Citat:
Ursprungligen postat av HippieKiller
Respekt kanske dom saknar.men ja lovar dig att när dom flesta inhemska "tyngre kriminella" får hembesök vilket båda har hänt och fortfarande händer med jämna mellanrum så brukar dom skita ner sig kan ja lova.folk är jävligt bra på att snacka men när det väl kommer till krita så brukar det vara nåt helt annat som gäller.
missförstå mig inte.finns 100-tals enskilda individer i sverige som säkert e mkt mkt värre än vilken svensk H-A medlem (lr bmc medlem för den delen) som helst.men skillnaden är att varje H-A medlem i princip har en arme bakom sig.
ja hade sagt samma sak som du en gång i tiden.men efter att ha sett det ja har sett så kommer ja aldrig att tro det minsta på allehanda "tunga" snubbars snack om att dom är muppar mot dom själva osv=)..
Då vet du väl också hur det gick till mellan Hells angels och Naser 2007 också då. Jag kan garantera dig att inte det såg ut så som du beskriver det.
De som vet något om händelsen förstår vad jag menar, andra här är det ingen ide att förklara för.
Jag menar inte att de inte är kapabla till något för det är de, men de framställs på ett felaktigt sätt i media.
De är lika kapabla till handlingar så som alla tyngre klubbarna är.
Ingen av de tyngre klubbarna bestämmer över de andra
Ingen av de tyngre klubbarna skulle låta sig bossas över.