det för några år sedan. HA hade då högst status. Men idag så vet jag inte?

Till ett nytt biker war kanske... Förstår inte hur du menar?
Citera
2011-01-16, 22:43
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av allesgut1111
kan vem som helst komma på bikermöten?kan man ha engelsk cykel?

Vet inte vad du menar med biker möte? Ska du vara medlem i HA så ska du äga en Harley.
Citera
2011-01-16, 22:45
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av i_Love_MaryJane

Om du inte vet så mycket om HA, så du missar på det här inlägget, så tycker jag du ska hålla dig borta härifrån iallafall.

Men tydligen inte, ta reda på fakta innan du kallar folk riskokare, och specielt med HA inblandade, det är inte samma sak som för 25/30 år sen eller vad du tänker på.

Riskokare = Japansk motorcykel.
Citera
2011-01-17, 01:39
Medlem
svenskmexikans avatar
Riskokare är inga dåliga cyklar.........De har bara inte attityden på samma sätt som Harley. Och Harley har klart snyggaste motorn imho.

I'm reading Sonny Barger's book and he states that he wished the club would have switched to Honda ST1300 or BMWs back in the early days but now they are stuck with HD.

Saludos Forajidos 1%
Citera
2011-01-17, 05:25
Medlem
Loose Cannons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av i_Love_MaryJane

Du har missuppfattat mig, det enda jag försökte göra var att få bekräftat om någon i HA verkligen kör Yamaha. Har själv en japanare (en "riskokare") och det känns knappast som en hoj som skulle vara accepterad för en fullvärdig medlem i HA. Hur var det nu Kenneth & The Knutters sjöng?
http://www.youtube.com/watch?v=euF5AZzACbE
Citera
2011-01-17, 08:35
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av bajenvrak

De olika bikermötena, ja iaf de som får bidrag ifrån ABF är alla välkomna på, bara att rulla in så kan du beställa din väst på Hobbex sen. Skit i Svensk Maffia, viktigaste infon får du här. Vad än folk säger är du fulllärd nu, läs inge mer... Skicka mig ett pm om det är ngt jag har missat.

ACAB/FTW/1%/Bajen Bärs o rakade Brudar!

kärnvapen krig ojsan! men själv tror jag faktist Bandidos känns lite farligare just nu..vad är det för fel på svensk maffiaboken?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in