Rösta fram årets bästa pepparkakshus!
2009-11-19, 20:01
Medlem
HippieKillers avatar
felpost
Senast redigerad av HippieKiller 2009-11-19 kl. 20:03.
Citera
2009-11-19, 20:03
Medlem
HippieKillers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ingella
Hells angels resonerar nog precis som du gör och just därför så saknar de respekt bland andra tyngre kriminella.
Man samarbetar inte med polisen inte under några omständigheter.

Respekt kanske dom saknar.men ja lovar dig att när dom flesta inhemska "tyngre kriminella" får hembesök vilket båda har hänt och fortfarande händer med jämna mellanrum så brukar dom skita ner sig kan ja lova.folk är jävligt bra på att snacka men när det väl kommer till krita så brukar det vara nåt helt annat som gäller.

missförstå mig inte.finns 100-tals enskilda individer i sverige som säkert e mkt mkt värre än vilken svensk H-A medlem (lr bmc medlem för den delen) som helst.men skillnaden är att varje H-A medlem i princip har en arme bakom sig.

ja hade sagt samma sak som du en gång i tiden.men efter att ha sett det ja har sett så kommer ja aldrig att tro det minsta på allehanda "tunga" snubbars snack om att dom är muppar mot dom själva osv=)..
Citera
2009-11-19, 20:52
Medlem
Wurztens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Leif.Jennekvist
Precis, det är ytterst ovanligt att poliser extra knäcker som dörrvakter på sin lediga tid. De får redan stå ut med en massa skit i yrket, att då ställa sig i dörren på en krog är att be om mer problem. Trollet LuckyPeopleCenter lever som vanligt i sin egna värld, ta hans inlägg med en nypa salt.
Det funkar inte här, men i USA är det inte ovanligt.
Citera
2009-11-19, 21:39
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av HippieKiller
Respekt kanske dom saknar.men ja lovar dig att när dom flesta inhemska "tyngre kriminella" får hembesök vilket båda har hänt och fortfarande händer med jämna mellanrum så brukar dom skita ner sig kan ja lova.folk är jävligt bra på att snacka men när det väl kommer till krita så brukar det vara nåt helt annat som gäller.

missförstå mig inte.finns 100-tals enskilda individer i sverige som säkert e mkt mkt värre än vilken svensk H-A medlem (lr bmc medlem för den delen) som helst.men skillnaden är att varje H-A medlem i princip har en arme bakom sig.

ja hade sagt samma sak som du en gång i tiden.men efter att ha sett det ja har sett så kommer ja aldrig att tro det minsta på allehanda "tunga" snubbars snack om att dom är muppar mot dom själva osv=)..

Då vet du väl också hur det gick till mellan Hells angels och Naser 2007 också då. Jag kan garantera dig att inte det såg ut så som du beskriver det.

De som vet något om händelsen förstår vad jag menar, andra här är det ingen ide att förklara för.

Jag menar inte att de inte är kapabla till något för det är de, men de framställs på ett felaktigt sätt i media.

De är lika kapabla till handlingar så som alla tyngre klubbarna är.
Ingen av de tyngre klubbarna bestämmer över de andra
Ingen av de tyngre klubbarna skulle låta sig bossas över.
Senast redigerad av ingella 2009-11-19 kl. 21:47.
Citera
2009-11-19, 21:46
Medlem
Oldiebutgoldies avatar
Citat:
Då vet du väl också hur det gick till mellan Hells angels och Naser 2007 också då. Jag kan garantera dig att inte det såg ut så som du beskriver det.

De som vet något om händelsen förstår vad jag menar, andra här är det ingen ide att förklara för.

Jag menar inte att de inte är kapabla till något för det är de, men de framställs på ett felagtigt sätt i media.

Ingen av de tyngre klubbarna skulle låta sig bossas över, det vet jag är sant.

Det var inte HA som sköt ner honom i p-däcket.
Citera
2009-11-19, 21:47
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Oldiebutgoldie
Det var inte HA som sköt ner honom i p-däcket.

och det var inte alls det jag menade
Citera
2009-11-19, 21:50
Medlem
Oldiebutgoldies avatar
Citat:
och det var inte alls det jag menade

So tell us? Eller ge oss en hint? Annars kan du ta bort ditt isf helt menlösa inlägg.
Citera
2009-11-19, 21:57
Bannlyst
Citat:

Jag menar inte att de inte är kapabla till något för det är de, men de framställs på ett felaktigt sätt i media.

Är du igång nu igen.

Vad hände mellan HA och N 2007? Och vilka är de tyngre klubbarna?
Citera
2009-11-19, 22:38
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av HippieKiller

Bra inlägg HK. Så sant som det är sagt.
Citera
2009-11-19, 22:53
Medlem
HippieKillers avatar
Citat:
Då vet du väl också hur det gick till mellan Hells angels och Naser 2007 också då. Jag kan garantera dig att inte det såg ut så som du beskriver det..

kan ju lova dig att det knappast är nån ängel som sitter hemma o skakar för naser iaf så mkt vet jag till 100%

Citat:

ja det kan jag hålla med om faktist.i media framställs dom som världens största maffia vilket är väldigt felaktigt då det knappast är vad den klubben handlar om..

Citat:

så sant som det e skrivet!.

kruxet här är ju att diverse lösa sammansättningar och rövarpack glorifieras till en sån överdrift att folk får för sig att dom är totalt oövervinliga o omänskligt starka o då börjar kukmätartävlingar på forum och viskningslekarna.Allt är inte alltid som det verkar vara på utsidan eller ens som det bör vara lixom...
Senast redigerad av HippieKiller 2009-11-19 kl. 22:55.
Citera
2009-11-20, 13:16
Medlem
President i Umeå?

Undrar bara om det var nån som var stöddig o skulle skrämmas. (Inte här utan en som jag träffat.)
Personen påstod sig känna en Jo*ke Lu*dström som var president i nåt "HA-gäng" i Umeå. Inbillning eller inte? Jag har ingen aning, nån som vet nåt?

Det är ju alltid trevligt att tvåla till skitsnackare om det nu var en sån jag kom i vägen för...
Citera
2009-11-20, 13:40
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av lunkentuss
Undrar bara om det var nån som var stöddig o skulle skrämmas. (Inte här utan en som jag träffat.)
Personen påstod sig känna en Jo*ke Lu*dström som var president i nåt "HA-gäng" i Umeå. Inbillning eller inte? Jag har ingen aning, nån som vet nåt?

Det är ju alltid trevligt att tvåla till skitsnackare om det nu var en sån jag kom i vägen för...

Om han nu har varit dum så kan du väl "tvåla" till han i alla fall. Även om han nu känner en HA pres eller medlem. Hotar han med folk han känner lär du inte få några problem med dom i alla fall.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in