Rösta fram årets bästa pepparkakshus!
2010-06-29, 23:34
Medlem
jamssons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av aceblack
Ja en snäll farbror... som slipar av tatueringar på andra med vinkelslip. En riktigt mys-morfar!

Skenet bedrar, allt är inte guld som glimmar

M.V.H.
jamsson.
Citera
2010-06-30, 00:21
Medlem
nedboys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av lukash
Men han såg ju ändock snäll ut, vadfan.

Ridå.

Den jäveln har gjort så mycket griseri. Han har gjort det i sina bröder HA'a namn. Nu pissar de på honom. De är ju förvirrade idioter allihopa för satan!
För mig så får de gärna göra upp i duell.
Citera
2010-06-30, 00:44
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Softail
Men då ska man också veta att det räcker med en lavett för att dömmas för misshandel. Och en lavett finns det nog många fjortisar som skulle behöva någon gång....

Lätt att missförstå din inställning till handlingen som han dömdes för när man läser vad du skriver.

F ö så är det sällan jag läser kvällspressen. Finns faktiskt andra informationkällor. Och ibland så stämmer de med vad som skrivits i tidningarna. I just det här specifika fallet så har jag definitivt inte läst nåt om det i någon tidning, även om de tydligen skrivit nåt om det.

Mvh
Burt
Citera
2010-06-30, 01:15
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av bastard666
Ja,vad fan ska man säga... BÅDE Mega och Ebba har lämnat enorma skulder efter sig,dessutom kommer hon att bli åtalad för bedrägeri inom kort,snabblån på annans identitet,om nu inte deras nya kompisar polisen trollar bort det. Subban grät och bönade runt på olika klubbar i GBG för hjälp och stöd till tjejen som åkte dit för nån stöld el. liknande i Thailand,anordnade fest till förmån för henne och behöll pengarna själva.Mega däremot är en gris av stora mått, som själv satte blåsningarna i system ,utan de andras vetskap,och har hitills orsakat åtminstone en småföretagares konkurs genom att bara skita i att betala allt som han beställt. Att han dessutom har lånat en större summa pengar av viss etnisk gruppering och lattjat bort stålarna gör inte hans sits bättre om man säger så...

Nu kanske jag postar i kors här. Men är det samma Mikael J som de talar om i den här skvaller tråden Där de säger att han är kompis med Patrik Sjögren och Klas Nersgård:
https://www.flashback.org/p23978995#p23978995
Citera
2010-06-30, 06:48
Medlem
http://www.dt.se/brottsplats/article683372.ece

Vad är straffet för ett par killar som rånar och hotar med HA? egentligen så vore det rätt åt grabbarna om HA fick reda på detta.
Citera
2010-06-30, 07:34
Medlem
Kan inte någon göra en seriös sammanställning av vad det är Mega har gjort innan han blev utkastad i Aug. förra året? Till en början var det endast indrivningar i HA`s namn och nu påstås det alla möjliga saker som blåsningar och gud vet vad.
Citera
2010-06-30, 11:27
Medlem
Är det någon som känner till om HA håller något memorial run för Erik i juni? Har för mig att de hade det förra året.
Citera
2010-06-30, 15:46
Medlem
SpasticOphelias avatar
Citat:
Ursprungligen postat av DOKTORBLOFELD
Kan inte någon göra en seriös sammanställning av vad det är Mega har gjort innan han blev utkastad i Aug. förra året? Till en början var det endast indrivningar i HA`s namn och nu påstås det alla möjliga saker som blåsningar och gud vet vad.

Det är det garanterat ingen annan än han själv och HA som vet,
så här lär du inget få veta. För här spekuleras det bara.
Citera
2010-06-30, 20:01
Medlem
Caacrinolaass avatar
http://www.youtube.com/watch?v=Wxmt4nJt-JI

Dokumentär om Brian Sandberg HA Danmark.
Citera
2010-06-30, 21:18
Medlem
boy-As avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Caacrinolaas
http://www.youtube.com/watch?v=Wxmt4nJt-JI

Dokumentär om Brian Sandberg HA Danmark.
förstår inte ett skit av vad dom säger alltså
Citera
2010-07-02, 07:27
Medlem
bastard666s avatar
Alla blev släppta efter rättegången på fri fot,vilket innebär att det kommer en kanslidom den 15/7.
Kan tänka mig att tatueraren får 1-2 månader på sin höjd för ringa misshandel,alla grejor som Megabögen blev av med tillfaller Änglarna,sen vet jag inte om det går att fälla någon för stämpling till misshandel då det kommer att bedömas som ringa?
Summa summarum: 300 snutar ,3 helikoptrar och en jävla massa tekniska (svindyra) leksaker mynnade ut i en enda sak; piss och ingenting. Jo, glömde nästan... Hej Mega och Ebba! Vart har ni tänkt och ta vägen????? Världen är ju så liten i dagens moderna samhälle...
Citera
2010-07-02, 10:44
Medlem
Roadrages avatar
Citat:
Ursprungligen postat av bastard666
Alla blev släppta efter rättegången på fri fot,vilket innebär att det kommer en kanslidom den 15/7.
Kan tänka mig att tatueraren får 1-2 månader på sin höjd för ringa misshandel,alla grejor som Megabögen blev av med tillfaller Änglarna,sen vet jag inte om det går att fälla någon för stämpling till misshandel då det kommer att bedömas som ringa?
Summa summarum: 300 snutar ,3 helikoptrar och en jävla massa tekniska (svindyra) leksaker mynnade ut i en enda sak; piss och ingenting. Jo, glömde nästan... Hej Mega och Ebba! Vart har ni tänkt och ta vägen????? Världen är ju så liten i dagens moderna samhälle...
Vilken överraskning, eller hur? Konstigt att inte polis kallar till presskonferens för att delge media sitt resultat av denna superduperoperation som "utraderade" hela Göteborgsavdelningen. Och till sin hjälp hade dom till och med en informatör som varit officer i den avdelningen.

Hoppas att alla skattebetalare tycker att polisen har spenderat deras pengar väl.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in