Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2010-12-31, 01:40
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Arthur Dent
Du menar att Comanchero gick segrande ur den striden? Lägga ner? Pfft.

I något skede av fighten med Comancheros tyckte tydligen jänkarna att Australien inte gjorde rätt för sina ryggmärken. Men de är ju kvar, så de... TCB
Citera
2010-12-31, 01:42
Medlem
Arthur Dents avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Navelfluff
I något skede av fighten med Comancheros tyckte tydligen jänkarna att Australien inte gjorde rätt för sina ryggmärken. Men de är ju kvar, så de... TCB

Äh, du spånar ju bara.
Citera
2010-12-31, 01:43
Medlem
stibkloFs avatar
Citat:
Det fanns rapporter om det i australisk press. Jag pallar inte att leta upp länkarna nu, trött som fan.

No worries. Pressen i AU är ungefär lika tillförlitlig som i SE.

Hank RIP! Gillar Buk oxå.
Citera
2010-12-31, 01:49
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Arthur Dent
Äh, du spånar ju bara.
Njae, vill nog hävda att jag har belägg för mina påståenden. Jag letar upp länkarna i morgon.
Citera
2010-12-31, 01:49
Medlem
i_Love_MaryJanes avatar
Citat:
En rolig grej som hände var när Thomas Jisander (Trustorhärvan) var på samma fest som Thomas Möller i början av 00-talet.
Jisander muckade med Möller hela kvällen och avslutade med att ta ett punggrepp.
Då fick han på käften - av Möllers livvakt.

Saker händer,,,, När saker händer. Men idag är dom bra vänner
Citera
2010-12-31, 01:51
Medlem
Enstackares avatar
Citat:
Ursprungligen postat av stibkloF
Nja, tror inte HA är speciellt försvagade Down Under. Tillskillnad från EU så är både BMC o HAMC "goda vänner" - de har båda problem med Commancheros och Notorious. Sen har de två sistnämnda problem med varandra.

Finks? Nja - de är tuffa - verkligen - men de har inte så mycket att komma med - ganska marginella - ja jag vet om the Brawl at Gold Coast.

Gypsy Jokers - the right stuff - som håller sig utanför. Sen har du ju en salig blandning av klubbar här - så man har egentligen inte aning.

Gypsy har jag hört mycket om, och bara gott, ska man ta en hoj över ön och söker sällskap är det dom man ska hålla ögonen öppna för. Stämmer än förmodar jag?

Sedär, fick intrycket av att Finks var lite större än så, se vad media kan göra!

Nu går jag lite offtopic på sista meningen så du får gärna svara i ett PM istället, men hur står sig C och N mot varandra? Ett trefronts låter som en mardröm! Stor skillnad i vilka territorium som hävdas?
Citera
2010-12-31, 01:53
Medlem
Arthur Dents avatar
Citat:
Njae, vill nog hävda att jag har belägg för mina påståenden. Jag letar upp länkarna i morgon.

Det som hände var att en tidning påstod sig ha information inifrån (stor risk) och att denne hävdade att allt våld skadade HA:s varumärke och att HA USA därför hotade lägga ner. Hela historien är ju orimlig från början till slut på så många olika plan så jag vet inte var jag ska börja, men leta källor du.
Citera
2010-12-31, 01:59
Medlem
stibkloFs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Enstackare
Gypsy har jag hört mycket om, och bara gott, ska man ta en hoj över ön och söker sällskap är det dom man ska hålla ögonen öppna för. Stämmer än förmodar jag?

Sedär, fick intrycket av att Finks var lite större än så, se vad media kan göra!

Nu går jag lite offtopic på sista meningen så du får gärna svara i ett PM istället, men hur står sig C och N mot varandra? Ett trefronts låter som en mardröm! Stor skillnad i vilka territorium som hävdas?

C kör hoj. N kör BMW med Nike sneakers. Gypsy's är gamla som gatan i AU - tror dock inte att du kan hooka up med dem som i scouterna. The Finks är väl kanske stora - men de har sabbat så mycket för sig själva att de är mer eller mindre under punktmarkering från polisen. Blev om jag inte missminner mig de första som blev olagliga i South Australia.
Citera
2010-12-31, 02:01
Medlem
Arthur Dents avatar
Citat:
C kör hoj. N kör BMW

Citera
2010-12-31, 02:11
Medlem
Enstackares avatar
Citat:
C kör hoj. N kör BMW med Nike sneakers. Gypsy's är gamla som gatan i AU - tror dock inte att du kan hooka up med dem som i scouterna. The Finks är väl kanske stora - men de har sabbat så mycket för sig själva att de är mer eller mindre under punktmarkering från polisen. Blev om jag inte missminner mig de första som blev olagliga i South Australia.

Haha! Nej scouterna har dom nog lämnat för länge sedan! Men för en fridfull semester, utan ställningstaganden och riskera att bli indragen i lokal politik är det fortfarande dessa som gäller?

Jag är fortfarande förundrad över HA norrbotten, vilken liga alltså Vad gör pres nu när han är ute, festar in det nya året med en ny krogrunda i överkalix?
Citera
2010-12-31, 02:18
Medlem
stibkloFs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Enstackare
Haha! Nej scouterna har dom nog lämnat för länge sedan! Men för en fridfull semester, utan ställningstaganden och riskera att bli indragen i lokal politik är det fortfarande dessa som gäller?

Jag är fortfarande förundrad över HA norrbotten, vilken liga alltså Vad gör pres nu när han är ute, festar in det nya året med en ny krogrunda i överkalix?

Off topic. Skit i MC gängen. Kör runt. AU är lika stort som US. Ser du nån biker - give 'em high 5 - kör vidare. Du vill inte bli en av dem eller insyltad. HA, BMC, Gypsy's, The Finks osv är samma skit - det är inget roligt med dem - det är bara en dröm som är neddrypt av prostitutes, speed, meth o skit.
Citera
2010-12-31, 02:25
Medlem
Enstackares avatar
Citat:
Off topic. Skit i MC gängen. Kör runt. AU är lika stort som US. Ser du nån biker - give 'em high 5 - kör vidare. Du vill inte bli en av dem eller insyltad. HA, BMC, Gypsy's, The Finks osv är samma skit - det är inget roligt med dem - det är bara en dröm som är neddrypt av prostitutes, speed, meth o skit.

Synd det, hade inbillat mig att Gypsys var en av dom sista fria på ön!
När brödraskap går in till slaveri, då är det fan dags att hänga av sig tillbehören. Måhända det smyger sig på så långsamt att det inte märks innan det är för sent...

Åter till HA som ju tråden handlar om, om Gypsys skulle ta sida i den konflikten, vars tror du det lutar? Skulle HA få välbehövd support med en patchover, eller skulle dom välja "lokalt"?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in