2010-09-23, 05:20
Citat:
Ursprungligen postat av janepetrine
Nej Allan visste inte att det var Håkan som låg där, och när jag talade med Allan på Håkans begravning så sa han att det gick inte att se vem som låg på marken då Håkan var så blodig pga dessa djävla idioter som gjorde detta inte hade nöjt sig med att ha ihjäl ( mörda ) honom utan dessutom i efterhand knivskurit honom ( Håkan ) i ansiktet och på huvudet ( rent skändande ). Som förtydligand så vill jag också nämna att Håkan hade inga kläder på sig som kunde tas för R&W kläder. Ang. Allans koll av reg.nr. på bilarna som stod utanför BSK s lokaler så kan t o m en idiot räkna ut att när två sådana organistioner ( klubbar ) har lokaler mittemot varann så vill dom ha koll på vilka som är där, detta gjorde han tydligen tidigare innan det som hände Håkan, så det var genom att kolla upp telefontrafiken i området vid dessa tidpunkter som man kunde få koll på Allans samtal till vägverket och plocka in honom vilket jag inte skall sticka under stol med att jag är tacksam fö,r trots att det blev ett så gott som ostraffat mord. Men att kalla detta för att ” gola ” är väl ändå att ta i. Visserligen var han och Håkan goda vänner och jag tror aldrig han svikit Håkan om han vetat att det var Håkan som låg där. Jag kanske också skall tillägga att Håkan var redan bortom all hjälp redan när dom bar ut honom på gårdsplanen och ingen av dessa som befann sig i BSK s lokaler hade såpass med empati för att ringa en ambulans åt honom där han låg, så jag ser dessa personer som mycket mer skyldiga än vad vissa tycks om Allans sk. beteende och en massa snack om golande. Ni kan ju se att dessutom rör det sig om så gott som samma personer som ältar ämnet Allan. Det är nog något mer personligt från dessa som gör att man vill få honom att framstå som ” golare ” som ju tycks vara värre än mordet på vår son.
Mvh Håkans far
Mvh Håkans far
Jag har ju inte läst fu,n eller så, men jag får känslan av att iom att Håkan inte var medlem längre i H.A. och inte varit det på ett bra tag innan mordet, så blev det inte tal om någon hämnd. Kanske blev det Allans privata lilla hämnd på patrasket genom att ge polisen dom uppgifterna?
Han ställde upp för en gammal polare och visade på det viset ryggrad, det tycker jag visar på ryggrad och integritet. Det är min spontana reaktion på det jag kunnat läsa mig till i alla fall.
Edit: Ja att kriminella kollar upp varandra är nog ganska rutinmässigt, dom har ju järnkoll på sina konkurrenter. Och det är nog nödvändigt i den världen

M.V.H.
jamsson.
Senast redigerad av jamsson 2010-09-23 kl. 05:27.
Senast redigerad av jamsson 2010-09-23 kl. 05:27.